1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Op de X-box??????? Of op de PS2.....

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, volgens de mensen die mij altijd nieuwtjes influisteren ( ;) ) komt ook de XBox versie ietsje eerder, al zal dat niet deze maand zijn. Ze zaten op 20 november als release-datum maar gezien de concurrentie van het zojuist verschenen FIFA 2005 èn omdat Halo ook wat geld uit de zakken van de gamers klopt, wil Konami PES 4 voor de Xbox vroeger laten verschijnen. Geen datum bekend, maar je zal wel moeten denken aan twee weken eerder, is mijn eigen inschatting... :)

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wat voor versie zitten sommigen te spelen? Zeker een illigale versie of niet??? Dan is het wel logisch dat er een bug in zit en dat vind ik ook wel verdiend....

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er zijn twee mogelijkheden: Illegale versie of ze zijn in dienst van een tijdschrift en hebben een versie van Konami toegestuurd gekregen.
    Dan weten jij en ik wel genoeg hè? ;)

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja, natuurlijk; het is een heel clubje gamer-redacteuren hè? :D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet ik maar eens gaan doen.

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wat een sneaky gaste he.. Die jongens van de PU....... Zitten gewoon hier een beetje stoer te doen dat zij wel PES4 kunnen spelen. Skate dude...... Je kan er helemaal niets van.....

Ff serieus... Een illigale versie zal niet de kwaliteit bevatten van het orginele spel, dus snap ik niet zo goed dat ze lopen te jammeren over een BUG........ Goed voor je zou ik zeggen...... En wel het orginele spel kopen he stelletje criminelen....

8. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    de versie die ik heb is een Beta versie, dat wilt niet zeggen dat ik de gam eniet koop, tuurlijk koop ik 'm, met alles spellen die ik goed vind...en helemaal met Live, dan ga ik jullie allemaal pakslaag geven ha!!!

9. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hele nuttige post voor mij bedankt! Maar inderdaad nog niet de pagina die ik bedoelde. De pagina is al een keer in dit topic (vorige deel) voorbij gekomen, maar helaas heb ik niet echt de tijd om alles weer opnieuw te lezen ;)
    De pagina bevatte in ieder geval tabellen met bewegingen en uitleg hoe je deze beweging diende te maken. Daarnaast kon je ook een filmpje van die beweging zien.

Dus kan iemand mij vandaga nog blij maken O-)

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pes = We

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet wat je bedoelt. Maar PES 3 is bijvoorbeeld geen WE8 ;)

13. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Hanterp, dat was de pagina :D

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Nee hoor dat is niet helemaal waar. Er zitten wel degelijk verschillen tussen WE/PES. PES is namelijk iets sneller en heeft in vergelijking tussen PES3/WE7 wat andere bewegingen. In PES3 kon je namelijk de 360 graden draai maken maar dat zat nog niet in WE7. Het spel voelt bij beide versie toch echt anders. Tuurlijk komen de games voor 90% overeen, maar er zijn wel degelijk verschillen.....

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat klopt, maar volgens mijn zijn de moves toch veel het zelfde toch?!

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De roulette werkt dacht ik anders en de besturing met de rechter analoge passing ook, omdat je er nu die stick bij moet indrukken. Ik dacht dat het bij PES 3 gaat zonder stick indrukken.
    Of ben ik nu in de war met PES 2?

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De roulette in PES3 doe je met de rechter anologe stick zonder deze in te drukken (op de PS2). In WE8 is die move precies hetzelfde op de PS2 dus waarschijnlijk ook in PES4...

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar de analoge passing... daar zat een verschil in dat je de analoge stick moest indrukken voor je een pass kon geven en ik dacht dat je die stick bij één van de vorige versies niet hoefde in te drukken. Ik dacht dat het bij PES 3 was, maar dat weet ik niet zeker....

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja, wel leuk om te vertellen...
    Ik maakte eergisteren een typisch voorbeeld mee hoe weinig PES nog bekend is en dat geldt ook voor verkopers.
    In de Media-Markt hier in Rijswijk was een verkoper een hele stapel FIFA 2005's in de schappen aan het zetten. Dat was eigenlijk te vroeg en ik was benieuwd of ze PES 4 Xbox misschien ook vroeger konden brengen. Dat had vervolgens deze conversatie tot gevolg:
    HAN: Hallo, da's vroeg! Krijgen jullie het ook voor elkaar om PES 4 voor de XBox vroeger te brengen?
    VERKOPER: Ehhh... die komt volgende week!
    HAN: Volgende week??? Dat zal de PS2 versie zijn; die komt dan uit, maar de XBox is later omdat ze daar LIVE aan toe moeten voegen.
    VERKOPER: Dat zijn maar geruchten; het is nog helemaal niet zeker dat die on-line gaat!
    HAN: ???!!???!! Geruchten???? Kijk maar eens op het internet; daar zul je lezen dat het allang vast staat.
    VERKOPER: Ach... het internet... daar roepen ze maar wat!
    HAN: En roept de website van Konami zèlf dan ook maar wat?? Kijk dat het on-line komt, dat wist ik al, maar ik vroeg me af wanneer jullie het hebben.
    VERKOPER: Even in de computer kijken.... Oh... nog niet bekend. Maar als er nog LIVE ingebouwd moet worden dan zal het inderdaad niet volgende week komen.....

Triest hè, die onwetendheid? Hij kon me ongetwijfeld alles over FIFA 2005 vertellen, maar Konami heeft duidelijk minder goede marketing dan EA :mad:

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb PES3 gisteren nog ff gespeeld (wilde ff het verschil voelen tussen WE8 en PES3, is heel duidelijk trouwens) en bij PES3 moet je echt de analoge stick kort indrukken en dan kan je de pass pas geven.... Is echt waar..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina