1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kheb fifa 2005 ook maar vind pes veel en ook veel lekkerder spelen! Fifa ziet er alleen misschien ietsje mooier uit maar bij foottie games lijkt mij de gameplay wat belangrijker :+.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Aangezien je beide hebt.....speel je ze ook allebei!???

Ik denk als ik beide zou hebben: dan speel ik alleen de betere!! Duzzzzz....

Waarom/wanneer speel je FIFA 2005?
    Waarom/wanneer speel je PES4?

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Fifa speel ik al niet meer, kben lekker into pes 4 in de masterleaque. Kvind fifa niet lekker spelen. Als je de bal hebt moet je m al snel weer kwijt omdat dat gastje niet snel kan rennen (ook niet meer dash). Ook vind ik het menu in fifa niet echt overzichtelijk. Kon niks van training vinden ofzo, kmoest gelijk een cup kiezen en toen was Nederland ook nog is nergens te vinden :confused:

Pes heeft lekker overzichtelijk menu en je weet gelijk de weg. Veel opties en aardig veel cups. Kan snel even een match spelen of aan de master leaque beginnen. 5 verschillende moeilijkheids grades en erg goed gebalanceerd. Je merkt echt verschil. Controles zijn snel door te krijgen en tgeeft een geweldige feel gewoon. Animaties gaan ook soepel inelkaar over enzo.

Owe en nog over fifa, kvond nogal dom dat je gelijk een manager bij een cup moest maken enzo. Ik wil voetballen, niet teams kopen en managen enzo :\

Maar fifa heb ik ook stukken minder gespeeld misschien dat ik + punten mis, maar kwam slecht over en speelde niet lekker dus maar terug naar pes gegaan toen :D

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Kijk...twee weken eerder! Dat zou fantastisch zijn! _O_

*Droomt verder....*

5. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    waarom maak je je druk over de ps2 versie?? de xbox versie is gewoon online hoor en iedereen weet dat xbox live beter is dan de network play van ps2.

6. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    heb net op de site met die moves erop een paar filmpjes gecheckt en die ps2 versie heeft tot mijn verbazing betere graphics dan de beta versie. Maar ja.. het is beta en konami heeft nog gezegd dat de AA is uitgezet. Wat me wel opgevallen is, dat na een wedstrijd de highlights van zeer goede kwaliteit zijn (veel mooier dan de replays, terwijl het gewoon dezelfde is) Wat ik denk dat AA wel is aangezet voor tijdens de highlights. Dus denk ik dat de grapichs op de retail versie dezelfde grapichs zullen hebben als tijdens de highlights.

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Komt dit niet, omdat jij PES gewend bent......

Maarre strekking van je verhaal is duidelijk!! PES is De game!!

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, het menu van Fifa was gewoon enorm donker en je kon als je footbal n00b ben niet zien wat je nou moest doen.

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    FF een vraagje, misschien is het al gesteld, maar kun je je mooiste goals/replay/enz opslaan? Kon dat in de vorige delen?

Alvast bedankt.

10. XeoN

XeoN Guest

Zit in de meeste voetbal games, bij fifa ook.
    Bij Pes3 zat her erin, dus ik neem aan bij deel 4 ook. :)

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    O damn kan dat toch :\, khad een onwijs mooi goal gemaakt (eerste schot tegen lat, 2e van iemand anders tegen keepers handen en 3e kwam inlopen en bam in de kruising) maar kon niet duidelijk iets van save vinden :|

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nou, bij Fifa 2004 kon je geen replays opslaan

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vraagje, weet iemand of er ook een lijst al is te vinden met de juiste namen? Dit zou super zijn, kun je in één keer alle namen aanpassen.

Ik zou mijn god niet weten hoe iedereen heet. Zeker niet in het Buitenland.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

http://www.winning-eleven.com/pes4/pes4.htm

ik denk dat je dit bedoelt

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk het ook, Tim :)
    Zijn er op dit forum al die WE8 of PES 4 multiplayer hebben gespeeld, tegen vrienden of zo?
    Dan ben ik benieuwd welke formaties jullie gebruiken. Er is namelijk vast veel verschil tussen het spelen tegen de CPU of een mens.
    Ik heb helaas alleen maar vrienden die géén PES spelen.. ja ééntje, maar die wil alleen mèt mij tegen de CPU spelen. Daarom kan ik zelf geen echt idee vormen hoe verschillend het tegen mensen speelt.

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    sorry ik weet niet hoe up to date hij is maar als i zo een beetje door die lijsten kijk denk ik dat ze wel redelijk actueel zijn omdat bijv. Robben+Kezman al bij Chelsea zijn, alhoewel Jonathen Woodgate nog bij Newcastle is ipv Real Madrid

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik zal er wel eens een voetbalgek er na laten kijken.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    op dezelfde site heb je ook de transfers die hebben plaatsgevonden

http://www.winning-eleven.com/transfers.htm

ze staan er nog niet voor PES4 maar aangezien het logo van PES4 er wel staat zal dat nog wel komen

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Niet dus? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina