Ik ken kick-off ook
Daarna op de Amiga ook Goal! gespeeld... Toen mijn grote zonde door op de PC voor FIFA te kiezen, totdat ik ISS ontdekte
Dat weet ik al
Hoef je dus niet op te zoeken.
Ik vind het wel misleidend dat je de ATTACKING arrows moet gebruiken om aan te geven in welke richting je moet VERDEDIGEN...
Yep, is misleidend. Ik weet al niet meer beter joh.
Zie je dat door wat ik schrijf, of heb je mijn video bekeken?
Van een kenner als jij ben ik zeer zeker geinteresseerd wat je daarvan vindt (ik weet dat ik wat slordig speelde soms, vooeral in het begin, maar ik wil weten wat je van de opbouw en taktiek vindt)
Ik heb nog niet je video kunnen bekijken, dat moet ik echt ff thuis doen, ben wel heel erg benieuwd. Vooral door je schrijven zag ik dat we wel wat overkomsten hadden (er zijn er maar weinig die echt gebruik maken van de attacking arrows e.d.)
Ik doe vaak aan forechecking, nadat ik me eerst heb laten terugzakken tot ongeveer 10 virtuele meters achter de middellijn. Tijdens het terugzakken stuur ik mijn spelers bij om zo goed mogelijk georganiseerd te staan. In de video zie je dat niet, omdat ik toendertijd die stijl nog niet speelde.
Dit lijkt mij een goede manier van spelen, zo doe ik het ongeveer ook altijd. Altijd de organisatie (proberen) te houden achterin.
Ja, graag!
Wat dat verdedgen met R2 betreft: dat wordt lastig met de XboX-gamepad, maar het is een goeie die ik zeker ga uitproberen
Klik om te vergroten...