1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...maar met de X-joybox, die ik heb, kan je dan niet met de communicator werken, dus dan kan je niet tegen elkaar praten... is wel jammer eigenlijk....

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Dit is idd wel jammer....hmmmmm. Ik zal eens kijken of daar iets op te vinden is.

iig heb ik net gebeld en ga het ophalen. Als het uiteindelijk niks is, dan ligt hij maar in de kast totdat iemand anders er plezier van kan hebben.

Kompleet een converter met nieuwe PS2 controller (nog een groene ook 8) ) kost me €19,50. Is geen geld, toch?

@ Han Terp: mooi filmpje....ziet er gelikt uit. Het laatdste doelpunt was mooi, net echt! Bij deze versie zie je de scheids niet rondlopen, want als alles goed is zie je die wel in PES4.

Ik hoop dat we zometeen ook competitie's krijgen. FIFA 2005 heeft nu het IWC (Interactive World Cup), wel heel gaaf natuurlijk.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Voetbal is oorlog, er valt tijdens een wedstrijd ook niets te praten haha.... Nee hoor, dat is wel jammer, maar goed......Maar kun je dan niet een X-boxcontroller in port 2 doen en die headset opdoen? Ben benieuwd of dat kan.....

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik denk het niet aangzien je dan de tweede controller gebruikt voor een twede speler. Soort van gesloten circuit, maar de PS2 heeft ook spellen met een headset! Ik weet niet of die dingen worden aangesloten op de controller?? Mischien dat het dan wel gewoon werkt.

Moet er wel weer een PS2 communicator worden aangeschat!?

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    --> AJK: Nee, heb ik uitgeprobeerd met een Engelse vriend. Je hoort gewoon helemaal niks :confused: Ja, die headset wordt op de controller aangesloten, klopt.
    Wat dat filmpje betreft: Mijn mooiste aktie zat vlak vóór die laatste goal. Die bal die van Nistelrooy voor open doel miste... die hele aanval die daaraan vooraf ging begon in mijn eigen strafschopgebied. Echt jammer dat ik dat niet afmaakte |:-

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Qua actie was die inderdaad het mooist opgezet! idd jammer. Toch wel mooi om te zien dat de rebound er ook niet in ging. Wel realistisch! :)

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Gèk hè? Ik had het véél mooier gevonden als-ie er in was gegaan ;)

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik ook voor jou....het was gewoon goede spanning en de ontlading kwam pas bij het laatste goal. Kan het wel voorstellen, denk dat ikzelf behoorlijk aan het vloeken zou zijn geweest! ;)

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Och, wat dat vloeken betreft: Ik gooi er soms tijdens een lullige tegengoal (vlak voor tijd bijvoorbeeld) wel eens zelf uitgevonden 12-lettergrepige vloeken uit, hahaha

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Elk moment kan er een vriend komen en daan gaan we samen de multiplayer is flink testen :D Onze ervaringen plaatsen we nog wel :D

11. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Han: Leuke wedstrijd! (late reactie, had net een tentamen)
    Je speelt bijna hetzelfde als mij :) .... ik pass ook erg veel en wil wel soms een mooie solo maken met Litmanen ofzo (heb ik gekocht :9 ) Jammer van die bal (eerste helft) die mooi voor kwam maar die je in 1 keer schoot....VER over :+ ... 2-0 resultaat is erg netjes Han ;)

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    En je tentamen? gelukt denk je? :)
    Bedankt voor het commentaar.

13. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Soort Groot Dictee der Nederlandse taal :confused:
    mega lange ingewikkelde zinnen :mad:
    Het was wel een eitje :D ..

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @Han: LEuke wedstrijd.Heb je nog er nog iets over gehoord dat PES mogelijk iets eerder uitkomt?

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, Tim, maar ik verwacht deze week wel iets meer te horen.
    Als ik iets weet zal ik het gelijk op dit forum zetten.

16. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk...zo kennen we Han weer :D... staat het nu al voor 100% vast dat de "full version" van pes4 GEEN systemlink ondersteuning heeft?

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens de Dixons (niet echt geloofwaardig) krijgen ze hem morgen binnen. Zij hebben altijd een lading op dinsdag en vrijdag. Ze mogen hem alleen pas op vrijdag verkopen. Maar dat weten ze daar vaak toch niet. Zo deed ik dat ook met PES3, die had ik ook een paar dagen voor de release bij de Dixons gehaald......

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb één site gevonden waar je PES4 kunt reserveren. Ze geven daar aan dat het spel:
    15 november uitkomt ipv 20 november.

http://www.gameshop.nl/

Zou mooi zijn!!

Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  19. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    @Cyrax77: Ga je hem morgen dan (proberen te) halen?? Ben benieuwd!!!

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Helemaal niet geloofwaardig nee. Ik heb Media Markt-personeel ook al horen zeggen dat het vrijdag komt, maar die wisten niet dat de XboX-versie een maand later komt.
    En Laurens, inderdaad geen system link, dus toch maar een nieuwe Xbox kopen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina