1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    yo Han.....anders kom je het toch een keer bij me spelen ;) hoef je niet al die vragen te stellen ;)
    Zet het maar uit je hoofd dat hij het originele Xbox spel heeft...

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik ook wel graag es willen weten.
    Om het spel ECHT goed te kunnen met alle mogelijke dribbeltrucjes enzo heb je toch veel R2, L1... nodig of niet?
    Kan je dat met de zwarte & witte knop makkelik vervangen of is het lastiger?
    Wel met S controller hé(met grote controller lijkt me dat praktisch onmogelijk om deftig met zwarte & witte te spelen)

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan nodig ik hem bij deze uit om jouw ongelijk te bewijzen ;)

Tronky, ik denk dat het inderdaad even wennen wordt met die Xbox gamepad.
    Maar ja, alles went.... :)

4. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik speel WE8 op 6* en dat is best lastig. Ik vind het juist tegen mensen makkelijker, omdat deze idd fouten maken die de CPU op 6* echt niet maakt. Wat ik ook vervelend (wel realistisch maar vervelend) vind is dat het bijvoorbeeld tegen de Graafschap veel moeilijker is dan tegen PSV. De Graafschap graaft zich (leuke woordkeus hè?) helemaal in en je komt dus echt moeilijk tot scoren. PSV versla ik met 6-0, maar tegen een ploeg als de Graafschap wordt het vaak 2-1 ofzo... Wel leuk maar ook frustrerend....

@cyrax
    Ik moet even wat recht trekken voor je mijn reputatie helemaal te gronde richt.
    Ik beschouw mezelf als een goede gamer iig ;)
    Ik heb ook we8 op 6 sterren gespeeld en won met originele feyenoord met 2-0 van real madrid op 6 * dus.
    Bij pes4 is dit nivo echt totaaaaaaaaaaaaaaaaal anders serieus geloof me.
    Je zult het wel merken.
    Cpu speelt aanvallend idd voorspelbaar maar dat is altijd met iedere game zo.
    Verder wil ik kwijt dat ik de iss serie altijd in mn bezit heb gehad en toen er ook de evo serie van uitkwam ben ik daar op over gegaan gelijk bij eerste deel psone.
    Ik durf dus te stellen dat ik dit spel ook aardig goed kan en dat ik niet gauw dik van iemand zal verliezen maar dat ga ik nog wel bewijzen net als bij topspin.
    Tennis en vooral voetbalspellen zijn mijn diciplines :D

Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als ik die resultaten van jullie op 6* zie, dan zal ik wel een middenmotertje zijn, als het niet erger is! :D

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus na een tijdje kun je toch makkelijk alle knoppencombinaties doen die je nodig hebt om dribbeltrucjes te doen?

Of zijn er toch dingen die niet doenbaar zijn omdat je je duim moet verplaatsen naar zo'n witte of zwarte knop?
    (sorry als ik te diep erop in ga :))

7. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn de extremelingen die met een vinger in hun neus in WE met 6* de cpu van de mat spelen...;)

8. XeoN

XeoN Guest

;)

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Meestal hoef je niet de a,b,x of y knop in te drukken als je L2 (wit) of R2 (zwart) indrukt. Dus dat is een kwestie van je rechter duim naar beneden 'bijsturen'.
    Dat werkt niet gelijk eenvoudig, maar moet te doen zijn....

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    miss domme opmerking, maar met de controller S is het tog praktisch onmogelijk om je tengels op die zwarte en witte knop te drukken. Dat lijkt me bij de ''lompe'' controller veel makkelijker

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Een lompe controller?? Tengels op zwarte en witte knoppen drukken...
    Domme opmerking....? Wie?? :confused: :D

12. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat de lompheid wel zal meevallen. Als je namelijk een actie maakt met de zwarte of witte button, dan heb je niet een van de vier bovenste knoppen nodig. Je heb dus genoeg tijd om ff te switchen met je duim. Het is denk ik meer wennen en ongemak maar dit zal zeker goedkomen. Ga het maar is voor de grap proberen (ok, het ziet er debiel uit, maar het werkt wel) en je ziet dat het best meevalt.

13. XForce1

XForce1 Guest

Han, zag je pm al maar om je vragen te beantwoorden moet ik me toch echt wat meer in het spel verdiepen. Heb het net ff een uurtje zitten spelen maar ben nog niet in de gelegenheid geweest om hier allemaal achter te komen.
    Enige wat ik kan zeggen is dat de ik graphics prima vindt, zeker wanneer er een close up in beeld is, beter dan Fifa trouwens.

O, en laurensversluis, heb toch echt orginele versie, potje Live'en???

14. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof je :D....ik kan niet Liven...sniksnik...maar we zouden wel graag antwoord krijgen op die vragen....ik hoop dat je ze kan geven (als je er een paar uurtjes in steekt)... kijk ff naar die systemlinkoptie!!! We willen echt weten of hij erin zit:D zoek ff goed ;)

15. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je eraan gekomen dan?
    Of als je die vraag niet wilt beantwoorden..

Is dit een beta versie? Volledige versie?

Voor review only ofzo?

16. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Xforce1: O ja, kijk ook ff of de penalties het in jouw versie wel goed doen!! thanks

17. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg gewoon ff eerlijk waar je dat spel heb gehaald. Weten we allemaal waar we aan toe zijn en kunnen we rustig slapen of juist nie!?

18. XForce1

XForce1 Guest

Is gewoon orginele volledige versie.
    Maar doet er toch ook niet verder toe
    Ga zo wel ff goed spelen en dan horen jullie het wel

19. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet er wel toe. Waar heb je hem gekocht dan, want dan wil ik hem ook halen morgen!

20. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij de legale versie al heeft (neem aan iets in de richting van review) dan kan dit erop wijzen dat het spel inderdaad iets eerder gaat uitkomen dan gepland.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina