1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    maar is dat dan zo moeilijk voor hem om dat zelf te bevestigen :confused:

2. XForce1

XForce1 Guest

hij ligt nog niet in de winkels jongens, heb via via een legale versie gekregen
    zal morgen wel ff posten wat ik van de game vind

ff snel, er zitten volgens mij geen pingle's in die je zo los kan nemen
    Vind het menu minder als fifa
    grafisch doen ze niet veel onder van elkaar

3. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Staat er bij "match"-> onder Exhibition, Quick start P1 en Quick start P2 geen "Penalties"??

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar er was sprake van een bug bij verlengingen. Als er dan na gelijke stand penalties genomen moesten worden, had je opeens het team van je tegenstander en omgekeerd. Die bug zat in een bèta-versie en ik zou graag willen weten of die eruit is.
    Verder graag de antwoorden op mijn andere vragen als je er de tijd voor hebt ;)

5. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    foto's/pics van de cd en cd hoes graag

6. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die wil ik ook heel graag zien de COVER VAN PRO EVO!VAn xforce dan HE;)

7. chaderivo

chaderivo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het niet geheel aansluit bij het nabije voorgaande, en dat de meeste lezers wat ik wil duidelijk maken al weten, maar ik moet het even kwijt ( misschien voor die zeldzame twijfelaar);

Waarom zijn er toch mensen die de pes reeks vergelijken willen met de fifa reeks? De pes reeks is van een heel ander kaliber, het zogenaamde verschil tussen kunst en kitch, tussen muziek en lawaai!!
    Ik heb pes3 en fifa2005 na elkaar gespeeld en het verschil in diepgang is schrikbarend. fifa is nog opervlakkiger dan het hele kapitalistische marketing concept waarmee zij gepromoot wordt, en er ik hoor nog wel eens iemand zeggen dat zij grafisch sterker is, maar vergelijk het animatieniveau alleen al!! ...ehm tsja..ik laat het hier maar even bij, ..pfoe dat onrustige wachten pes 4..ook ik zit met dat dillemma voor de ps2 of xbox versie te kiezen? Kan iemand me daar nog iets over zeggen?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tsja... ik vind het een eenvoudige keus.
    Xbox=on-line
    Ps2=niet on-line

9. XForce1

XForce1 Guest

ja tuurlijk, komen er gelijk aan |:- |:- |:-

10. XForce1

XForce1 Guest

weet nog niet of die penaltybug er uit is, heb nog niet gehad dat het verlenging werd en toen pingels maar het lijkt me wel dat ze dit eruit hebben gehaald/
    Wat ik wel duidelijk minder vind tov Fifa is het hele menu. Dit vind ik zwaar onder de maat. Ook als je bijv een league speelt vind ik het allemaal veel te karig.
    Qua speelstijl vind ik het echt heel moeilijk. Ik denk dat Fifa met dat nieuwe "first touch" een goede stap vooruit heeft gezet. Beide spellen spelen lekker soepel en speelt redelijk snel.

11. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de achterkant moet je maarris een keer kijken of Systemlink is aangekruist ;)

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    We kunnen gaan discussieren over wie er nou beter is, maar dat heeft weinig zin. Jij zal het spel vast goed kunnen, net als dat ik het spel goed kan. Ik win met 6-0 van PSV op 6*, morgen verlies ik met 2-1 van PSV bijvoorbeeld. Het maakt allemaal niet zoveel uit. Ik praat niet over mijn spel alsof ik niet te verslaan ben, hoe goed je ook bent er is altijd iemand beter dan jij. Dat geldt voor mij, en dat geldt voor jou. Voel je alstublieft niet aangevallen in je goddelijkheid verder _O_ , maar we spreken elkaar vast wel op Live... We kunnen lullen als brugman, maar we moeten het op het virtuele veld doen. BTW: 2-0 maar tegen Real Madrid met Feyenoord? Als er een team makkelijk te verslaan is is het Real wel... Ze spelen namelijk erg aanvallend, dus als je een beetje kan omschakelen van verdediging naar aanval dan wordt dat zo.........6-0 haha :p . Ik denk ook niet dat het verschil in moeilijkheid tussen PES4 en WE8 niet erg groot zal zijn, zelfs nihil denk ik zo..... Ik heb namelijk alle delen van WE en PES en er is nooit een groot verschil geweest alleen dat PES vaak iets minder lekker speelt dan WE, maar ik begreep dat dat nu wel eens omgekeerd zou kunnen zijn. Maar we zullen het allemaal wel zien in november.

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nope, foutje van mij. Ik bedoelde de PS2 versie. De X-box versie ga ik natuurlijk ook kopen, maar die komt pas in november. Dan heb ik WE8, PES4 (PS2) en PES4 (X-box)... Beetje triest, maar goed, je moet wat met je geld toch?

14. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    yo Cyrax77....waar blijft je PM ;)

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind eigenlijk ook dat het er wel toe doet... Het is gewoon echt NIET mogelijk dat jij de orginele X-box versie hebt...... Gewoon een grote Fable eeuh fabel....

16. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen vertel eens wat meer over de masterleague, hoe uitgebreid is die? Vertel eens wat daar allemaal in te doen is? Als je bijvoorbeeld de NL competitie speelt, is het dan ook mogelijk Europees voetbal te halen. zodat je het seizoen erop dus naast de NL competitie ook Uefa-cup of CL speelt?
    Ik kan iig niet wachten tot ie uit is, ik ga me deze winter wel vermaken denk ik ;)

17. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    XForce1 zal heus niet liegen joh.....en al zou hij liegen.... SO WHAT? Laat hem lekker....als hij antwoorden geeft op onze vragen dan is het goed:D

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt helemaal gelijk hahaha.. Shit man, ik was gisteren RS 3 Black Arrow aan het spelen met een vriend die hem gisteren gekocht had. Ik was het dus straal vergeten zoals je begreep. Sorry man, ik zal proberen er vanavond aan te denken en dan laat ik het je weten okay.. Het is je dus nog niet gelukt? Gewoon in de Edit bij een speler gaan, en daar ergens moet het staan. Maar ik zal nog ff voor je kijken...

19. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan heel veel editten namelijk....door de bomen zie je het bos niet meer zalk maar zeggen:)
    Ik hoop dat je het vanavond wel even pm'd ;)

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee man, het is vervelend. Ik vind het wel vervelend, niet omdat ik hem niet heb en jaloers ben ofzo, maar dat opgeschep van mensen over een spel dat ze al zouden hebben voordat het uit is gebracht is vervelend (ruim een maand voor de release? Ik ken echte pro's met dit spel en die hebben altijd alles voordat het uit is en die moeten echt nog ff wachten hoor). Ik vraag hem ook niets dus dan mag ik dat best even zeggen. Verder boeit het me weinig. Als het de orginele versie is dan wil ik ook wel weten waar die hem dan vandaan heeft, is toch geen geheim dan? Interesse in de medemens weet je ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina