1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XForce1

XForce1 Guest

bla bla bla
    gaan we weer beginnen
    Wat doet het er verder nou toen man, zit niet zo dom te zeuren.
    Ipv dat je het nou als een aanwinst ziet dat ik al wat info kan geven over de game ipv dat geblaat of ik hem wel of niet heb

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem op een legale manier gekregen.....meer hoeven we toch niet te weten Cyrax;)
    idd....info moetje dan wel nog ff geven;)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben gewoon heel benieuwd hoe je aan het spel komt, is toch niet zo gek? Wat had je dan verwacht? Heel veel mensen zitten met smart te wachten tot het spel kan worden gespeeld, en dan komt een of ander knakker vertellen dat ie het orgineel heeft. Gevolgen lijken me duidelijk.

Nou goed dan, omdat je het zo graag wilt zal ik het niet meer vragen goed ;) . Als jij maar gelukkig bent met je spelleke orgineel of niet toch?

4. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha....en ja hoor.....je twijfelt nog;)

5. XForce1

XForce1 Guest

zelfde gezeik al een keer gehad met Ninja Gaiden.
    Heb zelfs toen met mijn domme kop nog foto';s zitten maken van het hoesje voor mijn pc omdat ik anders gebanned zou worden.
    Nu weer.
    Zit er toch sterk aan te denken om volgende keer gewoon mijn mond te houden als mensen dingen vragen van een game die ik toevallig al heb.

Nogmaals, heb dit denk ik al 3 keer gezegd maar is voor meneer Cyrax77 nogal moeilijk te volgen, de game is nog niet in de winkel te koop. Heb hem niet uit de winkel maar via via gekregen, en het betreft hier een oginele versie

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wauw, via via gekregen. Zou ook wel zulke connecties willen hebben. Ik zeg nog, we laten het wel zitten, nu ga je er zelf over door..... Dat je me meneer noemt vind ik wel erg netjes. Dat siert je dan wel weer. Maar het is niet nodig hoor.

Ontopic:

Op dit spel zit ik meer te wachten dan Halo 2. Alleen GTA SA kan mij nog meer warm maken..... PES4 online *zucht*... Kan ik eindelijk tegen de echt grote op de aarde spelen..... Mijn god, zal mijn vriendin gezellig vinden, alle consoles staan gewoon in de huiskamer op mijn breedbeeld televisie. Geen ONM enzo meer voor haar vanaf november.

7. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen moeten niet teveel vragen stellen of een spel nou wel of niet origineel uit. Wie de neuk kan het schelen? En wat de fok gaat jou dat aan?

het gaat om de impressie die je met iemand deelt. En JA ik heb 'm al 2 weken wees blij dat ik kan meedelen dat ie heel erg vet is. Maar kom niet met bullshit vragen, wees blij dat we vertellen hoe de game is. en fok dat geban dat is voor mietjes

8. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach zielig....zij kan toch ook een spel spelen ;) echt jammer datk niet op Live! kan.....maar ik hoop wel dat (meneer;)) XForce1 nog even op de achterkant van z'n spel kijkt......systemlink enable weetjewel...ik hoor het wel..

9. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt een illegale versie en XForce1 heeft originele versie...dat is het verschil.

10. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    nou maak jezelf eens nuttig dan en geef wat info over de masterleague... ;)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    `

Misschien moet jij de regels van deze site/forum nog eens aandachtig doorlezen, dan weet je waarom mensen vragen stellen. Nuff said hierover......

12. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    kom op jongens...laat alles bij wat het is en ga lekker praten over dit spel....

13. XForce1

XForce1 Guest

ik zit nu op mijn werk, zal ff kijken als ik vanavond thuis ben

En ga jij lekker zo door Cyrax77, pff met je domme gezeik hele tijd.
    Wat the fuck doet het er nou toe hoe mensen aan spellen komen. Wees blij dat ze hier hun bevindingen kunnen posten, kinderachtig kutventje

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je gaat nu toch niet huilen hè? Wat doe je nou moeilijk man, jij blijft er over doorzagen, heb nou al drie x gezegd om het te laten rusten maar blijkbaar kun je dat niet zo best. Schelden is een vorm van onmacht wist je dat, en het is ook erg kinderachtig. Pot verwijt de ketel noemen ze dat. Gewoon lekker kappen, vertel je verhaal lekker over PES4 als jij daar anderen en jezelf gelukkig mee maakt, ik kijk wel de andere kant op :{ . Het lijkt me verstandig om het volgende wat je me te zeggen hebt, dat even via de PM te doen anders vervuilen we de thread een beetje.

15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    laten we zorgen dat er geen OW's aan de pas hoeft te komen....ik heb er namelijk al 1;)

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ontopic maar weer:

Wie heeft er ook altijd moeite met het nemen van vrije trappen in PES/WE games. Ik wel, ik heb het aardig door, maar ik scoor er maar 1 van de 8 (heb het eens uitgerekend). Ik vind het eigenlijk wel goed zo, in Fifa games vind ik het systeem wel beter, maar het is wel een beetje te makkelijk. Een tussenweg zou fijn zijn. Nou weten dat dat in PES4 nog niet zo is, afgezien van de mogelijkheid om met zijn tweeën bij de bal te staan, is het nog hetzelfde gebleven. Het systeem van Fifa maar dan ietwat moeilijker lijkt me te gek.....

17. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Vrije trappen lukt me eigenlijk ook niet echt zo... kan je effect geven aan een vrije trap??

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Xforce1, zoals je weet ken ik ook de legitime manier waarop jij aan je origineel gekomen ben. Ik begrijp niet waarom je die niet gewoon hier vertelt, dan ben je van alle gezeur af.
    Je hebt nu op enkele van de vragen antwoord gegeven die ik je stelde (zie ook PM), maar de drie die ik echt interessant vind (en makkelijk na te zoeken zijn) heb ik nog niet van je gehoord, namelijk:
    Kan je gestreepte shirts editten?
    System link (okee, je hebt belooft die vanavond te bekijken).
    En de penalty-bug. Het moet toch mogelijk voor je zijn om simpel op level 1 0-0 te spelen en dan penalties te nemen?
    Als je op deze drie zeer simpele vragen antwoord geeft, zou ik dat zeer geschikt van je vinden :)

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    -->Cyrax, waar blijft je formatie?
    -->Cyrax, heb je de video bekeken?
    ;)

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, dat kan gewoon. Heeft altijd gekund, en je kunt met sommige spelers (F. de Boer in PES3 echt een verschrikkelijk effect geven aan de bal) echt heel goed een free kick nemen. Net voor het moment dat je de free-kick neemt moet je de richting waarin je hem wilt krullen al aangeven in ingedrukt houden, dan krijg je een curve. Let wel, niet alle spelers kunnen dat.

In WE8/PES4 kun je met twee spelers aan de bal staan. Tip: altijd doen. Het muurtje reageerd namelijk 9 van de 10 x op de speler die je over de bal laat stappen en springt. Dan kun jij hem schieten op het moment dat het muurtje weer daalt van de sprong. Lukt vaak, even een beetje timen en je scoort er heel wat. Alleen op 6* zijn de keepers wel erg goed en lukt het minder vaak. Op 4* en lager schiet ik er van de 5 x wel 1 in....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina