Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XForce1

XForce1 Guest

waarom zou ik dat hier moeten posten, je kent het verhaal nu toch.
    Zal vanavond nog wel ff kijken maar moet eerlijk zeggen dat zo'n irritante Cyrax77 erg demotiverend werkt om mijn bevindingen hier nog te posten.
    Wordt toch niet serieus genomen

2. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik onzichtbaar of wat?

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jezus gozer, get a live man. Get over me, I'm already over you.....
    Je laat je echt verschrikkelijk kennen op deze manier. Je kunt me echt er niet meer buiten laten hè. Ga lekker weer ontopic, daar doe je iedereen inclusief jezelf echt een groot plezier mee.

4. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Laat je niet uit het veld slaan door 1 gozer....
    met alle respect voor Cyrax77 ;)

@Cyrax77: Dus als de speler AANLOOPT om te schieten moet je de richting van het effect indrukken?

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    He Han,

Nee, ik heb nog niet gekeken.
    Ik heb vandaag ook al Laurensversluis teleurgesteld. Ik was gisteren met andere dingen bezig helaas. Ik zal proberen vandaag wel wat tijd voor te maken.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    --> Xforce1: Wordt niet serieus genomen? De meerderheid die hier gepost heeft, heeft je er vragen over gesteld, dus dat valt bèst mee :)
    Als je geen antwoord geeft, dan geef je juist reden om niet serieus genomen te worden, want dan gaat iedereen denken dat je het niet weet... ;)
    -->Cyrax77: Okee, ik wacht het af. Je vrije trappen-verhaal was interessant.
    -->Toetje: Je bent perfect zichtbaar ;)

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, maar echt z.s.m. de richting aangeven en ingedrukt houden.

Enne no offence taken hoor.

8. XForce1

XForce1 Guest

Heb volgens mij toch duidelijk verteld wat ik van het spel vind. Heb aangegeven dat ik ook nog niet alles weet van de game en dat ik vanavond zou kijken.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Toetje, de MasterLeague is zeer uitgebreid t.o.v. de vorige versie in PES 3.
    Je hebt nu leeftijdsgebonden spelers, die ook echt met pensioen gaan en spelers kunnen in waarde stijgen, zoals ook in CM.
    Dit zijn maar een paar dingen. Ik zal later er wat meer over schrijven, als ik wat meer tijd heb, want er is veel veranderd.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    We wachten in spanning af :)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    @Laurensversluis,

Vergeet niet dat wanneer je de toets (of analoge stick) naar achter houd en schuin dat de bal met een boog zal gaan. Dit werkt dus het beste als je dicht op het doel staat (randje 16). Verder weg zou ik de toets naar voren en schuin houden, zo heb ik er een paar van 30 meter in de kruising geschoten waarvan een keer de winnende tegen een vriend van me. Over een lekker gevoel gesproken hahaha. Daarom blijf ik persoonlijk het leuker vinden om met een paar vrienden op de bank met een biertje erbij PES te spelen. On-line zie ik meer als een -zeer welkom- extraatje....

12. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt er nu allemaal te editten in de edit-mode?
    Want anders ieh t gewoon een kwestie van af en toe wat tijd steken in het editten om vrij dicht bij de realiteit te komen toch? En dat de commentator dan niet de naam noemt dat zal me mijn reet roesten eerlijk gezegd.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je kan tot zeer dicht bij de echtheid komen met de editfuncties in WE8 dus in PES4 zal hetzelfde mogelijk zijn. Ik heb shirts gezien van Arsenal en Manchester die niet van echt te onderscheiden zijn..... Het kost wel ff wat tijd maar het is echt top. Veel beter dan in voorgaande delen....

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het enige hinderlijke is dat in de WE8 versie (aziatische voorganger van PES 4) je geen gestreepte shirts kan maken, omdat ze het streepjes patroon er om een onbegrijpelijke reden hebben uitgehaald.

15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel het Nederlands elftal ge-edit want je had eerst Von Mistelraum enzo maar je kan dan dus de naam editten, de naam op de rug EN je kan "Van Nistelrooy" opzoeken in het bestand zodat je gewoon het commentaar hebt bij die speler.....dat de commentator gewoon zijn naam noemt als hij aan de bal komt....prachtig toch? Commentary names heet die optie...

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wat omslachtig doe je dat. Ik edit de spelers van het Nederlands elftal niet, aangezien 95% van de spelers van het Nederlands elftal gewoon in de HCE, Italiaanse of Spaanse competitie zitten. Ik "selecteer" ze dus gewoon....... Verder hoef ik dan niets meer (afgezien van het shirt) niets meer te editten.

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Begrijp ik nu goed, dat als je zorgt (welke manier dan ook) dat elke speler de juiste naam heeft, de commentator de juiste naam zegt!???

Dus kan er eindelijk in een vol stadion mijn naam geroepen worden....hmmmmm! :)

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat begreep je verkeerd. De spelers van het Nederlands elftal zitten veelal officieel al in het spel en hebben dus al de juiste naam, welke de CPU dus ook gewoon zal noemen tijdens het spel. Deze spelers als Seedorf (niet dat ie erin hoort maar goed), van Nistelrooy e.d. spelers hoef je niet te editten zij zitten er al in. Ook de gehele HCE zit in het spel, dus spelers als Castelen en Kuijt zijn ook al orgineel. Dan heb je al snel zo'n 95% van alle mogelijke spelers die in het Nederlands Elftal spelen. Die transfer je dan naar het Nederlands elftal (dat kan wanneer de nationaliteit gelijk is aan het land waaraan je ze wilt koppelen), en dan hoef je niets te editten dan alleen het shirt enzo.

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, das wel minder. Dus dan komt het voor dat je aan het spelen bent.....alles hebt veranderd (naam, shirt, etc) ......en die eikel van een commentator de verkeerde naam omroept.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als jij een fictieve speler (jezelf ofzo) of gewoon een speler die niet in het spel zit maakt, dan zal de commentator of alleen het rugnummer (kun je zelf instellen; naam of nummer) of de naam die jijzelf hebt opgegeven (let wel, alleen namen van spelers die in spel zitten staan op deze lijst) omroepen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina