1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Oke dan thx........duidelijk verhaal. Gelukkig dat ze iig geen verkeerde namen omroepen.

btw. Ik wil alleen orginele namen hebben, mezelf laten meespelen was meer gein.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, ik heb gisterenavond even geprobeerd te verdedigen met de R2 knop ingedrukt, zoals jij zei.
    Het probleem dat ik er mee had, was dat die aanvaller dan volle snelheid op je afkomt en een paar passen voor je gewoon uitwijkt. Dan loop je- met R2 ingedrukt -té langzaam om dan zijwaards vóór hem te blijven.
    Doe ik iets fout? :confused:

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    @HanTerp: kun je me iets meer vertellen over die landelijke toernooien ed.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik krijg zo bezoek, ik kom er later op terug, al weet ik niet te veel hoor...

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Vreemd, zo te horen doe je het goed. Wanneer je de aanvaller op je afkomt op R2 drukken zodat je in positie kunt blijven is goed. Alleen ik laat R2 denk ik wat eerder los dan dat jij deed gisteren. Ik gebruik R2 vooral om goed in positie te kunnen blijven om vervolgens R2 op een bepaald moment los te laten en dan de bal af te troggelen. Meestal lukt me dat wel.... Of ik leg het gewoon niet goed uit haha.. Kan ook natuurlijk...

6. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    In de masterleage kan je de eredevisie niet spelen hoor. Het is gewoon een leauge met verschillende 2e devisie clubs. En je hebt een ranking van alle clubs die je in het begin hebt uitgekozen(je kon uit 4 formaties kiezen: A B C D, elke letter heeft denk ik meer dan 20 clubs ofzo die hij random kiest)

Of heb ik het helemaal verkeerd???

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je het nu over PES 3 of 4? In PES 3 ben ik dat namelijk nooit tegengekomen, maar kun je wel zelf het hoofd van Van Nistelrooij opzoeken maar de naam niet. Bij PES 4 is hij toch helemaal gelicenseerd (dus ook met commentaar naam) :confused:

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft t over PES 4 en het nederlandse team is niet gelicenseerd. Je hebt namen van: Van Bokhoast, Vom Mistelraum, Roquel etc.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt helemaal. De HCE eredivisie is wel gelicenseerd, maar het Nederlands elftal niet. Dit moet je zelf even doen. Shirt zijn gemakkelijk na te maken in de edit en de spelers kun je gewoon een transfer naar het Ned. Elftal geven zodat je die verder niet hoeft aan te passen. Is even wat werk, maar je hebt er veel plezier van..

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    en Duitsland klopt ook niet (keeper Kalm :D) en volgens mij zijn er nog een paar van zulke landen.
    Maar kan je het Nederlandse shirt veel meer laten lijken met de Edit-mode? Zo'n wit rondje op de voorkant met z'n witte rugnummer erin?

11. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van Nistelrooy verplaatst van Manchester United naar het Nederlands elftal dan heb je van Nistelrooy toch niet meer in Manchester United??

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee hoor, dat geld alleen voor transfer van club naar club. Niet wanneer je een speler "selecteert" om voor het Nederlands elftal te spelen.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk het wel..... Tenminste ik heb wel foto's gezien daarvan, maar of ze echt zijn weet ik niet. Ikzelf ben nog niet aan het klooien met die shirtjes geslagen... Ik wacht daarvoor op PES4, aangezien ik niets van dat japans begrijp haha....

14. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe "selecteer" je dan een speler?

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als je in WE8 bedoelt zal ik je dat even vertellen. Het is in de editmode de TWEEDE optie. Dat is de edit rooster optie. Daarna moet je de eerste optie hebben, de tweede is voor clubs naar club. En vandaar weet ik even niet precies meer wat je moet doen zo uit mijn hoofd. Even een beetje kloten en dan lukt het wel..... Als het niet lukt laat het me dan even weten. Heb je een vertalingsschema voor WE8?

16. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    pes4 bedoelk :)

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Op de X-box bedoel je zeker? Dat weet ik echt niet...... Heb ik namelijk nog niet... Maar het zal hetzelfde naampje hebben lijkt mij.... Had jij PES3 wel of niet....? Daar was het namelijk ook al gewoon mogelijk....

18. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me alleen af of dit ook een keyboard ondersteund steeds met je joystick is echt niks man. Ik heb 2 uur gedaan om m'n eigen team van namen te voorzien. Nu moet ik ook nog kleding gaan maken en shit

19. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    nope...pes3 hebk niet

20. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0

Jazeker, wat ik doe is dan 2 mensen gebruiken (klikken op je linkerpaddestoel)
    rechtertrigger inhouden en dan bijsturen...en dan schieten. gewoon veel oefenen. werkt ook met corners

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina