1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop dat ik het op Live redt tot 4 november met Rainbow 6 III BA..... Zal toch wel? Jawel.... Gaat wel lukken. Ik rekende op midden/eind november dus dat gaat wel lukken. Nu twijfel ik wel een beetje of ik PES4 op de PS2 wel zal gaan kopen..... Denk het niet... De paar dagen trek ik ook nog wel met WE8 in het japans.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    waar heb jij het gehoord?

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Van een vriend van mij die bij de FRS werkt, alhoewel de FRS niet echt superbetrouwbaar is -zij hebben tot op de dag van vandaag op hun site staan dat de releasedate van PES4 (PS2) 08 oktober 2004 is!!!-. Maar ik zag dat Han het ook had gehoord, waar hij het heeft gehoord weet ik niet. Dus toen leek het me iets te toevallig en zou het best wel eens waar zou kunnen zijn.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    But don't kill me if it aint true hoor.... De meeste nieuwtjes die ik van hem heb mbt releasedates enzo zijn meestal wel waar hoor..... Maar goed, hopen dan maar....

Ik weet trouwens niet eens waar hij het nou weer vandaan heeft, het nieuws was zo spannend dat ik dat vergeten ben te vragen.... Zal ik nog ff vragen, ben ook wel benieuwd eigenlijk..

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mooi hè? Hoeven ze me niet te onthoofden :D
    Maar julli weten toch zolangzamerhand wel dat ik niet uit mijn nek zit te kletsen? ;)
    -->Cyrax, wat was jouw bron? En ook: Filmpie al gezien?? :)

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het van een magazineschrijver die close kontakt met Konami heeft, vanwege de review.

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoorde het van een vriend die bij de FRS werkt. En jij.... PESinsight zeker? Ik las het daar volgens mij ook al..

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zie boven :) Heb je mijn video al met een kritische blik bekeken? :)

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nope, nog niet... Ga ff CSI miami kijken. Maar de grote meester zal zo even kijken O-)

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hmmm, jouw bron is wat betrouwbaarder dan die van mij. Maar volgens mij heeft die vriend van mij dus wel gelijk.. Ik twijfelde eigenlijk wel een beetje alhoewel het al een tijdje vaststond dat hij eerder gereleased zou worden... Lekker nieuws hoor dit...

11. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    PES 4 op 4 november, hmm dat goed nieuws.

Alleen,
    zielig voor Halo 2 dat dan in een verdomhoekje komt :p

PS HanTerp; ik lees jouw bevindingen met plezier, tegen de tijd wil ik je online wel een keer inmaken met PES4, ben je toevallig voor Feyenoord? Of misschien PSV?

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jingles, weet je wat het is? Ik ben weliswaar Ajax-fan, maar niet zo'n fanatieke. Ik gun Feyenoord en PSV in Europa bijvoorbeeld ook succes.
    Ik ben wèl een fanatieke Oranje-fan :)
    Ik geloof best dat je me inmaakt hoor, niet dat ik zo slecht ben, maar omdat ik niet gewend ben om tegen mensen te spelen, dus daar moet ik nog erg aan wennen. Ik zal er wel een maandje over doen voor ik tot redelijk on-line spel kom, denk ik.

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan offline aardig mijn mannetje staan, maar begin nu pas aardig de diepte van de gameplay te 'begrijpen'. Ik moet echt eens met iemand gaan praten / van iemand leren over het opstellen van de beste formatie, taktieken, handmatig aanpassen van taktieken tijdens de wedstrijd etc. Daar heb ik nog niet echt kaas van gegeten.

Dus ik zal online tegen het merendeel mijn mannetje wel staan, maar hoop vooral veel te leren van de échte PES diehards die de serie al jaren spelen. En dat zal af en toe een harde leerschool zijn :D

14. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eerst héél veel offline spelen tegen vrienden en af en toe is een potje online denk ik. En natuurlijk toernooien, want ik heb bij Pesinsight.com ingeschreven voor een paar euro en dan kan je meedoen met officele toernooien met prijzen, wel CC nodig

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    4 november..nice! *)
    Ga ´m echt meteen halen als hij uit is! :cool:
    Online zul je me niet vinden, aangezien ik geen Live heb, maar offline wordt dit ook een megatopper!

Heb er zin in! *)

16. Bradley

Bradley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het spel ook meteen halen! Word zeker een megatopper.. en hopelijk binnen kort ook nog live.. dan word het helemaal VET!!!! :D

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mij zul je vanaf 5 maart denk ik op Live zien. Dan wordt ik namelijk 18 en schaf ik meteen een Creditcard aan! :cool:

18. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff geteld-> 57...

@Cyrax77: Bedankt man! die accuracy en frequently heb ik allebei op 3 gezet... 3 was het toch he?

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vraag me alleen af hoe je die paar euro overmaakt. Credit card ofzo?
    EDIT: Oh ergens overheen gelezen... CC :)

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ach joh, zolang je maar mensen kunt vinden van gelijk niveau, zodat je leuke en spannende wedstrijden kunt spelen. Ik weet niet hoelang je al PES/WE speelt maar als PES4 je eerste of tweede game ooit van deze serie is dan heb je waarchijnlijk al een hele grote achterstand op jongens die de game al jaren spelen.

Ikzelf speel het wel al jaren en ik ben er toch best goed in (ook in tactieken en opstellingen), maar ik heb toch niet echt de illusie dat ik kans maak om in de top mee te draaien. Ik ken jongens die er dag en nacht mee bezig zijn, hele tactieken en opstellingen bedenken en overal een oplossing voor hebben.
    Ik heb vaker gespeeld tegen jongens die echt niets anders doen dan PES/WE en dan kom ik vaak voor in een wedstrijd, maar zodra ze je speelstijl doorhebben zal de wedstrijd veranderen haha geloof me maar, I've been there. Het zijn net freaking Italianen, je denkt dat je aardig meekomt, maar je verliest wel haha... Ik verander nu wel vaker van tactiek tijdens een wedstrijd (opslaan al die tactieken voordat je begint te spelen, want als je ze veranderd waar ze bij zitten dan zijn ze snel klaar met je, verassing is dan weg, maar online zul je daar waarschijnlijk geen last van hebben), en dat helpt wel. Maar grote nederlagen zullen de "gewone" jongens als wij echt wel moeten ondergaan haha. Maar je wordt er echt beter van om tegen goede jongens de spelen dus dan zul je de nederlagen op de koop toe moeten nemen haha. PES/WE is echt zoveel dieper dan wij weten en beseffen. Wordt echt geweldig on-line... Kan niet wachten op een pak slaag van de grote mannen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina