1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    HAHAHA... en ik moet het tòch al zo hebben van mijn taktiek, dan blijft er niets van me over! STOMSTOMSTOM van me ;)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan PES4 niet beoordelen aangezien ik deze niet heb gespeeld. Ik heb wel WE8 al ruim twee maanden en die verschilt waarschijnlijk niet enorm met PES4. Fifa 2005 heb ik ook een paar uur gespeeld. Ik heb dus wel een goed beeld van welk spel er beter is. Daar is al een thread over, maar de meeste mensen daar hebben nog geen WE8/PES4 gespeeld, en gaan alleen maar mee in de dingen die ze gehoord hebben.

Fifa 2005 komt kort gezegd tekort op het gebied van gameplay en diepte t.o.v. PES4/WE8. Fifa 2005 heeft zich imo verbeterd t.o.v. Fifa 2004, het speelt nu iets beter. Maar PES4 speelt ook een stuk beter dan PES3 dus het verschil tussen beide is nog steeds hetzelfde en nu PES4 ook licenties heeft, is het verschil imo zelfs gegroeid.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoeveel divisies heb je in de master league?Ik heb gehoord 2 maar is dat niet wat weinig? Of hoe is dat precies geregeld met promoveren enzo?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, wel twee divisies, maar in elke divisie nog een noord, zuid, west en oost afdeling....

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, maar overschat de taktieken en strategies niet hoor. Het gaat er natuurlijk ook om dat je sneller denkt en ziet dan je tegenstander tijdens het spel zelf. En dat je de controls goed onder de knie hebt, dus ook goed gebruik weet te maken van alle mogelijkheden die het spel biedt qua gameplay. Iemand die hartstikke goed is met taktieken enzo, maar de controls niet zo goed doorheeft, daar zul je dan echt niet van verliezen hoor....

Maar goed, een beetje goed gebruik maken van wat taktiek maakt je spel natuurlijk wel beter. Maar het is niet zo dat wanneer je niet zoveel of geen gebruik maakt van 2 of 3 verschillende taktieken dat je niets te vertellen hebt ofzo. Dat is alleen tegen de grote jongens het geval.....

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    moet je daan eerst in de noord,oost,zuid en west divisie promoveren om in de eerste divisie te komen of alleen maar in 1 van de 4?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Alleen maar in 1 van de 4, Tim.

Cyrax, ik weet het, maar ik heb er wel kijk op. Mijn zwakste punt is als ik zéér snel moet reageren (bijvoorbeeld met een scrimmage voor het doel). Maar ach, dat heeft iedereen toch wel tot op zekere hoogte? Soms ben ik slordig in de passing als er niets op het spel staat; dan wil ik het met een te moeilijke dieptepass oplossen en dan pass ik pardoes in de benen van de tegenstander. Dat kan je ook duidelijk op mijn video zien. Als je die slordigheden dan wegdenkt, heb je een aardig beeld hoe ik speel als ik 'scherp' ben ;)

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En kan deze Master league ook met z'n tweën op 1 xbox spelen? Dus een soort career met je maat op een xbox?
    Is dit mogelijk? Dus allebei verschillende clubs.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik dacht dat je de Master-League alleen tegen de CPU OFF line speelt, en ook niet met meerdere spelers tegelijk. Dacht ik... :{

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei.... (Fifa 2005 en PES4, vraag niet hoe..)
    Fifa 2005 ziet er erg mooi uit.....PES4 ook
    Fifa 2005 legde ik na een paar potjes weg...het gaat vervelen...PES4 NIET

Ik heb gesproken..

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn allerzwakste punt is...... te mooi spelen. Al sta ik achter zal ik nog proberen een mooie goal te maken. Ik ben gek op mooie goals.. Het zal en moet mooi gaan anders ben ik niet tevreden. Tevens ga ik kansen missen als ik voor sta met 2 doelpunten. Nonchalant wordt ik dan, echt verschrikkelijk. Ik verloor gisteren nog van een vriend van mij met 5-4 en ik had echt kansen om 10 goals te maken. Ik stond voor met 2-0 werd nonchalant en stond voor ik het wist met 5-2 achter waarna ik weigerde gewoon simpel te scoren en er dus niet genoeg goals in kreeg. Daarna hebben we nog een potje gespeeld, maar toen was ik wel scherp en wilde toen ook wel simpel scoren. Ik won met 9-1 (die ene van hem was een penalty waar ik het nog steeds niet mee eens ben, het was op de bal echt waar)....

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik altijd over buitenspel doelpunten 8)

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    @lekkerek312, laten we het daar maar eens over gaan hebben idd. Ik ben van mening (vooral in WE8) dat de scheids zich nogal eens vergist wanneer iets buitenspel is.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jee.. 9-1... dat die nog tegen je wil spelen! :D
    Nee, ik weet wel zeker dat ik dat niet voor elkaar krijg! Zo goed ben ik gewoon niet. Voor het doel ben ik nu juist nooit nonchalant, eerder het omgekeerde, nl. te gespannen omdat die bal erin mòet. Ik heb meestal 3-4 keer zoveel schoten op het doel als doelpunten, dus dan heb je een idee van mijn afwerking. Ik moet er wel bij zeggen dat ik elke wedstrijd wel een aantal keren van buiten het strafschopgebied schiet, dus die schoten zijn er dan bij meegeteld.

15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ook.....wanneer de bal naar voren wordt gespeeld dan fluit de scheids al af terwijl degene die buitenspel staat echt nooit bereikt wordt na die pass..... egt vaag

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja, nog iets anders (wat wel met PES 4 te maken heeft)...
    Ik kijk regelmatig op Veronica naar Gammo, het gamersmagazine. Nu kan ik me niet herinneren dat ze ooit een (p)review van enige PES-versie hebben gedaan, maar wèl regelmatig van de nieuwe FIFA-versie. Zo is volgende week dus weer de preview van FIFA 2005 en gèèn PES :mad: Kijk op die manier blijft FIFA dus altijd en onterecht populairder :mad:
    Ik erger me daar zo aan dat ik ze een mailtje heb gestuurd met de volgende inhoud:
    Om de goede PES-serie te helpen zou ik jullie willen vragen om ook hun te zeggen dat ze PES 4 dit keer toch ècht moeten bespreken....
    http://www.gammotv.nl/ en dan klikken op 'contact'

Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    er is wel degelijk bij gammo over PES gesproken.Vul maar bij zoek streams Pro Evoluition Soccer in en je vindt revieuws van PES2&PES3

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja? Dan heb ik dat natuurlijk weer net gemist :eek:
    Ik ga ze opzoeken.. Dit jaar nog geen (p)review van PES 4 geweest hè?

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nope ,dat niet maar ik denk dat dat in een van de volgende afleveringen komt

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wacht even... dat zijn streams! Er zijn geen (p)reviews te vinden die op TV zijn geweest... kijk maar...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina