1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    alle streams zijn op tv geweest.Alle stukjes die op tv komen komen later op stream

    edit//in ieder geval die stream van PES3 is op tv geweest.Ik heb hem toen zelf gezien ;)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In dat geval heeft verder mailen naar hun natuurlijk geen zin, want dan zijn mijn argumenten niet goed :+ 8)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    niet echt nee *)
     
  4. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    al heb je pes voor 26/11 gepreorderd maar hij komt als het waar is 4/11
    krijg je hem dan ook 4/11 of moet je dan nog wachten tot 26/11
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  5. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    han schreef
    wat moet ik me hierbij voorstellen, heb pes nog nooit gespeeld maar ga hem zeker kopen. slechter dan fifa kan het spel gewoon niet zijn
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij de start van de master League kies je één regio, waar je tegen 7 andere teams speelt (dubbelrondig) en de twee hoogste promoveren. Dat gebeurt ook in de andere regio's ( CPU-gestuurd).
    Sommige teams kom je zo dus niet in de gewone competitie tegen (andere regio), maar er zit in de Master League ook een soort Champions league ingebouwd en dan speel je er wèl tegen. Dit natuurlijk alleen als je eerste of tweede in de eerste divisie bent geworden.
    De eerste divisie bestaat trouwens uit (ik dacht) 16 teams i.p.v. 8.
     
  7. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fifa 2005 en PES4 en Fifa had ik eerder heb ik even gespeeld toen kreeg ik PES4 voor Xbox en sindsdien ligt het spel stof te happen! Dus dat zegt al genoeg lijkt me zo!
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    PES4 voor de xbox... lijkt me sterk, maar heel misschien zou het kunnen, daar bemoei ik me niet mee. Ik heb hem trouwens net besteld :) (49,50)
     
  9. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    beta-versie ;) (illeg**l)
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben benieuwd hoe erg ik dadelijk afgeslacht ga worden online. Aan sommige reacties te lezen zie ik het Topspin spookbeeld al weer opkomen. Zelf denken dat je het aardig kan en dan vervolgens afgeslacht worden. Zeker met mijn stijl van spelen waarbij ik altijd vol op de aanval speel. Je zal (net als in echt voetbal) zien dat counteren het meeste effect heeft...
     
  11. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop echt dat het waar is datie 4 november uitkomt, scheelt tog 3 weken met de vorige release data
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zult alvast geen last hebben van irritante nerds die telkens hetzelfde doen & daarmee scoren. Bv zoals in Top Spin die vreemde opzetten of drop shots altijd net+over...
     
  13. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    lieve help....kan het zijn dat ik tijdelijk gebanned was? (voor een paar minuuten)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat lijkt me sterk.Als je gabanned wordt is dat volgens mij minstens voor een paar dagen en zeker niet voor enkele minuten8)
     
  15. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best hoor :) In de PS2 versie wel igg
     
  16. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zolang jij zelf geen fouten maakt in de verdediging kunnen mensen niet irritant doen, bij Top spin speel je met 1 man, met Pro evo 4 heb je daarna nog 10 om fout te herstellen :cool:
     
  17. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin is ook cool....maar laat ik niet van het onderwerp afwijken :D
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou, ik ben ook niet supergoed ofzo hoor. Ik win dan soms met grote cijfers van hem (16-0 is het record in PES:cool:, maar de volgende wedstrijd verlies ik dan gewoon weer doodleuk met 1-0 van hem. Ik ben dus wel vreselijk wisselvallig vind ik zelf. Als ik met gemak van iemand win, dan ben ik de volgende wedstrijd bijna altijd een stuk minder, ga ik vaak lopen kloten en een beetje nieuwe dingen uitproberen enzo.... Ik krijg dat er echt niet uit bij mezelf....

    In WE8 ben ik trouwens helemaal nog niet zo goed, zeker niet in vergelijking met PES3. Ik weet niet zo goed hoe dat komt, maar het is nog niet je van het allemaal. Ik ben dus echt niet een van die gasten die iedereen ff zo inmaakt hoor. Maar ik ben wel moeilijk te verslaan denk ik....

    Heb jij trouwens al een paar lekkere draaiers erin geschoten van buiten de zestien??? Ik heb er een paar van gescoord, en ik moet zeggen dat dat wel lekkerder gaat dan in PES3. Het ziet er net wat realistischer uit vind ik. Wat ik in WE8 trouwens wel hoogst irritant vind is die afgrijselijke schoten en passes met de buitenkant voet terwijl dat totaal niet nodig is. Vooral omdat het de snelheid uit de aanval haalt en omdat het ook zo ontzettend vaak gebeurt, ook al kan de speler de bal ook gewoon inpassen of schieten. Weet iemand of dat ook in PES4 zo is...?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is in PES 4 niet zo ;) Je kan op bepaalde locaties namelijk vroeger aan PES 4 voor PS2 komen dan de release-date... Daarom weet ik het ;)
    Ik schiet ze er trouwens niet draaiend in maar straight in de bovenhoek :)
    Wanneer ga jij nou e i n d e l i j k die video van mij bekijken :D
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vertel jij mij stiekem eens op welke locatie(s) dit mogelijk is? Ben morgen toch vrij en dan ga ik hem wel ff halen ;) . Ben trouwens nu even je wedstrijd aan het openen....... Groot bestand hoor.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina