1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Morgen is de officiele release-datum van PS2, dus overal, als het goed is :)
    Ben benieuwd naar je kommentaar, afgezien dat ik slordig passte (denk aan mijn scherpte-verhaal van een stukkie terug ) :)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nog wat nieuwe insider informatie vandaag Han?

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...en die komt dus 4 november... :) Is toch mooi?
    -->Tim : Nou ja, nieuws, alleen dat Konami Nederland zegt nog van niets te weten wat de teruggehaalde release-datum betreft. Maar dat is niet schokkend, want die horen dat soort dingen pas 'officieel' als het hoofdkantoor daartoe het sein geeft.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem net bekeken. Ik zal een beetje kritisch zijn aangezien je daar wat meer aan hebt.

Wat mij direct opviel is idd zoals je zelf al aangaf de slordigheid in de passing. Je ondernam ook zelden een poging een mannetje te passeren. Ik vond wel dat je verdediging erg goed stond _O_ en dat je daarin weinig fouten beging (afgezien van die vreemde terugspeelbal in de 2de helft). Je hield het veld niet echt breed genoeg soms en je legde je niet zo heel veel diepte in je spel. De 1-2 pass gebruikte ook maar 1 of 2 x, terwijl die juist best van belang is om een verdediging uit positie te spelen. Soms zag je gaten in de verdediging bij de tegenstander niet snel genoeg, en kwam je pass te laat of helemaal niet. Ook hield je het veld soms ook niet breed genoeg en kwam je vleugelaanvaller te vaak naar binnen en je had voor zover ik het kon zien geen opkomende backs of middenvelders die die lege plek dus kon opvullen waardoor je imo teveel door het midden moest komen. Want die paar keer dat je wel langs de vleugels kwam werd het ook meteen gevaarlijk vond ik. Ik vond wel dat je de kansen die je kreeg wel aardig benutte (jammer van die ene kans in de tweede helft hoor, die was wel lekker gespeeld net als die L1 & driehoek hoge pass in de eerste helft die je overschoot). Ik vond je veldbezetting verdedigend dus wel goed, ze hadden niets te vertellen eigenlijk _O_ . Dat zit dus wel snor.

Ik hoop dat je iets aan mijn commentaar hebt Han en dat je het niet al te erg vind dat ik zoveel commentaar heb. Het is allemaal echt opbouwend bedoeld hoor, en het is niet zo dat ik de wijsheid in pacht heb en dit spel (het was PES3 toch) helemaal master ofzo. Het zijn dingen die ik zelf ook weleens niet goed doe......

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat gebrek aan diepte klopt helemaal. Deze video was nog van de tijd vóór mijn verandering in speelstijl. Misschien dat je je herinnert dat ik een paar bladzijden geleden vertelde dat ik nu tien virtuele meters op mijn helft terugzak om de tegenstander te laten komen en zo ook mijn verdediging kon organiseren. Dan is er ruimte bij hem achterin en kan ik counteren. Op die manier speel ik dus meer diep. Voor die 1-2 heb je een punt: Ik zit inderdaad veel door het centrum en daar is het dan te vol voor de 1-2. Kwestie van beter opbouwen dus. Ik speel inderdaad ook weinig mannen uit omdat ik daar niet super-handig in ben, dus probeer ik het passend-kombinerend. Je zal echter wel merken dat de CPU-verdediging van PES 4 nog beter staat dan bij WE8 en dus ben ik nu wat meer aan het proberen met een individuele aktie ruimte te maken.
    Ik ben blij met je opbouwende kritiek en zal binnenkort weer een video maken (heb een nieuwe TV-card, oude was stuk). Dan hoop ik weer te horen wat te verbeteren is.
    Bedankt! :)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Geen dank hoor. Ik zal eens kijken of ik van iemand een videorecorder kan lenen, dan zet ik ook een van mijn wedstrijden op de site, ik ben ook wel benieuwd wat ik allemaal beter kan doen. Een ander ziet het vaak beter dan jijzelf heb ik vaak gemerkt....... Good luck met oefenen iig.....

7. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje? wat is de link hanterp???

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraag van een voetballer pur sang!

Hoe klinkt de bal op de paal!
    Hoor je het net ratelen als de bal erin draait.

Ik heb gisteren als warming-up FIFA 2004 uit de kast gehaald en het viel me op dat bij fifa het doelnet indeukt als je scoort, hoe is dat bij PES?

9. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde jullie dit niet onthouden.

Vorig jaar kocht ik fifa 2004...

Toen had ik deze situatie

Ik schoot op goal...de keeper deed dit...en toch was het geen goal.....

10. sirs2

sirs2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de PS2 versie gekocht bij Replay, echt een fantastisch spel. Als de Xbox versie maar half zo lekker speelt.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb PES3 op de PC en ik krijg maar geen mooi doelpunt! :'-(
    Altijd maar intikkertjes, want als ik van afstand wil schieten vliegt ie over de goal! :eek:

Weet iemand hoe ik het beste kan schieten? Ik houd de schietknop helemaal niet lang in en toch vliegt ie over!

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is dan zelfs te lang :)
    Je moet het zó kort indrukken alsof je je vinger brandt. Dus tappen....
    Hoe langer ingedrukt, hoe hoger de bal gaat.
    ..ook is het zo dat de gaugebar(=die gele bar die je ziet tijdens het schieten) blijft opvullen tot je speler kontakt maakt met de bal. Als je dus ruim voordat de bal bij de speler is al op schieten drukt, dan blijft die gauge-bar maar opvullen en schiet hij dus te hoog. Kortom, druk pas op schieten als de bal en de speler dicht bij elkaar zijn.
    Hopelijk helpt dit :)

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal het zo 's gaan proberen! Alvast bedankt Han! :)

15. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Oke mensen, even een serieuze noot.

Door het vroegtijdig lekken van HALO 2 is er het volgende besloten door "ons"

Posts waaruit ook maar blijkt dat je het spel hebt gedownload of zal downloaden worden door ons per direct verwijderd. De users die er blijk van geven kunnen binnenkort ook enkele strenge sancties gaan verwachten.

Zoals jullie hebbengemerkt is er de laatste tijd niet altijd resoluut gereageerd op gedownload spul, vanaf NU gaat dat dus weer veranderen.

Dus mensen, bedenk goed wat je post, voor je het weet was het je laatste!!

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat je post nèt niet meer nodig is, Rinus. Vandaag is namelijk de release-datum van de PS2 versie van PES 4. We kunnen de vragen nu dus gewoon stellen aan hen die het gekocht hebben, of het zelf constateren als we het spel zelf hebben. :)

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dus je moet het een beetje mooi verpakken? Ok.

18. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet er niet mee te koop lopen.
    Je moet het niet aanmoedigen.
    Je moet niet gaan patsen.
    Je moet geen spoilers gaan plaatsen.
    Je moet het er NIET over hebben.

En Hanterp idd. vandaag is de PS2 release van PES 4, wat inhoud dat er NIEMAND is met een Xbox versie!

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Correct :) Was ook al in me opgekomen;)
    Tot 4 november dus, misschien wel 2 of 3 november als sommige winkels zich niet aan de releasedatum houden ;)

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    14 MB.. hoeveel goals zijn dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina