Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat klinkt goed! Als het zover is, dan mag je mij één keer afslachten op LIVE. :)
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Sorry, ik doelde meer op de TV-kaart die momenteel niet werkt.
     
  3. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Post dan gelijk dat goal achter standbeen langs ;)
    Ik snap er echt niets van dat het mij niet is gelukt...
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die ga ik ook posten. Heb jij de Xbox versie?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ook daar nog geen nieuws van |:-
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is voorbarig hoor. Ik kan het spel wel aardig, maar om nou meteen te denken dat ik een ieder zal kunnen verslaan neuh.... Ik win vaak van de computer en mijn vrienden slacht ik idd veelal af. Maar dat zou ook meer aan hun kunnen liggen dan aan mij natuurlijk. Misschien ben ik wel helemaal niet zo goed en zijn zij gewoon heel slecht. Ik bedoel, ik heb werkelijk geen idee waar ik sta, ik zal vast geen koekebakker zijn in PES/WE maar er zullen er meer dan genoeg zijn die mij een pak slaag zullen gaan geven neem ik aan. Misschien jij ook wel......
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Tuurlijk niet, ik ben echt een voetbalfanaat. Ken al spellen in de oudheid. Nu komt het: Ik heb wel gezondigd.....wel eens van PES gehoord maar niks mee gedaan. Ik zal het spel dus eerst moeten gaan leren. Let wel, ik ben echt aan het doorslaan. Ik heb namelijk al aangegeven dat ik een week vrij neem als het spel eindelijk uit is!!!! 8) Wie weet dat die week mij goed doet. Desondanks ben ik ervan overtuigd dat je me afdroogd.
     
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    pm ;)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, en terecht dat je daarvan overtuigd bent :9 ..... Nee hoor, maar in een week een spel als PES leren......? Nope, gaat je niet lukken. Ik speel het spel echt al jarenlang, en het heeft me echt veel tijd gekost om op het niveau te komen waar ik nu ben. En nog steeds heb ik heel veel te leren denk ik. Ik zie het aan een vriend van me, die is begonnen met PES2 (ruim 2 jaar terug), en die heeft nog altijd een achterstand op mij... Maar goed, het gaat er vooral om dat je lol beleeft aan het spel. Ik hou van winnen, maar als straks blijkt dat ik on-line niets te vertellen heb, heb ik nog steeds wel lol. Ik zal vast wel mensen vinden die een vergelijkbaar niveau hebben, waarmee ik lekker mijn potjes on-line kan spelen... En die ranking kan me dan niet zoveel schelen.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Toch vind ik de bescheidenheid van de mensen hier weldadig overkomen als je het vergelijkt met sommige mafkezen op pesinsight. Daar was een interview met de wereldkampioen PES (interview stelde trouwens niets voor) en daar had je een stelletje halfgare macho's die zeiden dat ze die wereldkampioen wel zouden opknappen als ze hem op LIVE zouden tegenkomen. Die gast is toch niet voor niks de beste, dacht ik zo... |:-
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, ik erger me ziek aan sommige van die gasten bij PESinsight. Ze zitten constant op te scheppen over hoe goed ze wel niet zijn. Ik denk dat wanneer die wereldkampioen tegen hun (of ons) zal spelen dat we daarna een illusie armer zijn en waarschijnlijk het spel nooit meer willen spelen haha. Ik ben er wel van overtuigt dat er echt mensen zijn die beter zijn, er is altijd iemand beter, maar zij zijn dat zeker niet. Ik ken er wel een paar daar waar ik graag tegen wil spelen. Die gasten die zo opscheppen die hoor je straks gewoon niet meer als het gaat losbarsten op Live.

    Die gasten die straks helemaal gefixeerd zullen zijn op die ranking die gaan echt nergens eindigen hoor. Ik speel mijn wedstrijdjes wel, en verder hou ik me er niet zo heel erg mee bezig. Natuurlijk wil ik iedere wedstrijd die ik speel graag winnen, en ik hou er heel erg van om mijn tegenstander te vernederen. Maar er gaat niets boven een spannende wedstrijd hoor... Zo een die in de laatste minuut gewonnen of verloren wordt..... Heerlijk.. En die opscheppers??? Die sturen we gewoon weer op oefening :D
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik bedoel niet dat ik het leer in één week. Meer om aan te geven hoe veel ik me op het spel verheug.

    Belangrijkste is idd om lol te hebben in het spel. Ik wordt liever ingemaakt, zodat ik er iets van opsteek. Dan met tig-nul winnen.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik wil helemaal niet ingemaakt worden hoor :D
    Toch schat ik mezelf in als iemand die wel sommige goede punten heeft, maar geen rol van betekenis zal spelen. Als er 30000 op live spelen, ben ik al blij als ik bij de eerste 5000-8000 zit. Misschien lijkt dat al erg optimistisch, maar ik ga er van uit dat het overgrote deel niet zulke fanatieke hardcore spelers zijn als ik O-) De overgrote massa speelt het maar zo nu en dan, waarvan een heleboel Xboxers die het spel zelfs nog nooit hebben gespeeld.
    Hoe schatten jullie dit allemaal in?
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Leuk onderwerp Han... Ik denk ook dat het overgrote deel van de mensen die PES4 online gaan spelen het spel met dit deel voor het eerst spelen of geen hardcore PES spelers zijn als dat ik ben. Die mensen zullen echt niet winnen van mensen als Han of mij die dit spel al jaren spelen en het met regelmaat spelen. Als ik twee weken geen PES speel (komt sporadisch voor hoor) dan ben ik echt helemaal uit vorm. Moet dan eerst een paar wedstrijdjes spelen om er weer in te komen. Ikzelf schat mezelf wel in op een plek in de top 1000. Klinkt misschien arrogant, maar dat denk ik echt. Ik heb het spel tegen velen mensen al gespeeld en ik ben er tot nu toe maar 1 tegen gekomen die echt gewoon beter was. Tuurlijk verlies ik wel eens een potje, maar dat zijn vaak incidenten ipv dat diegene ook echt beter is. Ik ben wel echt een hardcore PES speler, dus er zullen er denk ik wel meer niet beter dan wel beter zijn dan ik. Maar voor de echte top kom ik denk ik wel wat te kort. Ik ben het wel eens met de opmerking van AJK dat je van een verlies ook veel kunt leren. Daarom hoop ik ook echt beter te kunnen worden op Live want ik heb gewoon nooit veel tegenstand gehad van mensen, en de CPU die versla ik met gemak op het hoogste niveau. Ik denk ook dat mijn wens in vervulling zal gaan haha, verliezen zal ik...... Nu er nog wat van leren en dan kunnen jullie allemaal gaan proberen te strijden voor die tweede plek ;) .....
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat jij je zelfs een te bescheiden plaats inschat. Op grond van wat je hier schrijft zal jij zéker bij de top 500 komen. Ga maar na, de meesten die echt goed zijn, zijn vaak wel op forums te vinden. Heb jij op de jouw bekende forums er 500 gezien die beter zijn dan jij? Je zal je misschien afvragen wat ik nou kan opmaken uit posts hier, maar jij zegt vaak rake dingen als het om PES gaat (de andere onderwerpen weet ik natuurlijk niet ;) ). Ook mijn wedstrijd wist jij zeer goed te analyseren en veel punten die je aanhaalde klopte gewoon. Dat zegt genoeg.... :)
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    I Cant Wait!!
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou, hier zie ik er idd niet zoveel volgens mij. Maar dit is een Xboxforum en aangezien PES4 nu pas voor het eerst uitkomt op de Xbox is dat wel logisch natuurlijk. Op PESinsight zie ik wel gasten die er meer verstand van hebben dan ik hoor, genoeg zelfs. Alleen de opscheppers daaronder laat ik dan buiten beschouwing, they can talk the talk, but they can't walk the walk als je begrijpt wat ik bedoel. Die hebben een grote mond over dat ze iedereen verslaan, maar je hoort ze nooit iets zeggen over opstellingen of speelwijzes....

    Maar op bijvoorbeeld Insidegamer zie ik er ook maar weinig die echt iets zinnigs zeggen over PES. Is idd wel een beetje waar. Maar goed, ik blijf verder liever wel een beetje bescheiden hoor, want ik vind mezelf nog altijd wel goed, maar er zijn er wel wat die beter zullen zijn denk ik zo. De vraag is alleen hoeveel haha. Of dat er 500 zijn of 1000 weet ik natuurlijk ook niet, het is eigenlijk allemaal voor iedereen een beetje afwachten waar hij/zij staat natuurlijk. Wel leuk... Thnx voor de complimenten... Strax ga ik naast mijn schoenen lopen haha.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er is ook helemaal geen nieuw penalty systeem hoor. Er is geen steeds geen powerbar. Wel zijn er drie verschillende animaties bij het penaltyschieten. Er is door Konami ook nooit beweert dat dat zo was, die fabeltjes waren door derden in de wereld geholpen.
    Het vrije trappen systeem is ook niet echt veranderd. Je kan nu alleen een tweede speler bij de bal laten staan en deze kan of zelf schieten of een tikkie breed geven. Het schieten op zichzelf is niet veranderd, maar dat was ook niet nodig volgens mij. Wat goed is moet je niet veranderen, alleen maar om te veranderen. Het moet echt een bijdrage leveren anders moet je het niet aanpassen. Ik word trouwens echt niet makkelijk uitgekapt hoor, denk dat dat meer aan jezelf ligt :) .. Oefen nog maar een jaar of 3 en dan zul je het licht wel zien hoor....
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Misschien dat jullie de site al tig keer voorbij hebben zien komen. Ik zag hem net voor het eerst. www.pes4.com Ziet er allemaal wel geinig uit.

    De reclame met Henry is wel geinig.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op de PC gaat PES4 nu ook online
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina