1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat gevoel heb ik ook altijd. Volgens mij is dat ook zo hoor.....
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    positief of negatief bedoelt?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee Cyrax, dat van die penalties viel me niet op. Slechts twee tegen gekregen in ongeveer 30 wedstrijden. Maar ja, ik verdedig nu eenmaal niet zo aggressief...;)
    Zou uwe hoogheid de PES-expert zich willen buigen over mijn nietswaardige nieuwe filmpje? :D
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedoelt-ie vast positief, want het spel is op alle fronten perfecter qua gameplay....
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Moeilijk te beoordelen op dit moment. Ik heb PES4 net 2 dagen op de PS2, WE8 speel ik al twee maanden. Naar mijn gevoel is PES4 ietsjes sneller dan WE8, persoonlijk vind ik dat wel lekker. Hij is absoluut niet te snel hoor, maar het is gewoon wennen. Er zitten kleine verschillen in met WE8, die ervoor zorgen dat ik op dit moment nog niet zo speel als dat ik wil. Maar ik ken de serie natuurlijk wat langer dan vandaag dus ik weet dat er altijd een periode is dat je moet wennen aan de nieuwe versie.

    Als je hem vergelijkt met PES3 dan is het verschil enorm. In positieve zin dan hoor. Ik weet nog goed dat ik WE8 net had en begon te spelen. Ik speelde het zoals ik dat in PES3 deed, zelfde opstelling en zelfde speelstijl. Maar dat ging dus ff echt niet. Ik moest helemaal omschakelen, maar na een maandje intensief spelen ging het vrij aardig. Ik speel dan ook altijd nog ff een oudere versie om het verschil te ervaren. PES3 speelde ik niet meer zo goed haha.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ik zal straks even je nieuwe filmpje bekijken Han.... Ik moet alleen straks naar een verjaardag maar ik zal vanavond (als ik PES4 even los kan laten dan) even checken voor je....
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Bedankt Han, voor het filmpje. Beelden zeggen veel meer dan woorden maar de conclusie blijft hetzelfde: PES 4 is top! _O_
     
  8. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de video net ook bekeken..

    Het ziet er allemaal heel gelikt uit...

    Score...wie er aan de bal is..

    Is alleen dat boxje in het midden dat overzicht van het veld niet irritant daar?
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat boxje (de radar zal je waarschijnlijk bedoelen) is iets waar ik juist veel naar kijk. Het maakt mogelijk om naar iemand te passen die niet in beeld is. Dat is m.n. handig met counteren en lange ballen spelen. Ook steekpassjes naar de spits kan je mooi doen met de hulp van de radar. Het enige moment dat het een beetje lastig is, is als je een speler wilt tacklen die langs de lijn beneden aan het scherm opkomt.
    Daar wen je echter gauw genoeg aan. Bovendien is er een optie om de radar op doorschijnend te zetten, zodat je beter ziet wat 'achter' de radar gebeurt.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb het filmpje gedownload Han, ga het even rustig bekijken! :)

    Juve!! :cool:

    topfilmpje Han! kwaliteit wat minder maar mooi filmpje!
    Prachtige doelpunten, vooral de 3-1 van Camoranesi! Mooi afstand schot, damnz wil het spel ook! 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel eindelijk zelf... ben der trouwens zeer over te spreken. Lekker uitgebreid, de spelers zien er goed uit, en de stadia zijn ook lijp. Kopen deze shit!
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt de PS2 versie neem ik aan?
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    (sloeg niet op mij, sorry) Niets gepost ;)
     
  14. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan 't downloaden, ben benieuwd.... Je holland - cameroon filmpje was nogal donker.... ik hoop dat ik het hier beter op kan zien :)
     
  15. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net fifa football 2005 gekocht maar ik weet ondanks dat fifa ook mooi is...pro evolution beter word:D
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom heb je dan €59,99 aan Fifa 2005 uitgegeven als je weet dat PES beter wordt? :+
     
  17. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft hij geld over.... :D
     
  18. XForce1

    XForce1 Guest

    heeft er iemand misschien tips voor het nemen van pingle's en vrije trappen.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hier is een vrije trap-gids (Engels)
    http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=8177
    Weliswaar voor WE8 maar werkt ook goed in PES 4.
    Penalties is lastiger. Ik heb daar nooit een gids voor gezien. Er is wel een game-mode in PES 4 om alleen penalties te nemen, maar het komt er gewoon op neer dat je zoiets uitprobeert. Ik richt altijd (van recht achter de penalty-nemer gezien) met mijn stick op twee uur (dus schuin naar voren) en dan tap ik heel kort de schietknop. Ik heb echter ook wel eens gemist dus wie weet is er een betere methode :confused:
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik ben een aantal dagen niet op XBW geweest en deze thread kent 10 nieuwe pagina's. Toch maar even doorlezen.

    Kan iemand mij in het kort vertellen of er nog belangrijk nieuws is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina