1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In PES 4 zit inderdaad een volledige tutorial waarin eerst wordt voorgedaan hoe een bepaalde control werkt (bijv. schieten) en dan mag je het zelf proberen. Verder is er een uitgebreide trainingsmode waarin je letterlijk alles kunt oefenen, tot en met vrije trappen toe.
    Je wordt dus op je wenken bediend :)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  2. mightymike28

    mightymike28 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel erg nep dan dat ze geen sponsor hebben....
    Dat is wel een minpuntje.....
    Maarja dat komt door hun beperkte budget...
    Achja dit spel moet het van de gameplay hebben...
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de wedstrijd intro bekeken (onderste filmpje van 18 mb) en prachtig!!!! Stam ziet er echt goed uit, hij lijkt sprekend! En ze bewegen echt heel soepel, prachtig gewoon!
     
  4. terre8500

    terre8500 Terre

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er ranzig lekker uit ;) Dees ga uj zeker halen
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat dacht ik ook! Man, man, man dit spel gaat mij flink uren kosten!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, ik heb liever een dijk van een gameplay dan alle licenties! Het gaat er toch uiteindelijk om dat je een spel speelt waarbij je het gevoel hebt dat je écht voetbalt!

    En gelukkig is "mijn" cluppie Juventus wel gelicenseerd! :+
     
  7. XeoN

    XeoN Guest

    Het speelt als een juweeltje..:cool:
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik vroeg me net iets doms af.

    Hoe kan het dat de nederlandse clubs er wel allemaal inzitten en het Nederlandse team niet. Voor beide kloppen ze toch aan bij de KNVB of moeten ze langs elke club.
     
  9. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom mogen ze bij Konami niet de namen gebruiken?
    Lijkt me niet zo erg...Als ze mijn naam willen gebruiken - al helemaal voor pes4 - vin ik het best :D
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ze moeten daarvoor toestemming krijgen en dus een flink bedrag neerleggen. Waarom....ze centjes willen....simpel. Konami zal door hun namen dan geld verdienen, dus die willen er ook iets voor terug zien.

    Soms ligt er zelfs een contract dat ze enkel en alleen met een bepaald spel in zee mogen gaan. Denk maar aan Tiger Woods van EA, we vinden T.Woods bv niet terug in Links.
     
  11. Hennie1979

    Hennie1979 The Saint

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de legale versie van PES4 100hz?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ken een vriend die een illegale versie heeft en die kan kiezen uit 50hz (pal) en 60hz (NTSC) en zo hoort het ook. Heeft alleen te maken met de types TV's die ze in Europa (Pal,50hz) en Amerika (ntsc, 60hz) hebben.
    Er is geen 100 hz.
    Normaal kan je ook kiezen tussen 50 en 60 hz.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  13. Rebel21

    Rebel21 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey het klinkt stom maar weet iemand precies hoe de controls werken ?? en/of weet iemand een site waar die allemaal op te zien zijn ..want ik speel de game en hij is echt te relaxt..maar volgens mij ken je er ook trucjes enzo mee ..Thnx
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    [​IMG]
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34

    Hoezo zou hij de 4e al uitkomen dan????????
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Omdat de releasedatum is verschoven van 26 naar 4 november! :+



    (schijnbaar)
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja dat snap ik dan ook wel maar daar moet dan tog ergens een bericht van zijn gekomen?? En overal staat het spel nog voor de 19e!
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Konami is altijd laat met dat soort aankondigingen. Het was al een maand bekend dat ze via XboX op LIVE zouden gaan voordat ze het eindelijk bevestigden.
    Wij hebben hier op deze website via twee bronnen (waaronder ikzelf) dat het de vierde uitkomt.
    Ik heb het via de schrijver van reviews in een Australisch gamermagazine, die nauw kontakt heeft met Konami i.v.m. de review van PES 4. Hij kreeg zelf een mail over de release-date van zijn kontakt bij Konami. Dat is dus betrouwbaar genoeg, denk ik.
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat kun je eigenlijk met die Type 1 instellingen bij Long Pass en Chip Shot, kun je verschillende soorten gebruiken ofzo (wel cool als ze dat hebben)? Hoe hebben ze die Manual short pass ingesteld, moet je je rechterstick indrukken en de richting aangeven? In principe wel goed gevonden, maar hopelijk druk je het niet per ongeluk in of is het te moeilijk...

    Stam zag er inderdaad echt perfect uit, in PES 3 was het minder maar nu echt perfect! Een klein baardje en die ogen, precies Stam. Dit is echt de kwaliteit van PES, ze besteden aandacht aan die dingetjes... naast de kwaliteit van de gameplay natuurlijk :p
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  20. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit spel zeker kopen maar dit wordt dan mijn 1ste voetbal game maar is het dan moeilijk om een eigen team te runnen enz? Want heb niet heel veel verstand van voetbal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina