Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als hier iemand in Australië woont heb ik slecht PES 4 - nieuws voor die persoon:
    Mijn Australische kontakt vertelde me net dat Konami heeft besloten in Australië het spel het laatst uit te brengen en wel op.. 30 november! Vreselijk als je daar woont!
    De reden schijnt te maken hebben dat het spel in Europa zo goed verkocht gaat worden dat ze voor Europa eerst gaan produceren en daarna de rest pas.
    Ze weten dat van die goede verkoop natuurlijk omdat ze nu hebben gezien hoe goed de PS-2 versie al verkoopt, laat staan de XboX-versie...

Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    hier blijft het bij 4 nov?(is ergens eigenlijk als officieel bevestigd dat PES op 4-11-2004 uitkomt)

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, Cyrax had toch nog een andere bron?
    Maar ik geef je wel gelijk als je vindt dat 4 november en 30 november wel erg ver uit elkaar liggen. Ik schat in dat Konami een produktie-probleem heeft en nu moet besluiten in welke regio het eerst aan de massale vraag wordt voldaan. Omdat PES 4 in eerste instantie gemaakt werd voor de Europese regio, zullen wij het spel het eerst krijgen. Morgen zal ik wel meer horen, want ik heb hem gevraagd nòg eens aan zijn Konami-kontakt te vragen of de release-datum voor Europa nog steeds 4 november is, na deze wel vreemde verschuiving naar achteren in Australië.... spannend!

Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  4. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    effe vraagje! welke stadions zitter er allemaal in pes4,??? en zijn de tranfers een beetje uptodate? kezman,zlatan,rosales?????

ik heb fifa 2005 al jaren fan van fifa maar ik ben het spel na 1 week al zat dus wil een gokje naar pes 4 wagen, vandaar deze vragen

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou zeggen, kijken even op www.winning-eleven.com daar staan alle teams up-to-date! :)

6. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Rivanov, ik heb ff gekeken naar de Juventus lijst en dit is wat we moeten veranderen:
    weg: Carini, Chiellini, Baiocco, Miccoli
    in: Cannavaro, Ibrahimovic
    nummers: Legrottaglie 6, Zebina 27, Emerson 8, Blasi 20, Olivera 24, Kapo 23, Zalayeta 25, Ibrahimovic 9, Cannavaro 28. (kloppen allemaal niet!)
    Nieuwe clubteken zit er dus niet in jammergenoeg.

Sorry voor de mensen die hier niet geinteresseerd in zijn, maar dit moest ik gewoon ff aan Rivanov kwijt!

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hey konnan!

Ja inderdaad, dat zullen we even moeten veranderen, maar dat vind ik geen ramp :)
    Het nieuwe logo zit er inderdaad niet in, dat is wel jammer..maar de nieuwe shirts thank god wel! *)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft Juventus een nieuw logo?Wist ik helemaal niet *)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor degene die PES3 op de PC hebben heb ik maar 1 ding te zeggen: download die Wolf patch!

Wat een geweldige patch is dat!! Het veld opkomen met het Champions League anthem. Reclame borden die bij het stadion horen. Speelde net met Juventus tegen Ajax in het San Siro stadion. Allemaal Italiaanse reclameborden, Nike voetbal.

En konnan...ik speel nu met de nieuwe Juventus shirts! :cool: Ajax had ook de nieuwe shirts.
    Die patch is echt een regelrechte aanrader!!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juventus heeft een nieuw logo, het is wat moderner gemaakt.

11. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb PES 3 alleen op de ps2:mad:. Achja, heb nu toch Fable en kan dan lekker snel PES 4 spelen. Zal het misschien mogelijk zijn om die patches ook op de xbox te krijgen denken jullie???

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    dit heb ik voor de ps2 gevonden

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=138887

misschien dat zoiets ook voor de xbox komt

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zeker! Net met het Nederlands elftal gespeeld tegen Duitsland, prachtig gewoon...met de echte shirts etc.
    Maakt het nóg realistischer! Voor zover PES nog realistischer kan worden! ;)

14. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah _O_ Ik krijg nog elke keer kippenvel als ze opkomen met Champions leaugue muziekje _O_

15. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En... kreeg je van het EK liedje kippevel!!!
    ook wel mooi hoor....

16. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He... hoe krijg je in dit scherm zo'n plaatje bij je naam!!!

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik eens een normaal lettertype!!

18. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maarre hoe krijg je dan zo'n plaatje bij je naam??

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Same here! :cool:

Alleen ben ik niet zo onder de indruk van It's A Beautifull Day van U2 dat je te horen krijgt bij de highlights. Maar van het Champions League liedje krijg je gewoon kippenvel! *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina