Ik heb de preview gelezen en er is een stukje waar ik een aanvulling op kan geven:
En natuurlijk is er de Online Mode via Xbox Live, waar op dit moment nog geen duidelijkheid over is. Het is zeker dat het spel daadwerkelijk online tegen elkaar te spelen is, maar hoe is vooralsnog niet officieel bekend gemaakt.
Ik heb voor een deel uit een artikel van IGN aanvullingen gelezen en voor een ander deel van één van die kontakten van mij

Als je on-line speelt, kan het niet gebeuren dat iemand bij een scoringskans voor jou het spel onderbreekt d.m.v. de 'start'-knop. In dat geval wordt er een 'time-out'-request naar je tegenstander gestuurd en als die akkoord gaat, (drukt ook op start) dan wordt het spel onderbroken als de bal uit het spel is. Je kan maar drie keer een time-out aanvragen. Ook kan je er geen eeuwen over doen om je formatie aan te passen tijdens die time-out, want er loopt een timer! Die loopt ook bij het nemen van vrije trappen, corners, etc. Als een tegenstander midden in het spel verdwijnt, heb je met 3-0 gewonnen.
Iets wat niet in het IGN-artikel stond heb ik vers van de pers voor jullie:
Als je on-line gaat spelen speel je met echte teams met default-spelers, mááárr... die defaultspelers worden automatisch van een Konami-server ge-update met de
nieuwste transfers, dus tot op de dag bijgewerkt! Om die reden kan je niet met ge-edite teams spelen. Mocht je dat jammer vinden dan kan je het misschien proberen via Xlink-kai of XBconnect, omdat -dat is het laatste nieuwtje dat ik heb- PES 4 óók system-link ondersteunt

Ziezo- jullie zijn weer bij

Klik om te vergroten...