1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vaag ja, zoals ik hier al schreef....

:D

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Han, hoe kan het dat jij iemand sprak die de Systemlink optie had gezien? Hoe komt hij dan aan die pes4?

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is die persoon die voor een gamer-magazine werkt. Die had een versie gehad van Konami waar het in zat en die was tot dit afgelopen weekend de nieuwste versie. Toen ik daar een vraag bij Konami over stelde, mailde ze me terug dat juist was besloten om system-link er toch maar uit te laten ivm illegale kopien...

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  4. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat heeft system-link nu met illegale kopieën te maken?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mensen spelen met ilegale kopien on-line via xbconnect en x-link, als je geen system link inbouwt kan je alleen on-line spelen met een originele versie. Dus eigenlijk is dit een slimme move ... helaas voor de echte multiplayer fanaten

maar er zijn genoeg eikels die het spel nu al hebben en er mee lopen te patsen :mad:

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb hier niets aan toe te voegen :)
    ...ehm... waarom schrijf ik dit dan?? :confused: :D

7. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar daarbij verplichten ze je dus ook om te betalen... Xbox Live kost money en systemlink niet :9 ... tsja...

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is de commerciele grap natuurlijk... waarom denk je dat Micro$oft dit zo graag met Konami deed? Misschien heeft Micro$oft wel gevraagd System-link eruit te halen? We zullen het nooit weten...

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Juist men wilt dat je betaald voor hun game ... en hun service. Dus ik vind het een goed idee ... ik hoop alleen niet dat meer devolpers deze weg in gaan slaan ..maar ik vrees het wel

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    slimme zet maar erg jammer (voor mij)....ik had zo graag deze game on-line willen spelen:mad:

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Gewoon een nieuwe Xbox kopen :D

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bij deze een Officiële Waarschuwing voor Laurensversluis en Tao Tek voor hun geblaat over illegale versies van deze game. Vanaf nu wordt er streng opgetreden tegen degenen die lopen te patsen met hun illegale versies.

13. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom mensen zo zeuren om system link. Je haalt gewoon een kitje van 25 euro bij nedgame.nl . Dat is Live! heus wel waard hoor :{ En als je hem omgebouwd hebt is het je verdiende loon _0/

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja hoor Laurens, nóu, je verdiende loon hoor O-)
    :D :+

15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    mmm....yeah right.... accepteer ik.....maar PATSEN??????? :mad:
    niemand maar ook echt niemand patst hier dus ik weet niet hoe je daar bij komt :confused:
    Hoe kom je daar bij??? Of had je dat tegen Tao Tek :+

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het juist wel goed, dat system-link er uit is gehaald ten eerste speel ik niet over xboxconnect, en ten tweede gaan ze zo de illegale versies tegen.

Maar ik vind het wel jammer voor de mensen die geen xboxlive hebben.
    Hier bij mijn medeleven :)

17. Vuilnisman

Vuilnisman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?
    het ligt er gewoon aan hoe je xbox is omgebouwd
    maarja dat mag hier toch niet worden besrpoken

ik zit net weer ff PES te spelen en ik zie dat Trabelsi bij Arsenal speelt..
    best een beetje jammer van Konami dat ze de transfers niet goed verwerken in het spel

Oh ja de namen van het nederlands 11tal [​IMG]
    :D

18. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk, tot nu toe alle posts van de 2 topics gelezen :9
    Ik vraag mij toch af hoe het nu met die besturing zit op de xbox controller.
    Daarom zou ik willen vragen aan de mensen die het spel gespeeld hebben welke trucjes ze al gedaan hebben en of ze weten hoe deze moeten.

Ik heb het een en ander gelezen over de sitestep door het indrukken wat het witte knopje. Op de PS2 dien je ook richting aan te geven, is dat hier ook het geval? Hoe is dat nu, trucjes te doen op de S-controller? Zijn de bewegingen zeg maar onder dezelfde knoppen als op de PS2 controller (wit zwart=L2 en R2)? En tot slot, welke bewegingen hebben jullie al gevonden?

Maak me toch wel beetje zorgen hierover *)

19. Hennie1979

Hennie1979 The Saint

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp kun je door middel van een edit functie de namen aanpassen? Van de meeste spelers is het duidelijk wie ze zijn, er zitten een paar lastige tussen, en ook enkele spelers die al op 'international' pensioen zijn... :confused:

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Op zich kunnen de juiste namen mij niet heel veel schelen maar ik vind het wel een beetje jammer dat het niet klopt. Hoelang zou je erover doen om alle spelersnamen te editen? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina