Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  2. mightymouter

mightymouter mightymouter

Leuk Bevonden:
    0
    wat ook leuk is is dat je spelers zelf kan selecteren voor het nationale elftal(zat in pes :cool:
    Bobson anyone?

3. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft die versie van die ene site gedownload! Maar volgens mij is dat nog een beta want er zit nogal een grote fout in. Ik speelde met Frankrijk tegen de computer (Nederland) het was na 90 minuten 1-1 en na silver goal nog steeds, toen kwamen de pingels en kwam ik tot de conclusie dat ik opeens het Nederlands elftal bestuurde. HAHAHA hoe grote fout kan je maken!

4. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kon dat ook met je nationale ploeg in pes 3 hmmm ok wist ik niet man speelde meer die master liga bst wel top als dat dan ook in 4 kan

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de game nooit slechter dan fifa kan zijn. Fifa is een en al nep. De graphics zijn mooi maar dat is het ook. De gameplay zuigt terwijl dat het belangrijkste aspect is van een game. Fifa is rennen, rennen, balletje voorgeven en scoren maar.

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    vroeger zou ik het absoluut niet met je eens geweest zijn. hoewel je behoorlijk overdrijft om je punt kracht bij te zetten, ben ik het wel met je eens dat PES4 beter is dan fifa.

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Net even een tijdje die demo (PES:cool: gespeeld, ik moet zeggen dat het aardig goed speelt. Alleen ik gebruik een windowscontrollergeval en die is &^$%. Ook weet ik niet wat elke knop nu precies doet, maar speelt wel goed......dus ik wacht zowiezo op PES4. Dan koop ik de betere.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, en je kan eventueel op gamefaqs.com zoeken naar uitleg van het spel.
    Gewoon op die site bij search zoeken op pro evolution soccer 3

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm sommigen mensen hebben geen CC of mogen die van hun ouders niet lenen. En sommigen hebben een te trage internet verbinding.

En even over dat editen. Het is natuurlijk wel zo dat je zelf kunt editen maar om nu duizenden spelers te gaan editen nee dank je.

En even over de singeplayer. Kun je je team nu ook een beetje managen zoals trainig veranderen, spelers verkopen, inkopen, scouten enzovoorts?

Net even deze hele nieuwe thread doorgelezen. Wat kunnen jullie veel posten in een paar dagen :p

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ga gelijk ff kijken. thx

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Graag gedaan! :)

==>MasterApu: Scouten niet, maar alle andere dingen kan je doen in de Master-league. In die Master-league is wel een uitgebreide zoek-optie voor speciale spelers die jij nodig hebt.
    Master-league is echter om als één speler tegen de CPU te spelen en kan niet on-line gespeeld worden. Ook kan je niet met je opgebouwde en gemanagede Master-league on-line spelen.

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Aha. Ik zoek eigenlijk nog steeds een perfecte mix tussen een manage game en een voetbal game. Want al speel ik een manage game dan vindt ik het op een gegeven moment jammer dat ik niet zelf kan spelen en als ik bijvoorbeeld Fifa speel dan vindt ik het zo jammer dat je weinig kunt regelen.

13. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vraag me af hoe pes op live zal spelen hoop niet dat er al te veel lag in de game gaat zitte

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ==>MasterApu: Dan is de Master-league echt wat voot jou :)
    ==>Macdaddy, ik las in een preview dat PES 4 een 'rocksolid' 60 frames per seconde loopt zonder lag.

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mooiste wat ik tot nu toe van die demo vind: Je kunt echt super veel instellen!! Das het betere werk!!

16. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb jij het over pes 3 terwijl dit een pes 4 topic is |:-

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat gééft toch niet? Die jongen speelt voor het eerst PES en is er enthousiast over... zeker met het oog op de nog betere pes 4 :)

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    _O_

19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Hey AJK loopt die bij jou ook zo super langzaam?

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    yep, maar je moet hem niet fullscreen spelen en op de laagste kwalitei, dan doet hij het goed. Het gaat immers toch even voor het gevoel van de gameplay. Deze demo slaat ook alle instellingen niet op.

Ik ben nu 2 andere demo's aan het downloaden. Hopelijk kan één van deze wel fullscreen. Ze zijn iig van een ander grote. Mocht er eentje beter werken dan laat ik het wel ff weten.

deze: http://distro8.download.filefront.com/nuehtndpko /soccered/pes3/demo/pes3demo1.zip

en deze:
    http://download5.gamershell.com/cgi-bin/filehell.pl?hellID=3907&a=23092107696238

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina