1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, hij zat er ook niet echt mee dat hij het overduidelijk over warez had, tot twee keer toe. Hij zal het ook wel niet zo erg vinden dat-ie een ban heeft 8)

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    maar gelijk een ban van 2 weken.....
    Misschien wist hij niets van forums af..

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nu wèl :D

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Welke Champions League? Die bestaat niet hoor, je kunt hem wel enigzins nabootsen, maar dan kun je ook aangeven of je overdag of 's avonds wilt spelen.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    In de Master League is ook zoiets (als je bij de 1e twee in de hoogste divisie eindigt), maar daar kan je het niet aangeven.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat weet ik. Maar het is niet de echte Champions League vind ik.... Maar das persoonlijk...

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vindt het wèl de meest competitieve, omdat het ook voortkomt uit je resultaten in de divisie. Vogens mij is-ie ook zwaarder dan wanneer je hem zelf opzet.
    Wat vind jij er niet echt aan?

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik mis het muziekje ;) . Nou ja, ik weet dat het niet echt kan dan via de ML, maar toch.

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Vast wel, Nielsje was al dagen aan het kloten |:-

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Oh ja, dit wou ik jullie niet onthouden. De BBC heeft een vergelijking tussen voetbalgames gemaakt en raad eens welke serie zij het beste vonden? ;)

Het artikel is hier te vinden

11. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat ik wil zeggen: Pro Evolution is een hele kicke game. Op de Ps2 hapert hij alleen zodra je in het doelgebied komt of als je een corner neemt. En bij de xbox-versie heeft die dat niet, die heb ik namelijk ook al gespeeld. En zoals ik op het eerste gezicht kon zien is de xbox-versie iets mooier dan de ps-versie. Het enige nadeel van het spel is de bug die erin zit als je penalty's moet nemen als je bijvoorbeeld tegen een vriend speelt, je bent dan namelijk opeens player 2 en hij 1.
    Oh ja ook het edit systeem met de shirtjes is er wat mij betreft op achteruit gegaan je kan namelijk niet meer bij elk shirt zelf kiezen of je er een kraag aan wilt of niet. Maar goed dat zijn maar kleine dingen en dan weegt zeker niet op tegen de geweldige gameplay van het spel.

12. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar jij hebt het zeker over de beta versie of niet?

Ik mag toch hopen dat zo'n domme bug als de penalty-bug niet in de uiteindelijke versie zit.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb PES4 op de PS2 en ik heb geen last van haperingen hoor, helemaal niet zelfs. Waarschijnlijk heb jij de 60hz functie aangezet, dan heb je er idd last van als het strafschopgebied volloopt met spelers. Ik zet de 50hz dan ook altijd aan als ik PES4 speel.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zo is dat; hij heeft overduidelijk een bèta, want die genoemde fout wordt er uitgehaald, dat staat in het lijstje van bugs die reviewers van dit spel krijgen.

15. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evolution Soccer 4 is voor Konami zo goed als klaar, daarom zijn ze alweer druk bezig met de toekomst. Konami producent Shingo "Seabass" Takatsuka vertelde in een interview hoe het verder gaat met de serie. Takatsuka wil heel graag online op de PlayStation 2 en volgens hem is de kans groot dat het met Pro Evo 5 eindelijk gaat gebeuren. Bij hun in de studios kan het vierde deel al online, maar door de 'slechte' netwerk service van Sony kon het spel, voor ons, niet online.

Konami heeft aan Sony gevraagd of zij een nieuwe infrastructuur willen ontwikkelen, zodat Konami Pro Evo 5 online kan laten gaan op de PlayStation 2. Pro Evo 5 zal tevens het laatste deel worden voor de PlayStation 2, want Konami gaat zich dan richten op een Pro Evolution spel voor de volgende generatie consoles.

Winning Eleven zal ook voor de PlayStation Portable verschijnen. Alleen heeft Konami nog steeds geen concrete specificaties van de handheld, dus het ontwikkelen is erg lastig. Takatsuka heeft wel een idee in zijn hoofd om een LAN mogelijkheid te maken met 22 spelers.

Bron Insidegamer

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    -->Maruis (of andere collega's :) ) Jij zou nog navragen bij jullie bron of ook die de nieuwe release-datum van 4 -11 voor PES 4 heeft: Al gevraagd?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, klopt, staat ook op de website van Konami.
    Je vergeet er bij te zeggen dat op de huidige PS 2 de grenzen zijn bereikt en dat die online voor PS 2 alleen kan bij de allernieuwste releases van Playstation 2. De ouderen kunnen het niet aan...

18. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Lan mogelijkheid met 22 spelers :eek: Ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken, ik ben bang dat het een nogal egoistische wedstrijd zal worden. Als je zelf een team mag samenstellen (XBW team) kan het wel erg fraai zijn, als je echt met z'n allen eent team wilt neerzetten. Wel pijnlijke openbaringen naar Sony's netwerk toe, dat moeten ze dus duidelijk een stuk beter maken...

BBC News had wel een aardig artikel, maar toch vond ik dat ze Fifa wel erg prezen met hun licenties, dat is in mijn ogen wel een stuk minder belangrijk en PES heeft ook grote verbeteringen met hun licenties. Toch een mooie uitspraak bij PES: Put simply, one of the best ever football games just got a significant amount better.

19. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    anders overdrijf je ff

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tadaaaa! Ik heb het blad Xbox (official xbox magazine) gekocht en bij de releasedatum staat...
    4 november
    *)
    Ik heb nog een oude scanner, die ik niet geinstalleerd heb (windows'98 drivers ipv XP ), maar als ik die aan de praat krijg zal ik het 'bewijs' scannen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina