1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    4-4-2 C :) Dan schuif ik de verdedeging nog iets naar voren.
    Ga ik even koffie drinken en nog even andere tactieken proberen. Zou is zeggen als ik er goede ervaringen mee heb :)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, nou ben ik geen absolute topper hoor, maar als ik het dan toch op mezelf mag betrekken dan klopt dat wel ja. Ik zou nooit 3-5-2 spelen tegen iemand die van mijn niveau is of hoger. Ik weet niet hoe anderen daarover denken, maar ikzelf maak altijd gebruik van de flanken, of dat nou is in een 4-4-2 of een onvervalste 4-3-3.

3-5-2 is een vrij kwetsbare opstelling vind ik (kijk maar naar Ajax in de CL tegen Juve en Bayern) zelf. Niet alleen vanwege de flanken, maar ook vanwege de counter. Ikzelf gebruik ook vaak de counter taktiek, en als iemand 3 verdedigers heeft, dan weet ik daar vaak wel raad mee. De CPU doet dat ook vaak op 5 of 6 * en ze staan achter met 3 of 4-0. Dan gaan ze opeens met drie verdedigers spelen, en vaak scoor ik er dan nog wel een paar.

3. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd 4-4-2 B....dat is toch met zo'n klein ruitje op het middenveld? Die opstelling bevalt me wel.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    -->Cyrax
    Doe ik ook niet... Maar ik bedoelde ook jou omdat jij wel eens tegen die toppers gespeeld hebt, dus weet je hoe die spelen, vandaar ;)
    Je bevestigt iig wat ik al dacht :)

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat pleeg ik 4-2-2-2 te noemen :)

6. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja, zo kun je het ook noemen :+
    Wisselen jullie spelers voordat de wedstrijd begint of staat de indeling van de spelers al automatisch "goed" ingedeeld naar jullie mening?

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  7. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evolution Soccer 4 (Konami) is in de UK rechtstreeks op de eerste plaats in de verkooplijsten beland. Erg goed nieuws dus voor de PS2, voor Sony en voor Konami.

Door dit resultaat heeft PES4 overigens Fifa 2005 van de troon gestoten, en dat is opvallend, want de twee games zijn gigantische concurrenten van elkaar. Het voordeel voor EA op dit moment is, is dat hun Fifa game multi-platform is (in tegenstelling tot PES4). Ook THUG2 verkoopt erg goed, Activisions skate-game staat op de derde plaats.

All-Formats

1. Pro Evolution Soccer 4 - Konami

2. FIFA 2005 - EA

3. Tony Hawk's Underground 2 - Activision

4. Fable - Microsoft

5. Burnout 3: Takedown - EA

6. The Sims 2 - EA

7. Pokémon FireRed - Nintendo

8. Star Wars: Battlefront - LucasArts

9. Rome: Total War - Activision

10. Pokémon LeafGreen - Nintendo

dit wordt zooo veeeeeet _O_ 8) 8)

dan is het einde van fifa in zicht bye bye _0/ fifa

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe bedoel je? Dat je je opstelling aanpast aan de tegenstander of dat je vermoeide spelers wisselt? Ik heb altijd een standaard opstelling en ik heb ook een tijdje met 2 opstellingen gewerkt, maar over het algemeen vind ik dat minder fijn spelen. Ik zal even kort mijn opstelling beschrijven. Het is een gewaagde 3-5-2 opstelling zoals jullie het beschrijven, maar ik vind het redelijk gebalanceerd. Om inderdaad de flanken van de tegenstander in toom te houden heb ik gewoon 3 verdedigers met 2 defensieve middenvelders daarvoor, om de flanken dicht te houden. De defensieve middenvelders kunnen naar de 2 middenvelders spelen die puur en alleen op de flanken werken en doorlopen als een soort middenveld-WF. Natuurlijk zijn deze SMF/WF spelers zeer snelle spelers (Kewell, Cafu, Giggs, enz.). Tussen hun in en ietsjes naar voren staat mijn OMF die mooi diep naar de oplopende SMF/WF spelers kan spelen (werkt erg goed in de praktijk). Daarvoor 2 spitsen. Het lijkt heel erg op een opstelling die ik laatst zag op Pesinsight forum, die iemand hier had gelinkt. Ik zal hem straks even opzoeken voor de liefhebbers. Samengevat: 3 CBT - 2 DMF - 2 SMF - 1 OMF - 2 CF

Hier is het plaatje, het is de opstelling in het midden, waarbij mijn opstelling iets minder vreemd eruit ziet, meer symmetrie. DMF's staan bij mij iets meer naar achter, SMF's iets meer naar voren en op één lijn.
    [plaatje]http://img11.imageshack.us/img11/9349/Balanced442ML.jpg[/plaatje]

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laurens, ik stel de normale opstelling op, tenzij er een paar een grijze pijl hebben. Bij gelijkwaardige spelers kijk ik of er één met een rode pijl is.
    Verder moet ik natuurlijk wel mijn aangepaste opstelling spelen en niet de standaard opstelling.

SijmeZ, ziet er doordacht uit. Alleen die vleugels hè? :)

10. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    laten we gaan aftelllen: *)

nog 13 dagen te gaan
    8) 8) 8) :D :D :D 8) 8) 8) :D :D :D

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Bedoel je de vleugels van de tegenstander of die van mij? Mijn vleugels zijn erg goed hoor, vooral met Van Nistelrooij in de spits maak ik veel goals door voorzetten van de flanken. Niet voor niets heb ik met Kewell zo'n 14 directe assists per seizoen + daarbij nog de rebounds die worden gescoord door de inlopende OMF _O_

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    goede review op insidegamer, zit er idd erg goed uit voor xbox versie, hopen dat de controller een beetje wil meewerken...

@forza: mischien wel minder, als de winkels hem eerder verkopen ;)

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, ik bedoel de vleugels van je tegenstander :)
    De rest ziet er goed uit. Als je er in slaagt de vleugelspelers van je tegenstander uit te schakelen, is het prima!

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh Sijmez, ik zie dat je er het PESInsite-plaatje bij hebt gedaan ;)
    Was jij het die dat had geschreven daar, of heb je de opstelling van die schrijver overgenomen?

15. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal 4-1-2-1-2. 2 Centrale mannen achter, Mijn links en rechts bak laat ik meestal opkomen(om het gemis van een echte rechts en links-mid op te vangen) 1 verdedigende middenvelder(á la Galasek-rol) 2 Centrale middenvelders en 1 Aanvallende middenvelder achter de spitsen. 1 Spits staat in de punt en de andere zweeft er om heen :) Dit zal dus nooit met Fifa kunnen *)

Edit: Kleine toevoeging, Bij Aanvallen, vrije trappen en corners laat ik 1 centrale verdediger opkomen en neemt de verdedigende middenvelder zijn plek in. Erg handig als je tegen teams speelt met mandekking.

16. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie je trouwens al ingeschreven voor Pesinsight Live! ? Kost paar euro maar dan heb je ook wat cools!

17. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de website homerJ?

18. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.pesinsight.com/
    en dan op het forum hij staat wel op elke sub-forum bij de FAQS alleen Forum is nu beetje down :{
    Maar als je je inschrijvt dan kan je meedoen met ge-organiseerde toernooien met mooie prijzen etc. :)

19. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dank u:D

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het maar niks hoor, dat je die paar euro moet betalen per Credit card.
    Hebben ze daarvoor dan een beveiligde betaalsite? Want om zomaar aan een willekeurig iemand CC gegevens te geven doe ik niet.

Laatst bewerkt: 23 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina