Haha Cyrax, dat is je stokpaardje hè, die van: "You sure talk the talk, but can you walk the walk mate"... heb ik meer gehoord van je
Ik wacht wel af, wat dat filmpje betreft
-->
Crispin NL:
Ga er niet van uit dat je eerst moet oefenen, want er zullen m.i. twee types speler zijn:
1. De doorgewinterde PESSER (type Cyrax en in veel mindere mate mijn persoontje)
2. De Xboxbezitter die PES nog nooit gespeeld heeft omdat het er simpelweg nooit was op de XBox.
Tegen catagorie 1 (en zéker de beteren uit die catagorie [niet ikzelf dus]) zul je ondanks oefenen alleen maar met geluk verslaan.
Tegen catagorie 2 zal je, afhankelijk van je aanleg, je winst vandaan moeten halen, want die zijn even ervaren als jij.
Toch heeft oefenen tegen de CPU niet veel zin omdat mensen totaal anders spelen en blijft dus over dat je zo snel mogelijk op LIVE gaat spelen om daar ervaring tegen op te doen.
Hoewel ik alleen met het oude we2002 van Konami op een emulator on-line heb gespeeld, weet ik toch dat ik dit spel qua multiplayer kan vergelijken. Daarom weet ik dit. Ik heb met PES nog nooit
tegen een andere speler multiplayer gespeeld, wel
met een ander tegen de CPU.
Klik om te vergroten...