Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, stuur die film maar vast op...........
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hee, paar dagen gemist Cyrax :)
    Heb je ondertussen je eigen video nu al gemaakt? Nee zeker hè? Ik ben wel benieuwd. Kan ik nog wat van leren. ;)
     
  3. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet volgens mij eerst 281 dagen oefenen voor ik op l!ve ga 8)
     
  4. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    iAight ik ga een nieuwe Live pakket aanschaffen, m'n vorige verloopt toch in december, en het apkket kost maar 50 euro aangezien m'n kat de vorige headset kabel heef doodgebeten.
    Ik probeer javascript als tag te claimen...dont sleep. Ik nak jullie allemaal.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hey die Han,

    Nope man, ik moet nog even een camara'tje scoren. Die dingen liggen niet voor het oprapen helaas. Maar het komt zekers hoor.... Wat goed is komt nu eenmaal wat later (of was het nou wat goed is komt snel?? *) )... Anyways, het komt. BTW gisteren een voorzetje gescoord haha. Ik gaf vanaf rechts een halfhoge voorzet (voor de negatievelingen onder ons een halflage voorzet *) ), welke in eerste instantie ver naast het doel zou gaan, maar de bal draaide op belachelijke wijze naar links zo in de hoek. De keeper keek alleen maar. Ik heb hem vast gesaved, dus die zal ik ook even showen...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    You sure talk the talk, but can you walk the walk mate???? M.a.w. praatjes vullen geen gaatjes, je moet het op de mat laten zien vriend. Vertel ons even je gamertag als je die strax hebt, we willen graag tegen je spelen, tenminste ik wel..... _O_
     
  7. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bart goor enzo zitten wel al bij feyenoord dan???????????
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha Cyrax, dat is je stokpaardje hè, die van: "You sure talk the talk, but can you walk the walk mate"... heb ik meer gehoord van je :D
    Ik wacht wel af, wat dat filmpje betreft :)

    -->Crispin NL:
    Ga er niet van uit dat je eerst moet oefenen, want er zullen m.i. twee types speler zijn:
    1. De doorgewinterde PESSER (type Cyrax en in veel mindere mate mijn persoontje)
    2. De Xboxbezitter die PES nog nooit gespeeld heeft omdat het er simpelweg nooit was op de XBox.
    Tegen catagorie 1 (en zéker de beteren uit die catagorie [niet ikzelf dus]) zul je ondanks oefenen alleen maar met geluk verslaan.
    Tegen catagorie 2 zal je, afhankelijk van je aanleg, je winst vandaan moeten halen, want die zijn even ervaren als jij.
    Toch heeft oefenen tegen de CPU niet veel zin omdat mensen totaal anders spelen en blijft dus over dat je zo snel mogelijk op LIVE gaat spelen om daar ervaring tegen op te doen.
    Hoewel ik alleen met het oude we2002 van Konami op een emulator on-line heb gespeeld, weet ik toch dat ik dit spel qua multiplayer kan vergelijken. Daarom weet ik dit. Ik heb met PES nog nooit tegen een andere speler multiplayer gespeeld, wel met een ander tegen de CPU.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  11. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    om deze reden haal ik pes denk maar niet, maar dat was niet alles want bij feyenoord stond alleen basto, daar moet ook nog goor,boschaart, enz. bij
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja je hebt wel vlaggen en fakkels, maar publiek is zeker niet prachtig. Beetje plat :{ Pes4 is een top game, maar punten zoals het publiek en comentaar kunnen (veel) beter. Neem bijv. als je een veel te diepe pass geeft, en de keeper pakt de bal op de rand van de 16 waar geen tegenspeler in de buurt is, dan kijg je als comentaar: "great diving save from te keeper". Ook heb ik al meerdere malen gehad dat de keeper sprong, en dat ik deze zin als comentaar kreeg. Beetje jammer, maar kwa voetal is ie echt goed :)

    Als je wil voetballen koop je PES4. Wil je mooie hoofdjes en goede "up to date" namen, koop je fifa 2005 :)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  13. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PES nog (bijna) nooit gespeeld omdat het er idd niet was op de xbox :'-( dus ga ik toch eerst wat offline oefenen :D ik wil wel graag van de meeste 'categorie 2-ers' winnen ;)
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als jij LIVE hebt, en van plan was PES 4 op LIVE te spelen, kan ik je zeggen dat Konami van plan is updates te maken die je dan via LIVE kunt downloaden.
    Niet gelijk afhaken voor zo'n mooi spel om een paar naampjes ;)
     
  15. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het nou juist ik heb geen credi5card
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    OW... :eek:
    Kan je die niet lenen van een familielid of zo?
    En anders moet je even wachten op de PC versie. Die heeft LAN, al weet ik niet of dat bedoeld is voor on-line gaming...
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, dat zinnetje gebruik ik idd vaak (is het enige engels waar ik toe in staat ben, ff showen :p ). Nee hoor, ik vind het wel een mooie statement.

    Heb jij trouwens nog nooit multiplayer gespeeld (afgezien van WE2002)?
    Ben het wel eens met jou wijze woorden. Je kan tegen de computer spelen tot je een ons weegt, maar al speel je het spel op 6* uit met een hand tegen de CPU, tegen mensen geeft dit geen enkele garantie. Een mens kan je echt verassen. Ik speel zelf 6* met gemak uit (zonder op te scheppen, het is echt zo) maar ik verlies zo nu en dan nog wel eens van jongens die op 4* nog niet eens winnen. Op Live zullen we allemaal beter worden, en pakken slaag moeten incasseren. Zal nieuw zijn voor me, maar goed..... :'-(
     
  18. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    om over onze pc maar niet te spreken die heeft 400 mhz huil huil, maar we hebben weer wel xbox,ps2,gamecube,nintendo64,gameboy, beetje raar want ik gebruik alleen de xbox en pc, kan ik beter een beterer pc kopen denk ik
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pes4 heeft systemlink --> xbox connect ;) Gratis en goed :)
    Tenminste dat neem ik toch aan
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  20. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan toch wel zelf zlatan naar juve tranferen, geen idee hoe het moet maar dat zie ik dan wel weer als het kan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina