1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar je moet niet verbaast zijn dat bij de meeste winkels nog 19 november staat.
    Zolang Konami niet officieel aangeeft dat de datum vervroegd is, zullen de meesten die datum aanhouden, omdat die de bronnen niet kennen die we hier gelezen hebben.
    Ze houden zich aan wat Konami officeel zegt en Konami is altijd laat met hun aankondigingen.
     
  2. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Word Konami daar beter van dan om zo geheimzinnig te doen?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ze doen het uit marketing-overwegingen. Ze willen het liefst releasen als er niet een ander groot spel uitkomt (Halo 2 bijvoorbeeld).
    Stel dat ze uitgevogeld hadden dat er een ander groot spel in week 3 uitkomt, zullen ze pas laat besluiten om op week 1 te gaan zitten. Stel dat dat andere grote spel opeens twee weken vroeger uitkomt, dan zitten ze in dezelfde week! Dat willen ze voorkomen door tot het laatste moment te wachten.
    Simpelweg, ze komen graag uit als de gamer nog wat geld in de portomonnee heeft.
    Het spel is allang af....
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Ik vind de graphics toch tegenvallen...
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan moet je maar eens naar de animaties van de spelers kijken! Die zijn geweldig!
    En de stadions... Ik vind ze grafisch beter dan FIFA.
     
  6. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hooop zo dat hanterp gelijk heeft met dat grafische want dat trekt mij aan en dat heeft fifa altijd al maar nu wil ik pes
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als het grafisch idd zo goed is wordt het helemaal een top game! Maar dat was al duidelijk lijkt me :)!

    @Forza Katwijk:
    Idd gewoon PES halen :D! Qua gameplay zkr al en als dit spel grafisch ook nog goed/geweldig is kan het alleen nog beter!

    Maar is hij al bij iemand anders die PES4 op de ps2 al heeft gespeeld tegengevallen?! Dus dat het spel gewoon niet is van wat je ervan had verwacht?
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor, het plaatje is van die gozer op PESinsight, zo professioneel ben ik nou ook weer niet. Opstelling heb ik overigens wel helemaal zelf bedacht, gewoon kwestie van je beste speelstijl ontwikkelen en de minpunten veranderen. Zo speelde ik eerst met 1 DMF, 1 CMF en 1 OMF in één lijn naar voren, maar dan loop je elkaar eigenlijk alleen maar in de weg. Bovendien waren in dat geval de vleugels van de tegenstanders wél gevaarlijk. Dus zulke dingen schaaf je gewoon bij en dan kom je op deze opstelling. Toch denk ik dat het verstandig is om met 4 verdedigers te spelen, maar ik heb vanaf het begin altijd met 3 gespeeld en zo gehouden. Bovendien ben ik niet zo'n ''opkomende back'' speler.

    Graphics zijn overigens al bij PES 3 in mijn ogen prima. Vooral het feit dat je bijna alles kunt veranderen vind ik een zeer goed punt van de graphics.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, als je veel speelt, vind je op de lange duur de opstelling die goed is en bij je stijl past. Dat zal nog wel verder aangepast worden als blijkt dat ze op LIVE een aantal zwakke punten blootleggen. Dat is natuurlijk bij iedereen en zeker bij mij, omdat ik jammer genoeg tegen weinig mensen heb gespeeld (alleen on-line met we2002).
    Dus ik schat dat ik nog wel een maandje aan het klungelen ben voor ik een beetje redelijk speel...
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    NETHERLANDS (also known as Holland)


    Goalkeepers

    01 Edwin VAN DER SAR
    16 Ronald WATERREUS

    Defenders


    19 Jaap STAM
    21 Wilfred BOUMA
    02 Johnny HEITINGA
    23 Giovanni VAN BRONCKHORST
    15 Frank DE BOER
    03 Michael REIZIGER

    Midfielders


    04 Phillip COCU
    18 Clarence SEEDORF
    06 Edgar DAVIDS
    20 Fernando RICKSEN
    08 Wesley SNEIJDER
    22 Mark VAN BOMMEL
    10 Rafael VAN DER VAART
    05 Boudewijn ZENDEN

    Forwards


    07 Andy VAN DER MEYDE
    13 Arjen ROBBEN
    09 Ruud VAN NISTELROOY
    11 Marc OVERMARS
    14 Patrick KLUIVERT
    12 Roy MAKAAY
    17 Pierre VAN HOOIJDONK

    Het nederlands elftal in pes4 (pesinsight.com), check alle oudjes... Maar je kan toch wel spelers wisselen enzo? En zit er ook een transfersysteem in?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, er zit een transfersysteem in en je kan nieuwe spelers maken met de editor.
    Zo kan je dus ook een heel eigen fantasy-team maken.
     
  12. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom staat er op winning eleven niet de teams van de nederlandse competitie? die komen er toch wel anders weet ik niet wie er allemaal al bij feyenoord zitten
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap je vraag niet helemaal Forza...??? Que bedoel je nou precies....?
     
  14. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    op winning eleven .com kun je naar teams gaan en dan clubteams en kan je op een club kiezen en kijken welke spelers dan in zitten in het spel maar alle clubs kan je zien behalve de ned. competitie clubs niet
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit zitten er gewoon in :) Weet niet of je dat wil weten. Toch wel een erg ergerlijk puntje gevonden. De keeper is echt kut. Hij weet van te voren of een bal op de paal valt of niet. Als bal op de paal valt, blijft de keeper doodleuk staan. Zodra de bal dan terug valt licht ie er zo voor het inschoppen. Beetje jammer :{ Ook als je bal terug speelt op de keeper, en hij is iets aan de zijkant, laat die keeper hem gewoon lopen en geeft ie zo een corner weg :{
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    hij moet de 4de uitkomen, heb me er al helemaal op veheugd, en die vrijdag een vrije dag gepland ;)

    over dat hele tactiek verhaal, dat gebruikt ik nooit in deel 1 en 3 op de ps2, maar was ook niet echt nodig tegen computer.

    is het makkelijk om dat soort dingen in te stellen? bijvoorbeeld het laten opkomen van de backs, of een dat de ene spits om de andere heen zwerft? heb me er nooit zo in verdiept namelijk...
     
  17. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je erin verdiept kan het zeker wel.
    Bij Fifa kan je maximaal 5 minuten aan je opstelling werken, bij Pro evo maximaal 2 uur _O_
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    misschien dat ik pes4 toch ook maar ga halen ben aan het twijfelen
     
  19. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik zeker doen..
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog 10 dagen, het schiet nu echt op :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina