1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als ik even tijd heb zal ik een tabelltje maken om de gamepads om te zetten.

2. robarrio

robarrio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat zou ik wel tof vinden van je.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb Konami gebeld, maar degene die ik normaal spreek is vandaag vrij. Ik werd doorgeschakeld naar haar huis en ze beloofde mij morgen een reaktie te geven.
    Dat vond ik te lang duren en ik besloot de Duitse afdeling van Konami te bellen, omdat die het Europese hoofdkantoor was.
    Dat zorgde alleen voor meer verwarring want dat gesprek ging zo: (lach niet om mijn armetierige Duits ;) )

Vrouwenstem: Konami...
    Han : Hallo, weissen sie de release-date von PES 4?
    Vrouwenstem: 4 november
    Han : Gut! Aber da sind soviele meldungen auf das internet für 19 november, so es is verschoben naar vorne?
    Vrouwenstem: Eine moment ich vrage es nochmal auf die PES abteilung...

Ik werd doorverbonden...

Mannenstem: Konami
    Han: Hallo, ich hörte das die release-date verschoben ist nach 4 november?
    Mannenstem: Nein, es wird 19 november.
    Han: Aber die frau sagte 4 november...
    Mannenstem: Da sind immer änderungen möglich, aber davon habe ich noch nicht gehört und so kürtz fur die release-date ist es nich warscheinlich das es nach 4 november verschoben wird...

Tsja, wie moet je nu geloven... Die vrouw zei gelijk de 4e maar die man kwam met de 19e... zou die vrouw zich versproken hebben, waarop die man dat veranderde omdat ze dat niet mocht zeggen? Of zou die vrouw zich gewoon vergist hebben?? :confused: :confused: :confused:

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    I'm back! :cool:

Pfieuwj, paar dagen niet op het forum geweest en we zijn al op pagina 33 :eek:

Maar ik hoop toch echt dat de releasedate gewoon de 4de is!
    Als het overal staat, dan zal het hopelijk ook wel zo zijn!

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Eerlijk gezegd vermoed ik dat Konami opzettelijk verwarring sticht. Ze willen in het midden laten of ze één week vóór HALO 2 uitkomen of één week erná. Om marketing-technische redenen.
    Daarom ga ik het nu over een andere boeg gooien (tijd zat, net mijn project afgewerkt :D ) en dat Xbox-magazine in Engeland bellen hoe zíj aan 4 november kwamen... Ik heb ze al geprobeerd te bereiken, maar ze waren er niet.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Robarrio, hier is een mooi plaatje om beide gamepads te vergelijken.
    Je moet wel weten dat ze er de R1 en L1 verwisseld hebben met R2 en L2.
    Met andere woorden: De rechter trigger is R1 en NIET R2. Hetzelfde voor de Linker trigger: Is L1 en NIET L2...

7. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    om de gcshop is ie 7 dagen naar voren gehaald, van 26 nov, naar 19 nov.

8. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou dit nog bijna gaan geloven van deze gast van het andere forum:
    Ik dacht dat ik er goed aan deed over te stappen naar PES --> nee dus! Ik heb zelfs langer de DEMO van fifa2005 gespeeld dan het volledige spel van Pes4! (in een "zatte"bui) he ik PES4 gekocht, was blij met mijn aankoop en stak hem direct in mijn playstation2, slorpt dat spul ineens 3 mega byte(van de acht dus bijna de helft) van men memory kaart in beslag, na wat gewis kon ik beginnen, ik dacht zal rap effie aan men vader laten zien hoe goed het wel was en zei: kijk papa,zal eens real tegen inter spelen. Dan kwam de eerste ontgoocheling: waar staan die ploegen. Ben van fifa gewoon aan een ordelijk systeem waarna je met maximaal een halve minuut zoeken je ploegen hebt gekozen... niet dus bij PES4. Tja dan maar Ajax tegen PSV. Dan kwam ik in het spel: het veld zag er niet uit: was absoluut onrealistisch. tja 3 tegenslagen al in nog geen half uur tijd kreeg het al warm. Als onervaren Pes gamer van 14 won ik die match bovendien met 3-0. Waarvan 2 op identiek de zelfde situaties: dieptepassje aanpakken man voorbij dribbelen(ik speelde op 2*) En een schot in de winkelhaak(of juist eronder) en da andere uit een cornen(jeej) het comentaar was zo gevoelloos als wat, dus besloot om het uittezetten. Dus ging naar options, Nooit gevonden hoe je het kan uitzetten. Om eens te vergelijken stak ik men fifa2005 demo erin. Kwam in een overzichtelijk(maar minder "spectaculair" menu. Nam direct nu spelen en waw wat een mooi menu zeg. Bij elk team stonden grafiekskes en je kon veel verranderen. De manier van spelersetup is véél mooier met die gekleurde balletjes. Een echte verademing. Was een beetje bang voor het nederlandse comentaar, maar dat viel nog beter mee dan bij pes om nog te zwijgen van de grafiqs... Ik snap ni wat iederreen zo goed aan Pes vindt...

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Slik, i hope he is joking!

Maar de menu's onoverzichtelijk? Ik heb PES3 dus kan niet zeggen over PES4, maar bij PES3 zijn ze gewoon super overzichtelijk! Je kunt alles meteen vinden en je hoeft echt niet te zoeken zoals die vent zegt. Wat een Fifa-fanboy zeg.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ach joh, laat lullen, het was een Belg die dat schreef :D
    Het is het 1000000e geval van iemand die PES na een paar kwartiertjes spelen al wil beoordelen. Hoe vaak moeten we nog zeggen dat PES een stijle leercurve heeft en dat je pas na een week de mooie dingen van PES leert bewonderen.
    Ik ga zijn onzinnige argumenten niet eens bestrijden. Heel simpel; als je PES niet goed vind koop je toch gewoon FIFA?? 8)
    EDIT: Eén ding nog... iedereen herkent in die persoon toch duidelijk een FIFA-Fanboy, zie zijn grote vijand PES 4 wil zwartmaken? Nou dan....

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laat die Fifa-fanboys maar wachten tot 4 november (of in het ergste geval 19 november)!
    Dan zien ze pas hoe goed PES 4 is! :cool:

:+

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is duidelijk dat het in het gunstigste geval geen slimmerik is... Inter niet kunnen vinden.. de teams staan gewoon per divisie gerankschikt! En zo kan ik wel doorgaan.
    Gèk hè, maar ik erger me gewoon aan dit soort posts... |:-

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, zoals het er al staat deed ie alles maar vlug-vlug. Ja hoe kan je dan een spel beoordelen?! :{
    Als ik een nieuw spel heb gekocht ga ik eerst rustig kijken hoe het in elkaar steekt, en hoe de menu's werken. En niet meteen vlug-vlug wedstrijd willen spelen en dan verbaasd zijn dat je niet alles in 1 keer kunt spelen. Want hij zegt dat ie geen echte PES fan is, dus hij zag het voor de eerste keer. Nou, dan is het toch normaal dat je niet alles in 1 keer kunt vinden, dus dan moet je niet gaan zeggen dat het een onoverzichtelijk spel is. Want PES is álles behalve onoverzichtelijk!

Pff, dat heb ik ook weer gezegd :+

14. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij heeft het ook over slechte graphics en lellijken velden

@han
    eerlijk zeggen natuurlijk: vin je de velden ook lelijk of iig slechter dan fifa 2005?
    zijn de graphics slechter dan fifa 2005 of gelijk, of veeeeel beter en niet als pes fan natuurlijk pes zowiezo het voordeel geven

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, het is niet lelijker. Ze gebruiken alleen andere tinten. FIFA gebruikt hele felle tinten met scherpe schaduwlijnen. PES gebruikt de tinten zoals je die op een voetbalveld gewoon ziet. Minder hard, minder fel. Meer pasteltinten zoals dat heet.
    En nu wil het feit dat kinderen van 7-12 jaar die felle kleuren mooier vinden dan de zachte tinten die PES gebruikt. En wat ik lees is dat hij inderdaad een jong gastje is (hij moest het spel aan zijn vader laten zien, dat wijst er een beetje op).
    Kortom het zit in de felheid van de kleuren waarom hij FIFA mooier vond. Grafisch is er niks mis met de velden van PES 4.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dát heb ik juist altijd wat minder gevonden aan de Fifa serie. Het oogt nét niet realistisch genoeg, doordat ze die fellere kleuren gebruiken. Het ziet er allemaal wel mooi uit, en het spat ook wel van je beeldscherm af, maar wat ik wil is gewoon een realistisch voetbalspel. Dus wat minder flashy-kleuren, maar gewoon wat "mattere" kleuren. Zodat het wat realistischer overkomt! :)

17. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    heb je al gebeld hanterp?

ik kan niet wachten, had ik die nummers maar

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop dat ze straks voor PES4 een eigen subforum aanmaken(net als nu bij Fable)

Ik bedoel straks als PES4 gereleased is komen er nartuurlijk allemall vragen of taktiek,master leuague ezv. en dat ordt het hier heel rommelig.

19. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    en tranfers, kunnen we niet een lijstje maken met wie er weg zijn overal en er weer bij, die dan niet in pes4 zitten

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb Konami al gebeld, zie vorige bladzijde tweede post.
    the official Xbox-magazine heb ik ook gebeld en de redakteur die er over ging is de komende dagen naar Amerika i.v.m. de presentatie van Halo 2, dus daar ben ik niets mee opgeschoten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina