1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  2. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pes4 nu drie dagen gespeeld en het bevalt me wel vooral het aanpassen van de tacktiek, alleen vindt ik het jammer dat je alleen in master leage spelers kan kopen en de graphics vallen me ook een beetje tegen(ps2)..Vroeger vond ik fifa echt tof maar begon het een beetje zat te worden, omdat je te snel scoorde. Een schotje van buiten de 16 en hij zit bijna altijd.
    Het leuke van fifa waren de licenties.

3. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    en er valt niemand meer te bellen?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, hoor, ik vind dat ik meer dan genoeg heb gedaan.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    luie donder..... :D

:9

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tsja... stel je voor dat ik er defenitief achterkom dat de release-datum echt 19 november is... ben ik de messenger die doodgeschoten wordt.. ik kap er maar gauw mee.. ;)
    Maar morgen is er een nieuwe kans; mij is beloofd dat ik dan een reaktie van Konami krijg... moet ik die ook doorgeven als het slecht nieuws is...?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat doe maar! Dan weten we het tenminste zeker!

/edit: in 6 dagen 508 posts in deel 3! :cool:

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    tuurlijk als er maar eindelijk zekerheid is wanneer PES4 nu uitkomt

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Komt voor mekaar... wanneer morgen weet ik natuurlijk niet, want ik krijg een mailtje, dat kan de hele dag..

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik check deze thread toch om de minuut! 8)
    Dus ik zie je post vanzelf staan met de info erin ;)

12. Michie23

Michie23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel een beta-versie op me xbox en hij valt alles behalve tegen :D

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ssst... dat mag je hier niet zeggen, dan wordt je gebanned ;)

14. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Weekje niet gechecked en gelijk 35 pagina's verder in deel 3...

Nog minder dan een maand en dan eindelijk PES4 op de Xbox.. Ik ga zowel de PC als de Xbox versie bestellen icm een PS2 controller en een verloopstekker voor xbox en pc..

Heb afgelopen week WE7i weer geinstalleerd op de PC en ben gelijk weer verslaafd.. Was wel weer even wennen in het begin, maar ik begin het nu toch wel weer een beetje door te krijgen...

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook PES3 op de PC maar ik vind footies toch fijner spelen op een console. Vind dat je met de controller meer gevoel hebt met de speler. Hetzelfde vind ik dat met race-games. Op de pc is het knopje rechts, bam auto gaat naar rechts. Maar omdat je op de controllers analoge sticks hebt zitten kun je er veel meer gevoel in leggen.
    Ik vind PES3 geweldig op de PC hoor, daar niet van. Maar ik kan gewoon niet wachten op PES4 voor de Xbox omdat ik het gewoonweg makkelijker vind spelen op een console.

16. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb natuurlijk wel een controller voor de PC anders is er geen beginnen aan... Werkt perfect en ik heb er inmiddels al heel wat uurtjes opzitten het afgelopen jaar..

Natuurlijk wil ik wel op de Xbox spelen, maar daar hebben we nu nog een beetje weinig aan.. Dus daarom heb ik WE7i maar weer eens uit de kast getrokken en gelijk de laatste Wolf patch geinstalleerd..

Heb me inmiddels al aangemeld voor een online league voor de PC (als alles gaat lukken), dus een beetje oefening de komende maand kan ik wel gebruiken...

Wat betreft een hoop postings van mensen die PES na een kwartier al afkraken.. PES is een kwestie van oefenen en frustratie.. Na een paar dagen heb je PES door en begin je het echt te waarderen.

Over FIFA, ik heb de demo geprobeerd en was er snel klaar mee. Het voelt gewoon niet goed aan.. En het ziet er niet uit, dat veld is lichtgevend groen :'-( en de camera posities zijn het net niet..

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook de Wolf-patch, echt geweldig is die!

Maar waar heb jij je aangemeld voor die online league? Dat is voor PES3 neem ik aan?

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  19. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Dimension Plus staat dat het spel de 19e uitkomt.Maar hopelijk heeft HanTerp gelijk en komt ie gewoon de 4e uit.
    Gelukkig is het bij de Dimension Plus goedkoper dan bij FRS en Intertoys want daar betaal je 54.99 in plaats van 59.99.

20. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0

Wat is een wolf-patch? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina