1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Zeker niet, PES4 staat hier ver bovenaan op de wachtlijst... Ik heb zelf helemaal niks met HALO.. FPS horen op de PC en dan het liefst nog een beetje realistisch zoals Joint Operations..

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee.... ik houd niet van shooters, dus ik zit niet op Halo 2 te wachten. Ik wacht echt alleen op PES 4 :)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik wacht idd ook alleen op PES4 (en eigenlijk ook nog wel op Forza Motorsport en GTA:confused:A mocht die ooit op de xbox komen).Halo2 kan me ook gestolen blijven. Niet dat het slechte game is/wordt , maar FPS vind ik nooit zoveel aan O-)

4. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wacht met smart op beide. Net Pro Evo na een maand lang het steeds vergeten te zijn gepreordered.

5. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou halo 1 was al eg gruwelijk, nu 2 nog, maar ja, geen enkel spel heeft meer variatie dan pes, ik bedoel, voetbal is altijd anders, ben eg verslaafd aan die shit, gta sa komt ook op xbox, flex :) dan nog niet te spreen over kotor, maar we dwalen af, was pes subject toch?? KAN NIET WACHTEN

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vertaal eens in het Nederlands? :D

7. Michie23

Michie23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Arsenal kan ik op niveau 6 tegen Ajax en Feyenoord ook wel winnen ;)
    Andersom moet je eens proberen :p

8. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Kan iemand me alsjeblieft zeggen met hoeveel sterren ik het best kan beginnen? Ik speelde deel 2 een jaar lang bijna elke dag minstens een half uur. En dat is een alweer een tijdje geleden.

9. Michie23

Michie23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3

Ik kreeg dit: The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 2 characters.

LOL

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Nope zeker niet! :D Halo 2 raakt mijn Xbox ook niet aan tot aan de Kerst Vakantie ofzo dat ik het dan es probeer :)

11. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd persoonlijk ook meer van voetbal dan van shooters... voetbal is mijn spelletje :D ...dus dan is automatisch ook PES4 mijn spelletje :D

12. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister weer de japanse import winning eleven 8 gespeeld 4 potjes...nee nee, beter is PES4 beter, want die keepers zijn echt super goed. 1 op 1 op de keeper kan je gewoon nooit de bal langs de keeper schuiven (op ster :cool:...je moet lobben of eromheen dribbelen...das toch nep. Ik heb ook Fifa 2005 en daar scoor je tenminste 80% van de 1 op 1 kansen door m er laag langs te prikken en ook daar kan je m lobben of de keeper met een trucje omspelen. Alleen de responsiveness van WE8 is zo heerlijk, die spelers doen wel precies wat je wil en mooie animaties, maar het is gewoon te frustrerend hoe moeilijk het in WE8 is om 1 op1 te scoren. Bij WE7international was dit PERFECT!! Waarom hebben ze dat veranderd :mad:.......

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    PES4 gaat mij iig weer heel veel achter mijn Xbox krijgen (ook voor het eerst sinds tijden weer op Live denkik).

Halo2 zal ik vooral singleplayer spelen, niet zo heel veel op Live in het begin gok ik. Eerst genieten van die meeslepende gameplay, geweldige sfeer en ambiance die het Halo universum rijk is. Met mijn dan net nieuwe Logitech Z-5500 5.1 setje :D

14. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij PES4 zal dit zeker anders zijn....ligt er natuurlijk ook aan op hoeveel sterren je speelt ;)

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind Fifa echt zwaar irritant om 'aan te leren'. Het is bijna niet aan te leren als je de geweldige directe gameplay van WE/PES gewend bent. Er is *veel* minder diepgang; veel minder animaties en bewegingen, daarom ook minder controle over je speler. Ook veel minder taktische mogelijkheden. Niet eens de mogelijkheid je spelers te verschuiven in je taktiek. WTF! Of zie ik het fout?

En dan blijft die achterlijk grote aktieradius bij alle animaties en bewegingen van je spelers. Die ook nog eens te traag reageren.

Ja, Fifa2005 is beter dan 2004 en Euro 2004. Maar buiten een First Touch control dat best aardig werkt (wat ik standaard in PES al beter vind, minder flashy maar effectiever) en een in het algemeen wat verbeterde gameplay voel en bemerk ik niet echt schokkende veranderingen tot nu toe.

Misschien toch nog meer spelen :)

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Marius, jij zou nog vertellen welke release-datum Konami aan jullie gaf... weet je al wat?

17. Michie23

Michie23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Keepers zijn in PES4 ook goed, ik weet echter wel bijna altijd te scoren, hoe, dat zeg ik niet natuurlijk ;)

18. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Heel leuk dat 80% er in gaat, maar daardoor krijg je ook van die achterlijke en niet realistische uitslagen.. In PES moet je echt alle moeite doen voor een doelpunt, maar dat geeft ook voldoening..

Gisteren in WE7i (sta bijna onderaan in de league met Valencia) win ik eerst met 1-0 van Real Madrid.. Als een kind zo blij. De volgende wedstrijd is een degradatie duel tegen Manchester City, ik begin heel goed en sta vrij snel op 1-0.. Vervolgens denk ik dat de buit binnen is en sta binnen de kortste keren 3-1 achter :mad:
    Nog 1 potje dan tegen Real Zaragosa.. Heb veldoverwicht, maar kan dit niet omzetten in kansen. Diep in blessuretijd staat het nog 0-0, laatste corner voor mij.. Snel en kort nemen en toch nog een doelpunt, wat een spanning...

19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    zal best, maar 80% van de 1 tegen met de keeper gaat er wel in. onrealistisch dus als je juist niet scoort.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ook in PES4 kun je 80% van de 1-1 situaties erin leggen. Kwestie van oefenen. Mij lukt het op 6* ook gewoon bijna altijd hoor. Omdat het wat moeilijker is dan in Fifa 2005 betekent het niet dat het onmogelijk is. Misschien voor beginners ofzo, maar ik heb er echt niet zoveel moeite mee hoor. Gewoon kijken wanneer en hoe de keeper uitkomt en op tijd in de hoek schieten. Zo simpel is het.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina