1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het probleem bij PES is niet zozeer hoeveel procent je bij een 1-1 met de keeper erin legt, maar hoe je zo veel mogelijk 1-1 met de keeper kan komen ;)

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit te twijfelen of ik 'm pre-order bij Gcshop of gewoon op de releasedate 'm in de winkel ga halen.
    Die €10,- extra heb ik er wel voor over!

Dus ik ga 'm gewoon hier bij de Musicstore reserveren! :cool:

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    GCshop is ook altijd snel met versturen, maakt mij niks uit, geduld is namelijk een schone zaak!

Ik bespaar liever het geld dan dat ik het spel een dag eerder heb, ik moet toch nog laminaat leggen, lampen ophangen, deuren schilderen enz. enz.

4. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten en na het lezen van al deze post wordt mijn geduld steeds minder en begin zowaar onrustig in mijn handen te worden....
    Heb de PES serie nog nooit gespeeld, maar iedereen die wil mag mijn gamertag toevoegen om een lekker potje te ballen.

P.s. Hebben julie ook zo'n "last" van de komende maand november met al die geweldige releases erin?? Ik weet het in ieder geval niet meer, maar PES en HALO2 is voor mijn een aankoop feit!!

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor mij is het niet zo'n probleem, voor mij komt er in november maar 1 topper uit, en dat is PES4.
    Op Halo2 zit ik absoluut niet te wachten! :eek:

6. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook niet:)

ontopic: Jammer dat een thread over een voetbal spel altijd uitmondt in ruzie tussen Fifa en PES..."Het zijn 2 totaal andere spellen (en nou niet bijdehand doen over dat ze allebei over voetbal gaan en er 22 mensen vechten om de bal), ik zal m'n eigen mening voor me laten maar beide spellen zien er prima uit, de ene is qua besturing naar mijn mening wat fijner en de andere ziet er soepeler uit, maarja tis maar wat je gewend bent denk ik.

7. XeoN

XeoN Guest

Heb ze beiden gespeeld en moet toch zeggen dat de graphics van fifa beter zijn, maar de gameplay van pro evo is de shit !

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Timmio, ik denk dat het er gewoon van afhangt of er van twee kanten redelijke argumenten op tafel komen. Maar als je soms ziet wat mensen een onzin uitslaan en volkomen onjuiste argumenten aandragen dan krijg je dat.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Fanboys blijf je houden. Iedereen heeft een eigen voorkeur en sommige mensen brengen hun mening wat grover naar buiten. Geruzie blijf je houden, omdat er nu eenmaal fans zijn van de Fifa-reeks en van de PES-reeks. Je mening mag je natuurlijk altijd geven, het is alleen de manier waarop je het doet! Als je gewoon je mening onderbouwt met argumenten dan krijg je een prima discussie. Maar wat in deze thread vooral de kop op steekt, zijn de mensen die alleen maar roepen: "Fifa rulezz!! PES zuigt!!!"

En als je dan aan die desbetreffende personen vraagt: "waarom vind je dat dan?". Dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Dat noem ik nu fanboyisme. Er zijn veel mensen (waaronder ik zelf) die zich daar dood aan ergeren. Want je komt op een forum om te discussiëren.

Maar goed, zoals ik al zei, je voorkomt het denk ik niet, fanboys blijf je houden, omdat nu eenmaal niet iedereen hun mening met argumenten kan onderbouwen.

10. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik zeker ook last van ja!!! Naast PES4 en HALO2 komt Metroid Prime 2 er voor mij ook nog aan, die ik ook al in de pre-order heb staan! }:] Al die games kosten niet alleen geld maar ook nog eens tijd! Wordt echt prioriteiten stellen straks :D

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @Han : Heb je al een email van Konami terug gehad?

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Alleen een vaag antwoord dat op antwoord van een collega wordt gewacht en die werkt dus ergens anders. Ik zit ook te wachten, maar zal er verder niet op terugkomen tot ik wat weet.

13. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Één vaag zooitje daar bij Konami....hoe spreek je het eigenlijk uit? :D KOnami of koNAmi? :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Of KonaMI :p

15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee...die ligt niet voor de hand. :D

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is:
    konami :D

17. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je denkt precies hetzelfde als mij _O_
    Ik heb Halo 2 al betaald(LE) PES 4 ook al hoor, maar ik wacht toch meer op Pro evo 4

18. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
  19. PES

PES Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    19 november komt hij uit zie xboxworld.nl

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden: