1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Homer, helemaal eens, zeker gezien zijn opmerking dat Japanners en voetbal geen gelukkige combinatie is. Beter dan canadezen en voetbal! :D
    Apoc, ik hoor graag van je hoe jij tegen Sparta Praag speelt.
    Tsja, leuk idee over beste team op live, maar dan kan jouw opstelling dus nooit; zal je een Land/club moeten kiezen die je daar wel kunt gebruiken.
    Ik zal eens denken, maar het zal in ieder geval een 5-3-2 opstelling worden :)

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    In dit geval ga ik uit wat ik met PS2 voor teams heb en dan overgeheveld naar live.. puur theoretisch dus ;)

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als ik Pro Evolution Soccer 4 en me nieuwe xbox heb, wil ik wel is ingemaakt worden door jou Han :+

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, alleen al het feit dat ie Ajax Club Football het beste vond (op Fifa na, die wel afviel omdat ie teveel op 2004 leek, maar wel op 1 stond :confused:) geeft aan dat het niet echt een beste review is. Ik kijk vooral naar Gamerankings, zoveel verschillende meningen bij elkaar moeten toch wel tot een verstandig cijfer komen, PES 4 hoger dan de rest :)

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou nu gewoon van de 19e uitgaan. Anders moet ie over een week al in de winkels liggen, en dan blijft de marketing een beetje achter denk...

6. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wanneer het uit is wil ik ook graag tegen een paar van jullie spelen. Er is een maar: zolang ik maar met me clubbie Juventus speel:p

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wil je ècht meewerken? Met alle plezier dan :+ :D

8. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    marketing heeft daar volgens mij niks mee te maken

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe, nee, ik ga er het beste van maken. Als je maar niet met Feyenoord speelt, wat dat kan ik niet verwerken als Ajaxied (en als jij dus wint...)

10. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik een beetje bang voor ben over Live is dat, omdat je niet met veranderde teams mag spelen, er straks na een tijdje 1 team, bv. Arsenal het allersterkst blijkt, en dus gaat iedereen daar mee spelen.
    Dat zou een beetje saai worden.... verschillende teams met verschillende speelstijlen is juist zo vet!

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, en zo heeft het ook echt een rede om je team helemaal te optimaliseren.

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    maar net als in het echt zal arsenal nooit van iedereen winnen, als je het slim aapakt met een gemiddeld team of een counterploeg kan je ook een heel eind komen.

je moet alleen net als in het echt henry zien af te stoppen :9

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt me inderdaad erg vreemd als je niet met je ML-team mag spelen. Zowel speelstijl, maar ook binnengehaalde spelers (speciaal voor je speelstijl) zijn dingen waar je erg veel belang bij hebt. Ik ben er ook van overtuigd dat iedereen met hetzelfde team gaat spelen als dat het beste blijkt te zijn. Maar ik denk dat je bij Team Select gewoon hetzelfde scherm zal krijgen als bij Exhibition Mode, dus alle landen, alle clubs én je ML-team (dat kan in PES 3 iig wel). Ben alleen benieuwd hoe zelfgecreeërde spelers via Live gaan, dat zal toch enige laadtijd kosten.

14. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    O, ik dacht gelezen te hebben, dat dat juist niet kon, en dat je alleen met ongewijzigde teams kan spelen. Het creeren van een team offline en dan online spelen is erg leuk en verbeterd zeker de levensduur van een spel, kijk maar naar Top Spin waar dat ook een goed onderdeel was.

Kan iemand hier uitsluitsel over geven?

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je kan inderdaad niet met zelfgecreeerde teams spelen om valsspelen te voorkomen (iemand kan bijvoorbeeld Nederland zó editen dat alle spelers voor alle attributen 99 heeft).
    Daarom kan je alleen met default teams spelen, al kan je daar de strategien natuurlijk wel van veranderen.
    Ik denk dat er heel wat teams ongeveer even sterk zijn. Komt de stijl van de speler bij en dus speel je nooit met één beste team.
    Ik zal veel met Juventus spelen omdat die ongeveer mijn stijl heeft.
    Je mag overigens ook allebei met hetzelfde team spelen, al is dat natuurlijk niet zo realistisch...

16. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 november had alang officiel bevestigd geweest denk ik..

ik denk ook steeds meer aan 19 november..

Op www.play.com staat dat ook al heel lang..

ik hoop 4 november....

Het wachten wordt wel zwaar op de proef gesteld vind ik....

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    we wachten af

wie wacht er mee! ;)

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    het lijkt de ns wel ;)

19. HanTerp