1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga er al een tijdje van uit dat PES4 op 19 november uitkomt voor zowel PC als Xbox..

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik begin nu ook voor het ergste te vrezen. Bah, niet nog maar 1 weekje wachten, maar nog 3! :mad:

3. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Reken allemaal op 19 november....dan kan het altijd nog meevallen. ;)

4. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damnn eerst nog een week en nu gewoon weer 3 weken trouwens nog iemand nog interesse in fifa heb hem maar 1 keer gespeelt

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hehe hoef je denk ik hier niet te vragen. Kun je beter in het Fifa 2005 topic posten, en nog beter...bied 'm te koop aan in Xbazar! ;)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat er toch wel een grote kans is dat PEs4 op 4 nov uitkomt.

Ik bedoel van begin af aan was de release date 26 of 19 nov totdat Han aan kwam met 4 nov.Ik bedoel als iemand zich dat datum had uitgedacht stond er heus niet in het xbox magazine dat hij op 4 nov uitkomt.En die vrouw had er ook niets van gezegd.

Ik denk dat Konami deze releasedate gewoon zoveel mogelijk geheim wil houden zodat PES4 "ineens" in de winkel licht

Tenminste:I hope so :cool:

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik hoop het ook.
    En natuurlijk heeft niemand die datum uitgedacht. Stel dat ik dat was; dan zou ik mezelf toch alleen maar voor de gek houden? Maar het is natuurlijk wel waar dat we nu wel èrg kort op 4 november zitten zonder bevestiging van Konami, dat maakt mij ook wel een beetje bezorgd. Hopelijk krijgen we morgen het definitieve bericht.

8. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ lets hope so anders moeten we gewoon wachten die 3 weken extra kunnen er nu ook wel weer bij nietwaar :confused:

9. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    leuk is ook (lees minder leuk) dat ze bij mijn inkoopafdeling waar ik dus werk alleen nog de 27ste nov hebben staan als releasedate en nog niks van konami gehoord hebben over een eventuele vervroeging. :mad:

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Daar staat weer tegenover dat op de website van den Haag's grootste gamer-winkel, gameshop, de datum op 15 november staat.
    http://www.gameshop.nl/

11. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar daar staat halo 2 ook op 8 november...verkopen ze dus voordat die officieel released mag worden? Ik bedoel, is dat gangbaar bij hun?

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik zeg niet dat jij hem hebt uitgedacht.Maar ik neem aan dat jij je cotact persoon niet persoonlijk kent. Je kunt dus nooit 100% zeker weten of hij wel echt een gamereviewer uit australien is. Dus stel dat hij 4 nov zomaar bedacht had , dan vind ik het wel raar dat 2 andere bronnen ook 4 nov aangeven.

Dat bedoel ik ermee, dus no offence to you :)

:)

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik ga ook nog steeds uit van 4 nov. , oxm zal het toch ergens op baseren.

als konami dat stuk onder ogen heeft gekregen hadden ze zeker wel commentaar gegevens als 4 november neit klopt

of ben ik nu heel optimistisch? :D

aan de andere kan is het wel kort dag, dan zou het toch zeker vandaag of morgen bekend moeten worden...

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nouw, het wordt echt HOPEN!! Zal wel heel coowl zijn als hij 4 november zkr uitkomt!

Heeft iemand eigenlijk nog In game filmpjes ofzow? Of een site met ingame filmpjes van PES4? :)

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    -->Securer: Ik weet niet hoe vroeg de release bij Gameshop normaal is.
    -->Tim: Als dat kontakt niet te vertrouwen was, heeft-ie het wel heel ver doorgevoerd. Hij heeft me de titel van het blad nog verteld en gezegd dat ik vóór de release van PES 4 zijn concept review nog mag lezen... maar inderdaad, je hebt fantasten op het internet.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, heb antwoord gehad, maar dat is weer vaag.
    Ze zijn niet bekend met de release-datum van 4 november en kunnen er dus geen antwoord op geven, maar collega's zijn het wèl aan het navragen. Men raadt ons aan alleen af te gaan op de Konami-website.
    Fijn... laat daar nou niets staan over de release-datum.
    Kortom... geen duidelijk antwoord.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Lekkere marketing daar bij Konami! :{

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het zal wel strategie zijn t.o.v. van de andere grote releases deze maand...

Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, ze willen de andere developers gewoon geen inzicht geven in hun release. Om dan plotseling op te duiken in de schappen! :+

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laten we het hopen ;)
    Maar waarom heb ik er nu geen goed gevoel over :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina