1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, is die net uitgekomen ofzo? Ja, ik weet het niet hoor, ik ben heel erg gericht op PES 4 :)

    Trouwens, je kan even niet meer dat boekje zien op www.PES4.com
    Ik denk dat ze aan het updaten zijn... Misschien de PC-demo aan het uploaden, misschien eindelijk de echte release-datums aan het vrijgeven. Ik zal die site in de gaten houden....
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Site ligt inderdaad plat. Je kunt nog wel je land kiezen maar meer niet.
    Denk dat ze inderdaad de PC-demo aan het uploaden zijn ofzo.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Trouwens, ik was toch wel nieuwsgierig en besloot de Konami-helpdesk te bellen.
    Ze wisten ook van niks, maar we praatten nog even door en toen kwamen de release datums aan de orde. Voor wat het waard is, hij wist zowaar zonder omwegen te vertellen dat het 19 november was. Stond op een mailtje over allerlei release-datums dat hij had. En dat terwijl de hoger in rangorde staande marketing-afdeling complete geheimhouding betracht! Nou, we zien wel wat die release-datum waard is....
     
  4. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Op z'n vroegst morgen een nieuwe pc en 3x raden welk spel daar als eerste op komt.....
    de demo van PES4 ....als hij ook daadwerkelijk verschijnt :D
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voldoet je PC aan de systeemeisen van PES 4 ? Vooral de MX-grafische kaarten gaven vorig jaar een probleem...
     
  6. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het en zie het vanzelf ;) boeie als hij het niet doet....dan ga ik wel de Sims 2 spelen :)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Schande! Waar is je loyaliteit naar PES?? :mad:
    ;)
     
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    PES blijft nog steeds het leukste spel.. :D wees maar niet bang :)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Pfff... gelukkig... was dat schrikken zeg! 8) :+
     
  10. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik me maar 3 weken vermaken met de demo :)

    Ik ben allang uitgekeken op Fifa 2005, ik win alles op wereldklasse, online lagt hij en ik scoor alleen nog maar dezelfde doelpunten. En ik baal er zo van dat je nauwlijks wat aan je opstelling kan doen!!!
     
  11. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    hopelijk lagt pes4 niet online!!!
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je leest dat Seabass PES 4 nog niet on-line laat gaan voor PS2 vanwege de slechte kwaliteit server.... Dat betekent dat Konami dus veel aandacht heeft besteed aan dit onderdeel. Dus wordt het met PES 4 niet laggen, maar lachen :D
     
  13. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je gelijk hebt. zou in ieder geval wel mega zijn! want anders kan dit t speelplezier online wel bederven.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    lijkt mij ook dat er goed is getest alvorens de optie toe te voegen, daar maak ik me geen zorgen over

    alleen die release datum, wil hem volgende week hebben :9
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hey Han, volgens mij hebben ze je commentaar serieus genomen!
    Je had toch geklaagd bij de Mediamarkt in Rotterdam dat ze veelste weinig PES4 spellen hadden voor de PS2. Kom er net vandaan, en er ligt een hele stapel! En in het rek staan er een heleboel! :cool:
    Ze zijn er toch achter gekomen dat ze 'm beter in grotere aantallen in kunnen kopen.
     
  16. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    han hou jij nog wel met wat anders bezig dan pes? :D
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hahaha... nou hier in Rijswijk zijn ze na die eerste dag met tien stuks nooit meer binnengekomen. Ze gaven laatst toe dat het een foutje was geweest; ze hadden een nulletje te weinig opgeschreven :D
    Vervolgens zal wel door alle andere filialen de hele voorraad PES zijn opgekocht, zodat er niet meer over is voor Rijswijk....
    Spelen ze bij die Media Markt het spel ook in de winkel? Hier natuurlijk niet; ze spelen alleen maar FIFA 2005 :mad:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben wel Gamepods staan, maar daar zie je alleen demofilmpje. Filmpje wat je te zien krijgt als je niet snel genoeg op Start drukt in het openingsscherm! :+
    Aangezien ze de controllers niet hebben aangesloten kun je er niet op spelen! |:-

    Maar PES4 stond er niet. Inderdaad wel Fifa 2005 en op de Xbox stond een filmpje van Def Jam Fight For New York.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja hoor, eigenlijk zit ik de hele dag te werken (programmeren) maar als er dan een bericht geplaatst wordt (zoals nu) kan ik gauw even een antwoord schrijven :) Zat andere hobbies hoor... schaken, jiu-jitsu (wat een combinatie hè :D ) snooker en sport games zoals Virtual Pool en Golf :)
    Ik noem vrouwen niet; daar moet je van houden, niet zien als een hobby :D
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    bij de e-plaza in alkmaar is het helemaal ultiem, een gamepod met fifa 2005





    de psx versie wel te verstaan _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina