1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha... da's een hééle erge!
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het is een schat hoor, maar ze zeurt iets teveel. `Goh, je eet de hele week al buiten de deur!` `Je kamer is net een varkensstal, wanneer ga je het eens opruimen?`

    Je kent het misschien wel. :D
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, da's al weer een hoop jaartjes terug hoor! (ben 40+ ) :D
     
  4. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    hehehe

    Als het on-line gedeelte in orde is, ga ik ook op Xbox Live!
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij hoef je daar niet aan te twijfelen.. het is geen FIFA ;)
    Al moet je geen wonderen verwachten als je speelt tegen iemand uit Singapore of China.. dan zal je vast wel iets van lag hebben, ook afhankelijk van de kwaliteit van je modem..
     
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    gameshop is vrijtraag meestal heeft de media markt in de stad ze eerder dan de gameshop
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je dat filmpje van Henry kijkt op PES4.com. Dus die reclame. Dan zie je heel even dat hij dat speelt.

    Nu moet je eens goed naar dat veld kijken! Is dit zo altijd?! Dus op elk veld?! Want dat ziet er dus echt niej uit!
    Zal wel goed komen lijkt me! :)

    *hoop nog altijd op 4 november* _o_
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, de aardigheid is dat ze soms inderdaad expres slechte velden hebben als moeilijkheidsgraad. Ik herinner me een wedstrijd tegen Kamaroen, waar je op nèt iets meer dan een zandvlakte speelt! Dat ik ook realisme. Maar natuurlijk speel je ook vaak op een biljartlaken.
     
  9. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige velden zijn zeker irritant... dan kan je beter gelijk de wedstrijd herstarten... Het gekke is namelijk....wanneer je in de ArenA of in de Kuip speelt heb je de ene keer dat veld en de andere keer dat veld....echt vaag!

    @HanTerp: wow....ik had je veel jonger verwacht ;)
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is wel zo realistisch :) Het gekke is, bij Fifa speelde ik altijd het liefst in het stadion van Galateseray, ik weet niet, maybe omdat het publiek daar het dichtst op het veld zit... Hebben jullie ook een favoriet stadion?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind de engelse stadions altijd heel erg mooi , omdat er altijd een top sfeer s doordat de fans zo dicht bij zitten.

    En het stadion van Borussia Dortmund is ook heel erg mooi (81000 plaatsen_O_ )
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor de geinteresseerden, of mensen die zoeken naar een PS2 <> Xbox controller converter... in de Gameshop in Dordrecht zijn als het goed is vandaag (of morgen) 5 tot 10 Dreambox converters binnengekomen. Ik bestelde er 1, en aangezien er vaak werd gevraagd naar PES4 op de Xbox, hebben ze er gelijk maar meer ingekocht :)

    Anyway, het gaat om dit apparaatje. Met een memory slot, voor de XBL headset dus. En schijnt heel goed te werken (lees de user reviews op boven gegeven link). Kost €24.95!

    Misschien een tipje voor mede PES liefhebbers!
     
  13. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha hanTerp. Dankzij jouw tips ben ik nu toch wel erg positief over het spel. Als je leuke dingen kan doen dan maakt dat het veel leuker en nu scoor ik ook vanaf passes vanaf de zijkant en andere mooie dingen. Dat je geen spelers kan kopen in de league vind ik wel jammer maar dat heb ik opgelost door de transfers te editten. Het is jammer dat daar geen europees voetbal in zit plus de bekercompetitie.
    De masterleague vind ik nog steeds stom, ik zie daar het leuke niet van in.

    Ik heb wel nog wat kleine dingen die ik van je zou willen weten.
    Inmiddels kan ik erg goed scoren met de lob. Gewoon L + X. Echter zie ik tegenstanders ook de bal echt stiften. Hoe moet dat dan?
    En ik zie tegenstanders ook steekpassen geven die hoog zijn. Ik kan alleen met y steekpassen over de grond geven. Hoe werkt dat?
    Tevens werkt de 1-2 nog niet echt goed. Als ik dat indruk krijg ik wel een pass terug maar dat komt gewoon omdat ik op passen druk.
    En als laatste die vrije trappen werken voor geen meter. Ik krijg die bal niet in het doel. Ik heb geen flauw idee hoe ik een fatsoenlijke vrije trap moet nemen.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    I take that as a compliment :)

    Dat doen ze door eerst X in te drukken en direct daarop X loslaten en dan R1 shouderbutton in te drukken (kan ook R2, dus wit zijn, ben ik effe kwijt)

    Dat doe je met L1+Y
    Jawel maar dat klopt ook. Wat je in feite doet met die 1-2 is je eerste mannetje te laten doorlopen om die pass weer terug te ontvangen, dus is het aan jou om de returnpass goed te plaatsen.
    Nou, dát is echt oefenen. Eigenlijk zou je alles wat ik hier schrijf ook in de trainingsmode moeten kunnen vinden, schiet me nu te binnen....
     
  15. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    goed idee marius ga der denk ik ook 1 bestellen een xbox controller is mij te groot voor pro evo
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb er één, alleen kan ik daar de communicator niet mee gebruiken.
    Weet iemand of je met gamepad 1 kan spelen en dan met gamepad 2 de communicator gebruiken?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik weet nog niet zeker of ik zo'n converter koop omdat ik dan ook nog een ps2 controller zou moeten kopen.Ik wacht gewoon af hoe het met een controller"s" speelt en dan kijk ik wel verder
     
  18. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel stukgespeeld op de ps2. Maar die is nu stuk??. Denk erover om een Box te kopen, zal hier wel wat soepeler op draaien. Komt er nog een xboxpack uit met box+pes4?

    En het spel is toch nog niet uit....maar robarrio heeft em al??
    Zijn er dan ook mensn die em op de ps2 en Box hebben gespeeld? zodat ze em konden vergelijken?
    en ik las dat er geen system link in zal zitten. Is dit echt zeker, wel jammer want PES5 kan volgend jaar wel gewoon gratis online met de ps2.
    Live is mij te duur.........
     
  19. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Arena ligt tog ook elke keer een andere mat :p
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Helaas is er wel een xboxpack met FIFA :mad: Vandaag toevallig zien staan.
    Het is inderdaad zeker dat er geen system link op zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina