1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes4 is heel goed, beter dan fifa05, maar om een 9 te geven voor de grafics :+.....

    Kun je misschien ook de halo2 review scannen....;)?
     
  2. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm probleme mee dannnnnnnnnnnn
     
  3. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop maandag zelf de PU ;)
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zeker een negen ja... Onder welke catagorie moet je animaties dan plaatsen? En daar kan FIFA nog wat van leren. Ook de stadions zijn hartstikke goed.
    Ach we hebben deze discussie wel meer gehad. Het ligt aan de kleuren die PES gebruikt en die vinden arcade-fans niet mooi omdat het niet de felle kleuren met scherpe schaduwlijnen zijn, maar pastel-tinten....
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vanaaf is dus Game kings om 20.00uur op The Box.

    Is er nu in deze uitzending iets over PES4?
    En The Box, is dat die muziek zender met dat paarse logo?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  6. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh..niet voor 1 review ;).

    Ik zou een 7,5 geven, geld ook voor fifa05 trouwens. Alsof je op de animaties gaat letten, tijdens het spelen ;). Is mijn mening he...
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Fifa 2005 heeft idd nie de mooiste graphics! Als je van die negers hebt als viera, lijkt het wel of ze een of andere huidziekte hebben!

    Van die vlekken krijg je dan. Da's wel wazig. Bij pes4 weet ik nie hoe dat daar zit. Maar als dat is vind ik dat ook niet grandioos.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Yup... te lang vasthouden is ook niet goed.
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    maar nog steeds geen duidelijkheid over de releasedatum, waarom licht xbw de verandering niet toe? zal konami het zo lang mogelijk geheim willen houden?
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb me niet kunnen inhouden en de PS2 versie gekocht! hehe

    Briljante game. Hij speelt als een tiet. En over die animaties...nou daar let je echt wel op hoor! Het is werkelijk een genot om te zien hoe de keeper dmv een laatste krachtsinpsanning een corner weet te verwerken. Of een speler die toch nog net het puntje van zijn schoen tegen de bal kan aanzetten. Het ziet er gewoon zo natuurlijk uit.

    Als ik de gameplay in 1 woord moet samenvatten -> intuitief! Het gaat vanzelf. Je hoeft er niet bij na te denken. Op de graphics ook niks aan te merken. Ik vind het er zelfs beter uitzien dan Fifa2005. Geluid is een ruime voldoende. En er is gewoon zoveel te doen.

    Mensen die nu nog van mening zijn dat Fifa2005 beter speelt, moeten maar richting de maan geschoten worden, want dan snap je er echt geen ene flikker van.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij FIFA zijn het een soort plakplaatjes die op de gezichten zijn geplakt.
    Bij PES is het gezicht echtopgebouwd uit allerlei kenmerken zoals neus hoofdgroote kaak enz dus dat zit heel anders in elkaar.

    -->Outsider, als jij niet let op animaties, hoe kan jij dan een goede waardering voor graphics geven ?? ;)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gefeliciteerd met je game! Enne... woorden naar mijn hart :D
     
  13. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0

    Mooi geciteerd....je hebt helemaal gelijk. _O_
     
  14. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze door eerst X in te drukken en direct daarop X loslaten en dan R1 shouderbutton in te drukken (kan ook R2, dus wit zijn, ben ik effe kwijt)


    Nou volgens mij is dat gewoon de lobbal. Dus x en L1 is dat. De R is voor hardlopen. Maar een stift is wat anders dan een lobje. En wat bedoel je met wit? Die kleine witte knop die naast de kleine zwarte zit?
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat bedoel ik...
     
  16. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komen we wat dichterbij de echte releasdatum op xboxworld.nl staat nu ook dat ie 4 november uitkomt:D:D:D
     
  17. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat lijkt me onlogisch. want de x en die witte knop zijn moeilijk tegelijk in te toetsen. laat staan dat je nog de L of R knop ingedrukt moet houden.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja Crazie warrior, daar hebben we het een paar bladzijden terug al over gehad.

    Robarrio, ik heb het metde playstation even geprobeerd en het is (vertaald naar jouw gamepad) x,(loslaten), rechter schouderbutton.
    Een stift is volgens mij een chipshot hoor, wat bedoel jij dan?
    Je kan dus met deze laatste een lage chip doen en met die andere een hoge chip.
     
  19. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet het wel waar zijn hoor..... je klikt niet ZOMAAR 4 november aan als XBW-Administartor :p 4 november komtie!!
     
  20. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    he er staat onder op de pagina van de PU dat het spel al uit moet zijn nu. Waar basseren die gasten dat op vraag ik me af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina