1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    en hanterp, ik aanbid je, dit had ik niet verwacht de 4 e
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Cole trickle,
    Nee, maar weet je wat het is? FIFA hééft al een betere marketing waardoor het volkomen onverdiend goed verkocht wordt. PES 4 's Konami heeft niet zo'n groot budget en moet het dus qua marketing met heel wat minder doen.
    En dan komt er een gamermagazine die óók al niet objectief oordeelt omdat ze door EA gesponsored worden. Als Konami een even groot budget als EA had, zou FIFA compleet weggevaagd worden... En dat vind ik onrechtvaardig, maar ja, that's life...
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoho, heeft Konami het bevestigd? Deze website heeft het misschien van mijn scan overgenomen ;)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Volgens mij verkoopt PES4 dit jaar stukken beter dan Fifa2005.Bij elke charts die ik zie staat PES4 boven aan, dus de marketing heeft EA dit jaar voor het eerst niet geholpen om hun spel beter te later verkopen dan PES.

    En ik neem aan dat dat de komende jaren steeds meer toeneemt aangezin mensen eerder van Fifa naar PES switchen dan andersom *)
     
  5. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb op mijn werk drie gasten aan een switch naar de Xbox geholpen.
    Met rode koontjes komen ze me dan vertellen dat er een nieuwe fifa uit is.
    Ik op mijn beurt weer,"jongens,jongens rustig nou, als je nou nog ff geduld op kan brengen gaat er wat veel mooiers gebeuren."
    En inderdaad, ze zijn overtuigd.
    Weer drie minder fifa spellen verkocht, ben zelf niet zo'n voetbalfanaat maar ben toch wel zeer benieuwd naar pes.
    Ga hem vrijwel zeker kopen.
     
  6. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    @HanTerp: Wanneer Konami officieel bevestigd dat het op de 4e/19e november komt, op welke site komt dat dan als eerste te staan? toch niet op www.konami-europe.com??
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  9. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan!

    trouwens: Uservoting: 9,6 - Votes: 4534 --> heerlijk toch.....4.5 duizend mensen zijn het volkomen met ons eens....en daar zullen er nog veeeel meer bij komen. :D
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @hanterp
    Wat was het gamermagazine dat door EA gesponserd werd?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Game king op 'the Box'
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    hmmm dat zijn die gasten van de Pu dus.
    Ik d8 dat et over een tijdschrift ging.
    Maar bij gamekings zit skate en die is peslover al 5 jaar.
    Maar goed EA doet et goed bij hun dus :confused:
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Weer een paar uurtjes gespeeld met PES4 op de PS2 en hij blijft me verbazen!

    Echt heerlijk om met 2 spelers op de keeper af te gaan en door een schijnbeweging diezelfde keeper te foppen...in 1 vloeiende beweging de bal aan je teamgenoot te passen en terwijl de keeper nog met z'n snufferd in het gras zit te wroeten, schiet je de bal beheerst met een schuiver binnen (en dat binnen 2 seconden). Je hebt echt volledige controle over de bal. Makkelijk is PES4 niet. Als je 'm echt onder de knie wilt krijgen, zul je vele uren erin moeten steken. Maar dan pluk je ook de vruchten. Net als bij Ninja Gaiden.

    En dan te bedenken dat de Xbox versie geen slowdown heeft, kortere laadtijden en een on-line functie. De Xbox versie van Pro Evolution Soccer 4 gaat iets heel bijzonders worden. De beste voetbal en sportgame ooit!

    Top Spin, FIFA 2005 en ESPN Basketball mogen de kast in.
     
  14. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ehmm.. Game kings word waarschijnlijk niet gesponsord door EA, die gasten zeiken EA al jaren af. Waarschijnlijk stond er mede mogelijk gemaakt door EA---> dat ze de game dus hebben gekregen om te revieuwen.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In het begin van de uitzending zie je een aantal vignetten van sponsors en daarbij was ook EA... duidelijk dus ;)
     
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog steeds weten we niet wat de echte release datum is..
     
  17. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wordt dan toch moeilijk 4 november als konami 1 week voor 4 november nog niets van zich heeft laten horen.
    Ik denk (hoop het uiteraard niet) dat ie toch de 19e uit zal komen.
    Maar toch hoe xbw nou dan aan die release datum komt van 4 november, en het lijkt mij als ze het niet zeker weten dat ze het er dan niet opzetten.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    ik vind dat ook al vreemd jah. XBW gooit dit toch niet zomaar op de site?

    Maarjah, het is nog altijd hopen, hopen en noch eens hopen!! :)
     
  19. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen hier die PES gaat kopen, gaan jullie ook in deze tijd Halo 2 kopen? Ik iig niet. Geen geld genoeg :mad: En trouwens, ik moet nog eigenlijk zien of ik Halo 2 koop. Ik pik het niet dat Bungie geen bots heeft toegevoegd. Ik heb nl. geen Xbox Live!
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik ga ook geen Halo 2 kopen(was het toch al niet van plan)Ik ben meer een sport en race-fan.Ik hou niet zo van FPS, hooguit in Multiplayer met 4 vrienden op een bank ofzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina