1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb nu antwoord gehad van Mirik, die de release datum op 4 november gesteld had op deze site:

    helaas hebben we geen 'vaste' datum en is de datum het algemenee 'sentiment'.....waarschijnlijk van het magazine dat jij naar refereerd

    konami is te langzaam met antwoorden!!
     
  2. XeoN

    XeoN Guest

    Denk toch dat het geen 4 november gaat worden....
     
  3. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn vind ik het echt belachelijk dat konami nog steeds niks vast heeft staan zo vlak voor de release..
    Als je het aan mij vraagt heb je dan je zaakjes toch niet voor elkaar..
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Allemaal marketing-taktiek; ze willen de concurrenten niet laten weten wanneer ze uitkomen, zodat ze zelf het beste moment kunnen uitkiezen om te releasen.
    Het spel is al een paar weken helemaal af....
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja en Fifa is al lang uit... dus wachten lijkt mij alleen maar dom.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heeft ook te maken met titels als Halo 2 en prince of Persia 2.. heeft niet alleen met voetbal-game concurrenten te maken....
     
  7. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    precies pacboyslim.. lijkt me juist een erg "domme" marketing-tactiek..
    ik denk dat ze op deze manier alleen maar fifa het voordeel geven.. maarja, gelukkig ben ik geen marketing-professional dus het zal allemaal wel goedkomen :)
     
  8. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar geef eens 1 reden waarom ze zouden wachten totdat HALO2 uit is en hem dan pas zouden releasen, lijkt mij persoonlijk juist nie zo slim..
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ze zullen wel denken dat mensen allebei de games willen kopen. Als ze er dan vlak vóór of vlak achter gaan zitten hebben de kopers geen geld genoeg voor beide. Als ze wachten tot de 19e, dan gaan veel kopers al weer kopen omdat het nieuwe salaris/zakgeld alweer gauw komt.... Zoiets.
    Maar ik vind het natúúrlijk ook vééééél slimmer als ze de 4e uitkomen ;)
     
  10. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen hem dan beter eerder uitbrengen dan halo2.
    Dan hebben gamers nog genoeg geld om minstens wel 1 game te kopen en dat wordt dan vaak, als je op beide games wacht de game die als eerste uitkomt.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat wordt dan de game die ze het leukst vinden en Konami wil niet graag het risiko lopen dat het Halo 2 is en niet PES 4.
     
  12. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat is dit zielig: Moet je is op de link drukken: www.pes4.nl . Wat kan ik me toch irriteren aan Fifa-fanboy's

    Ik heb trouwens deze wallpaper van Pes's website afgehaald:
    [plaatje]http://img.photobucket.com/albums/v471/HomerJ13/clp18.jpg[/plaatje]
    ^Mijn desktop

    Prachtige wallpaper _O_
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat is dat lijstje met TV-programma's eigenlijk, Homer?

    Edit: Sneu idd, om de link (die PES4) heet door te linken naar een Fifa-fan site. Maar misschien kan Konami de url terugkrijgen vanwege schending van het intellectueel eigendom. De Nederlandse Spoorwegen hebben ook NS.nl succescvol teruggekregen via de rechter, geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En verder snap ik niet dat je dat krijgt als je op www.pes4.nl krijgt... Is het een gekraakte website of zo? Ik vat het even niet.. :confused:
     
  15. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben gewoon dat domein voordat Konami dat kon doen snel gekocht, en die linken ze door naar hun Fifa-website. Zie je wel dat ze bang zijn die Fifa-nerds :+ Jij hebt toch redelijke contacten bij Konami? Kan je ze daar niet een mailtje over sturen?

    Offtopic: Progammatje: Samurize, als je 't ook wilt moet je even dat downloaden en de DutchTV plugin(beide op de website te downloaden) Voor mij is het een erg handig progie
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand welk spel ik moet vragen voor sinterklaas? (halo2 en gta heb\koop ik zelf)
    ik zit te tijwvellen tussen fable pes4 (ik heb pes1 is het dan nog de moeite waard)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je niets aan je spelling doet kan de Sint je verlanglijstje niet eens lezen :+ *)

    En ja, het verschil tussen PES1 en PES 4 is zo groot dat de aankoop absoluut gerechtvaardigd is. Bovendien heeft PES een veel hogere replayvalue dan Fable en je kan ermee op Live. _O_
     
  18. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable is een erg coole game, maar ik had(inclusief alle side-quests) het uitgespeeld in 8 uur. Met Pro evolution soccer 4, begin je 't pas na 8 uur door te hebben. Dus kies voor PES 4 _O_
     
  19. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens Jongens we weten allemaal dat die fifa spelers veel jonger zijn dan dat wij zij niet haten gewoon laten des te eerder die gasten ermee ophouden zulke geintjes te maken.
     
  20. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina