1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, waarschijnlijk allemaal kindertjes die niets van voetbal begrijpen...
    Ach joh, een professor gaat zich toch ook niet ergeren wat in een kleuterklas gezegd wordt? ;)
     
  2. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    achja je moet het maar zo zien dadelijk hebbe geen tijd meer om ons daar over druk te maken de release komt steeds dichterbij
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    ho , maar als ik die kleuter ben , dan ben ik wel een hele ouwe kleuter hoor :)
    on-topic , nee weet je dit is voor mij het beste op voetbalgebied , en ik heb maar 1 probleem , en dat is ,ik moet er op wachten.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ....en dat is een héél vervelend probleem...
    Komt me èrgens bekend voor... ;)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En ja hoor, waar heeft die persoon het over in dat Fifa forum? Alleen over de goede graphics van Fifa. Ja dat weten wij ook wel, dat Fifa er net iets gelikter uit ziet. Maar guys, it's the gameplay!!! En PES overtreft Fifa daarin echt met 100000 stappen! :cool:
    En de graphics van PES zijn ook van buitengewoon goede kwaliteit.

    Pff, fanboy site! :9
     
  6. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0


    :'-(
    Ben er ook bang voor...
    waar we eerst nog maar 3 dagen vanaf nu hoefden te wachten moeten we nu twee weken langer wachten :mad:
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag een gekraakte versie gespeeld, vond het allemaal net niet eigenlijk

    graphics waren niet echt super en controls waren echt kut. Maar waarschijnlijk heb je gewoon ff tijd nodig om alles onder de knie te krijgen
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Niets over gekraakte versies aub!
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg verder ook niks !!
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Was het de eerste keer dat je PES speelde? Want het spel staat er gewoon om bekend dat het voor de beginners in het begin gewoon doorbijten is. Omdát het zo realistisch is zijn de controls ook vrij moeilijk. Dus een beginneling kan zich daar aan ergeren. Maar het is gewoon even doorbijten en als je het eenmaal onder de knie hebt speelt het als een droom! :)
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is in mijn geval in ieder geval wel zo, heb het ooit een paar keer op de Playstation gespeeld, maar nooit echt veel

    ben ook de fifa controls gewend, dus zat maar een beetje aan te kloten :+

    Is wel een spel, dat je in het begin echt veel moet spelen om het echt onder de knie te krijgen
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat veel spelen in het begin is geen probleem, het spel is zó verslavend dat je dat automatisch doet! :cool:
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het toen gekocht omdat ik nou echt is wou weten of er nog wat anders was dan Fifa. Je kan hem altijd terugbrengen, dus waarom niet. Moet zeggen dat het in het begin echt heel vreemd is. De practice is heel goed, dus het spelen kun je wel snel onder de knie krijgen. Toch voelde het eerst heel ''buitenlands'' aan. Zo dacht ik dat je na een schot op doel niet de rebound mocht schieten, want ik werd steeds afgefloten. Na goed luisteren naar het commentaar bleek dat ik steeds hands maakte 8) Zulke dingen zijn echt wennen, maar het is wel fantastisch om te doen. Ook de Master League was erg wennen, omdat als je met een team startte (ik startte met AS Roma omdat die echte shirtjes had) je allemaal vreemde namen kreeg. Zagen er redelijk Italiaans uit, dus ik dacht dat ze ze gewoon niet gelicenseerd hadden. Maar ze waren wel erg slecht ;) Na de superpatch met Manchester begonnen en daar had ik dezelfde namen. Gelukkig bleek dat de echte spelers er wel in zaten maar nog niet bij je team. Toch is het echt fantastisch om zo'n totaal nieuw spel te ontdekken, want het is echt anders dan Fifa. Heerlijk :9
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En zéker niet als je ook nog kritiek op PES hebt :D
     
  15. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Controllers kan je helemaal zelf instellen, ik heb ook FIFA controls
     
  16. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan wel lachen om zoveel onwetendheid op dat Fifa forum. Maar eigenlijk is het ook wel triest hoe krampachtig die lui aan Fifa vasthouden. Ze willen gewoon niet inzien dat PES heer en meester is op het virtuele voetbalveld, maar waarom niet?
     
  17. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm ik ben wel benieuwd wat deze versie nou meer te bieden heeft except Live... En die graphics op PS2 vind ik opzich al goed genoeg... Mmm ik ben benieuwd..
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik waarschijnlijk ook doen, zoveel mogelijk de fifacontrols hanteren zodat de overstap niet zo groot zal zijn

    Ben een snelle leerling qua games, dus zal het allemaal wel snel onder knie hebben
     
  19. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    achja ik heb fifa ook jaren gespeeld tot iemand mij infecteerde met het zo geheten pes virus ik vind het alleen zo bale dat je niet gelijk met een goed team kan spelen in de ml :{
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waarom niet? Aangezien het allemaal kinderachtige jongetjes zijn, willen ze niet dat iemand hun droom stukmaakt: De droom dat ze goed zijn. Ze winnen immers steeds met 10-0, waarvan 3 met een omhaal, 3 met een volley en vier met een afstandschot...
    Dan zien ze PES als een bedreiging om hun droom aan flarden te schieten, want met PES worden ze met hun neus op de feiten gedrukt dat ze helemáál niet zo goed zijn.... Daarom niet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina