1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    hee ja, zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Toch jammer voor hen dat ze nooit de ultieme voetbalgevoel zullen ondergaan
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh die kende ik niet. Maar toch ligt dat anders. Bij PES4.nl hebben ze een heel domein gecreerd....
     
  3. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    han tegenwoordig kan je niet meer met omhaal zo makkelijk scoren hoor in fifa
     
  4. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nu wel :cool:
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is maar bij wijze van spreken... om het duidelijker te maken... :)
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe maar je hebt wel gelijk. Er is bij Fifa altijd een manier waarop je makkelijk kan scoren terwijl dat in het echte voetbal nooit zou kunnen. PES 3 is echt heerlijk, het lijkt zo fucking veel op het echte voetbal dat ik om zondag 7 uur 's avonds bij Studio Sport zit mee te spelen met m'n handen (verslaafd 8)) en de acties ook echt overeenkomen met die uit PES 3. Ik denk dat het trouwens geen grote overstap zal zijn van Fifa naar PES 4. De practice is goed uitgewerkt, je kunt echt elk punt oefenen en niet zo vaaaaag als bij Fifa dat je niet weet wat je moet doen. Bovendien kun je natuurlijk de Practice Challenge (of zoiets) doen waarbij je alle 5 sterren kunt halen. Gaat deze trouwens nu ook door tot 6 sterren? :p
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mensen.. moet even comentaar op keeper recht zetten. De keeper is in pes4, net als de andere 10 spelers, een speler die je zelf (lees moet) besturen. Bijv. ballen die op de paal vallen drijgen te vallen, moet je zelf pakken. Als je de "y" knop drukt dan komt de keeper uit zijn goal.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Sijmez
    Goeie vraag.. weet ik niet...
    Maar het overschakelen van FIFA naar PES is wel moeilijk hoor, al heb je helemaal gelijk dat de training-mode een onmisbare hulp voor nieuwelingen is.
    Ze zullen zeker een week moeten oefenen voor alle mooie dingen van PES duidelijk zijn.
    Het heeft nu eenmaal een stijle leercurve. Maar dat maakt het ook zo een uitdaging... :)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, dat wist je nog niet?? ;)
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee :p Tja voor dat je alles van pes4 door hebt ;)
     
  11. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey stond er hier op xbxoworld zelf eerst niet dat ie 19 november uit zou komen, bij de hands on? nu staat er 4 novmeber (of is dit oud nieuws?)
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel jammer vind is dat het toch vooral geluk is in pes4.
    Ik ken iemand die heel lang pes3 gespeeld heeft en met gemak op de hoogste moeilijkheidsgraad won & nu ook hetzelfde met pes4.
    En toch won ik gisteren van hem.(ik heb het spel niet & speel het ook niet zo heel veel).
    Ik had het liever ietsje moeilijker gehad.
     
  13. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat dimensionplus de datum van de 19de naar de 26ste heeft gezet
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maak je maar niet bezorgd hoor, want er is een enorm verschil tussen een menselijke tegenstander of een computer. Niet dat de cpu slechter speelt, hij speelt anders en blijkbaar lag het spel van je tegenstander je goed. Of ja, je had inderdaad ook geluk. Maar is dat in het echte voetbal niet precies hetzelfde? :)


    -->toetje
    Dat is oud nieuws en hij had het van mijn scan overgenomen :)
    -->Diazull
    Ga maar van de 19e uit, want daar wijzen de meeste aankondigingen naar.
    Vandaag gameshop gebeld en die zeiden dat het in ieder geval niet de 4e komt omdat zij dan daar vandaag de nodige gegevens over moeten hebben. Gameshop zèlf gaat uit van de 15e en zij zijn vaak heel betrouwbaar.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    alweer bijnna 1000 reacties in dit topic.Zal er wel gauw een deel 4 aankomen*) Dan is PES4 naar Halo 2 wel zo een beetje de populairste game op dit momen _O_
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, viel me ook op..
    Natuurlijk volkomen onverdiend dat een schietspelletje als Halo hoger scoort dan PES 4 ;)
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    de moeilijkheidsgraad zou idd wat omhoog kunnen nog ben ik inmiddels achter.
    Tegen 4sterren blijft het het lastigst sowieso.
    Die trekken een muur op en komen er slechts af en toe uit en scoren wat lastig zo maar helaas zijn die wedstrijden ook minder leuk doordat de cpu gewoon erg italiaans speelt.

    Ik speel Nu met Arsenal op 6sterren ML.
    En Ik heb de standaard opstelling licht gewijzigd.
    En de general settings goed aangepast.
    Speel op auto-attack met als basis strategie de counterattack net als arsenal in het echt doet.
    Aanvallend voetbal en als tegenstander denkt dat er iets te halen valt knalhard toeslaan.

    Mn eerste wedstrijden zijn alleen zo dwaas dat ik nu liever ook 7 sterren had gehad.
    Arsenal vs duits team? 2-0
    Arsenal vs Hamburger SV 4-0
    Arsenal vs Hansa Rostock 3-0
    Arsenal vs Sparta Praag 1-1 (had henry en bergkamp bij 1-0 gewisseld omdat het zo makkelijk ging! de lucky bastards scoorden alleen opeens tegen)
    Arsenal vs Hamburger SV (ML cup) 10-0!!!!!!!!! (idd ziek dit maar ja :D)
    Arsenal vs SC Heerenveen 7-1

    doesaldo na 6 potjes : 28-2

    Mn team staat goed denk ik zo
    Zal ook wel met arsenal online gaan! ;)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind 2-0, 3-0 en 1-1 nog wel normale uitslagen. 10-0 niet natuurlijk.
    Wat zijn de uitslagen in 5 of 6* ML?
    Was dit je eerste seizoen, met deze uitslagen? Als je namelijk verder gaat in het volgende seizoen worden de tegenstanders alweer een stuk sterker hoor...

    Mensen spelen natuurlijk minder voorspelbaar, dat scheelt wel on line hoor ;)
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ja eerste seizoen op 6 sterren idd.
    En idd online wordt totaal anders.
    Speelde vorige week potje tegen MILO NL en dat was arsenal madrid.
    Uitslag was fifauitslagje.
    8-6 voor mij in een wedstrijd van 2 maal 7,5 minuut.
     
  20. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? is pro evolution soccer 4 al uit op de xbox dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina