1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een PES gespeeld, dit is voor het eerst dat ik in-game beelden zie. Ik las trouwens in de review van alex roos voor de telegraaf, dat de gfx zwaar tegen vielen. Hij reviewde de ps2-versie, is de xbox versie zoveel mooier??
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens de PU zijn de GFX wel goed hoor (9 neem ik aan is niet slecht :cool: )
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijnheer Roos heeft een andere smaak zullen we maar zeggen :D
    Het is gewoon een kwestie of je meer van felle-arcade-achtige kleuren houdt met veel kontrastrijke schaduws, zoals bij FIFA, of meer van pastel-tinten, zoals in PES.
    Welke kleuren je kan verwachten kan je een klein beetje in de video's zien, maar helaas is de kwaliteit van mijn TV-kaart niet goed genoeg om dat duidelijk te tonen...
    EDIT:
    Ik zat net te kijken naar mijn filmpje, maar daar vallen de goede grafische kwaliteiten in het niet. Alleen bij herhalingen en close-ups heb je een beeld, ook van het stadion...
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  4. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh Jammer, toch de negentiende. Dan moet ik me maar ondertussen vermaken met de (uberslechte) port van PES 3 op de PC. Don't get me wrong, PES 3 is ongelofelijk, maar het op de PC spelen is echt minder dan op de console. Vandaar dat ik niet kan wachten tot PES 4 op de Xbox! En ja Han, de Gameshop is idd een goede winkel, ik koop er zelf ook vaak. Ik woon nl. in Leidschendam.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vergat hier op te reageren:
    Ik had je een week geleden (ofzoiets) al gevraagd om tegen Sparta Praag te spelen omdat het zo'n lastig ploegje is waar ik moeilijk van win.
    Jij vind het toch ook geen makkelijke.... ;)
     
  6. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik met mindere ploegen tegen een vriend van me speel, die een topteam heeft gekozen maak ik m altijd helemaal af, net alsof hij het dan onderschat ofzo
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    @han

    ben je filmpje nu voor de 7e keer aan het kijken en vindt het echt geweldig
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, leuk hè? :)
    En ondertussen speel ik eigenlijk al weer anders hoor. Maar dat is het leuke van PES: Er zijn zoveel stijlen waarop je kunt spelen.. net echt! :)
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Graphics zijn gewoon erg goed! Met name de animaties zijn te wowie. Davids ziet er niet alleen uit als Davids. Hij heeft ook de motoriek van Davids. Stadions zien er ook gedetailleerd uit. Ach, Pro Evolution Soccer 4 op de PS2 veegt de vloer aan met alle andere voetbalgames. Je moet echt een debiel zijn om FIFA2005 te verkiezen boven deze game.

    Zometeen weer verder spelen.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn, je maakt me watertanderig! 8)

    Moet nog 2 weken wachten!

    btw, deeltje 4 kan wel aangemaakt worden! :+
    We halen de Halo2 thread in! ;)
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    wil het best wel doen hoor :D
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zoals gezegd geeft Gameshop aan dat ze de 15e uitkomen met PES 4.
    Daar is nu ook Media Markt bijgekomen, ook op de 15e...
    Toen ik onze genieen van MediaMarkt vroeg of ik er snel bij moest zijn ging hij even kijken hoeveel ze zouden bestellen. .....ze hadden nog niets besteld... |:-
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit topic sluiten
    Er is al een vierde deel..
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Oké. Graag volgende x in overleg met een mod de wijzigingen doorvoeren. Gaat het met iets meer structuur :).

    PRO EVO 4 - deel 4
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina