1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed stukje maar is het woord "overtredingen" het laatste woord??
    Volgens mij is de tekst afgebroken... ik heb in ieder geval het gevoel dat op mijn pc de tekst niet helemaal zichtbaar is... :confused:

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
  3. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al hebben ze daar pes3 nog niet eens koop ik pes4 iig niet bij de frs :)

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, Westlander, ik schreef over iets wat vorig jaar gebeurde en toen ging het om de release van PES 3, wat destijds nieuw was.
    Ik vroeg me alleen af waarom je PES 4 in ieder geval niet bij Free Record Shop koopt: Slechte ervaringen met ze?

5. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ''Offtopic: je kunt legaal een 80MB harddisk in een PS2 bouwen, zodat de gehele game (en een twintigtal andere games) van harddisk geladen worden. Dit in tegenstelling tot de Xbox welke slechts 3 x 0.5 GB "scratch" ruimte beschikbaar maakt voor de 3 meest recent gespeelde games. Vaak zijn de PS2 textures nog wat kleiner dan die van de Xbox.
    Je kunt dus wel raden welke console de kortste laadtijden heeft... (dat en de PS2 controller zijn voor mij de reden geweest om 'm voor de PS2 te kopen)''

@william ?
    Wat the fuck is dit voor bullshit koldermail waar vreemd genoeg niemand op heeft gereageerd of mischien is dat eigenlijk wel verstandig?
    Ongelooflijk wat een onzin zeg.
    80mb harddisk waar een 20tal games op gaan??????? :confused:
    En ook pes4 dus?
    hahahh
    eerder pacman en dergelijke want een fatsoenlijke game heeft op zn minst 500mb nodig!
    Buiten dat is de grafische processor van de xbox 3 maal krachtiger en is het gewoon een feit dat de xbox snellere laadtijden heeft.
    Ik heb En een xbox en een ps2 en heb pes voor beiden al gespeeld en de xboxlaadtijden zijn minstens 3 maal sneller.
    Voor de ps2 controller geef ik je gelijk daarom speel ik zelf ook met een convertor op mn xbox!
    Waar je je jou kolderverhalen vandaan zuigt weet ik niet maar goed.

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooow dat wist ik niet, maar het was maar een geintje hoor

7. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou ja, het zou toch kunnen dat je er slechte ervaringen had? ;)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Of je gebruikt even je verstand en bedenkt dat een 80MB harde schijf wel erg weinig is en hij waarschijnlijk 80gigabyte bedoelde :). Niet dat het dan verder een legitiem argument is om te zeggen dat de PS2 sneller laad, wat dat is ook pas na aanpassingen.

10. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    maar de namen van spelers waren toch wel goed?

11. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @wouter
    Dat snap ik ook wel maar ik wilde het verhaal extra benadrukken vanwege zijn niet bepaald geslaagde argumenten.
    Verstand had ik nog genoeg om dat te bedenken! ;)

12. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Pes liefhebbers ik heb eindelijk de stoute schoenen maar aan getrokken en me aangemeld, voor de forum.
    Ik ben in het gelukkige bezit van zowel een xbox als een ps2 ik heb dus absoluut geen voorkeur voor een bepaalde console.
    Ik plaats dit bericht omdat ik hevig teleurgesteld ben over de grafische kwaliteit van Pes4 Beta op de Xbox ik weet het het betreft een beta maar toch ten opzichte van de Ps2 versie schiet hij totaal in het niet is de grafische kracht van de xbox niet veel beter??? Dacht het toch wel hij is grafisch superieur aan de Ps2.
    Ik vraag mij dus af of de uiteindelijke versie wel de grafische kracht uit de xbox haalt, ik krijg een beetje het gevoel dat Sony hier achter zit, En dat onze vrienden van Sony hebben gezegt tegen Konami laat de versie Pes4 voor xbox grafisch niet superieur zijn aan de Ps2 versie. Het was toch een van de peilers voor veel mensen om een Ps2 aan te schaffen. Dit is Sony nu kwijt en zeker met het gegeven dat Pes4 Xbox live gaat zal ze zeer doen ik hoop dat het allemaal niet waar is wat ik denk en dat de uiteindelijke versie grafisch de ps2 de hielen laat zien zoals het gezien de hardware van de xbox ook hoort te zijn.
    Speelbaarheid in de pes4 Beta is goed klein minpunt is de xbox controller komt misschien ook omdat ik de controller van de Ps2 gewend ben.
    Ik hoop op wat reactie's van andere mensen op mijn bericht en wens iedereen veel Pes plezier op welk van de console's dan ook

Gr Remco Pes

klopt dit of niet,?

13. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet van me zelf maar van de pesforum

14. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    erg jammer!!!!!!!

October 01, 2004 - After a few false starts, thanks to our buddies at Pelaaja-magazine we were finally able to get our hands on the Xbox version of Pro Evolution Soccer 4, which supports Xbox Live.

We were able to play quite a few matches against various European-based players and most of the time the gameplay experience was very smooth. The only snag is that Pro Evolution Soccer is designed for the PS2 Dualshock Controller and not the Xbox Controller S. As the latter lacks conveniently placed R2/L2 buttons (those button functions are mapped onto the White/Black buttons), it's almost impossible to use the important sidestep move. It seems you can do it with the Right Trigger, but it's still a tad difficult. On the other hand, the Controller S' analogue stick is far better than the Dualshock's. It's mainly a question of getting used to things.

While the framerate is rock solid 60fps during offline gameplay, the graphics have a strange softness to them, which makes the game look a bit poorer than the PlayStation 2 version. It doesn't make the game look bad at all, but if you have the PS2 and Xbox versions running side by side, it's pretty evident that the PS2 looks better. Still, the facial models and graphics in general are excellent on both versions. The animation especially is sublime.

While we are at it, we played the PlayStation 2 retail version of Pro Evolution Soccer 4 and the team rosters are "semi-up to date". Michael Owen is in Real Madrid, but Jonathan Woodgate isn't. This means that players transferring late such as Samuel Eto'o are not in Barcelona and Luis Garcia and Xabi Alonso aren't at Liverpool. Still, it's very easy to update teams manually inPES4, so it wont take too long at all to update the teams. You can load up flags and player names from your PES3 save file. Also the licensed club kits are now the official 2004 - 2005 season's whereas in Winning Eleven 8 they were based on last seasons. This is very notable with teams like Juventus.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    anders gebruik je even de edit knop in plaats van 3 keer te posten.

Maar het schijnt dat de beta versie (waar je hier eigenlijk niet over mag praten)slecht uitziet omdat ze een paar grafische opties uitgezet hebben.Ik kan je niet zeggen of dat klopt omdat ik die versie niet gespeeld heb(ik koop PES4 gewoon netjes in de winkel *) )

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  16. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend, ik speel toch de PS2 versie niet, dus hij kan niet tegenvallen tegenover elkaar voor mij!

Verder ben ik wel bang dat je op online, vaak verliest door mensen met een PS-2 converter

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Waarschijnlijk zijn de graphics van PES4 op de X-box minder dan die van de PS2 versie. Hier zit Sony niet achter (niet zoveel Baantjer kijken hoor), maar dit komt omdat het een straight port is van de PS2 versie. Zoals je weet, zijn straight ports vaak van mindere kwaliteit dan het orgineel. En nee, PES4 maakt dus absoluut geen gebruik van de kracht van de X-box.

Ik zal je even uit je droom helpen, grafisch zal PES4 op de X-box het echt verliezen van de PS2 (het verschil zal miniem zijn hoor), dus mooier zal het zeker niet zijn. Het is jammer hoor, maar PES gaat ook meer om de gameplay.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @cyrax

hoe weet je zo zeker dat de xbox versie slechter dan de ps2 versie uitziet?Heb je ze alle 2 gespeeld of hoe weet je dat zo zeker?

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Voor zover ik weet is PES4 op de X-box een straight port en zal er niet volledig gebruik worden gemaakt van de kracht van de X-box. Ik lees op bijvoorbeeld PESinsight (zijn geen koekenbakkers daar) dat het een straight port zal worden van de PS2 versie. Dan is het waarschijnlijk dat de graphics zeker niet beter zullen zijn dan die van de orginele versie toch?

Ik heb geen orginele versie van PES4 op de x-box gespeeld, dat heeft niemand nog..

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Was dat een straight port dan? Er zijn vast uitzonderingen hoor, maar we zullen zien in november wie er gelijk heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina