''Offtopic: je kunt legaal een 80MB harddisk in een PS2 bouwen, zodat de gehele game (en een twintigtal andere games) van harddisk geladen worden. Dit in tegenstelling tot de Xbox welke slechts 3 x 0.5 GB "scratch" ruimte beschikbaar maakt voor de 3 meest recent gespeelde games. Vaak zijn de PS2 textures nog wat kleiner dan die van de Xbox.
Je kunt dus wel raden welke console de kortste laadtijden heeft... (dat en de PS2 controller zijn voor mij de reden geweest om 'm voor de PS2 te kopen)''
@william ?
Wat the fuck is dit voor bullshit koldermail waar vreemd genoeg niemand op heeft gereageerd of mischien is dat eigenlijk wel verstandig?
Ongelooflijk wat een onzin zeg.
80mb harddisk waar een 20tal games op gaan???????
En ook pes4 dus?
hahahh
eerder pacman en dergelijke want een fatsoenlijke game heeft op zn minst 500mb nodig!
Buiten dat is de grafische processor van de xbox 3 maal krachtiger en is het gewoon een feit dat de xbox snellere laadtijden heeft.
Ik heb En een xbox en een ps2 en heb pes voor beiden al gespeeld en de xboxlaadtijden zijn minstens 3 maal sneller.
Voor de ps2 controller geef ik je gelijk daarom speel ik zelf ook met een convertor op mn xbox!
Waar je je jou kolderverhalen vandaan zuigt weet ik niet maar goed.
Klik om te vergroten...