1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft gelijk Fifa is mooier maar heeft minder realistiche dingen.
    Je kan bij fifa 2005 ook veel minder dan bij PES 4 als ik ze orgineel zou mogen kiezen zou ik toch de voorkeur geven aan PES 4.. maar Fifa heeft nu toch nog een lightpuntje je heb er nu namelijk career mode bij!!!!!!!........

PES 4 is the best

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    @Niels,

Ik vind Fifa 2005 er absoluut NIET mooier uitzien dan PES4. De animaties van Fifa zijn houterig vergeleken met PES4, de hoofden van de spelers in Fifa 2005 zien er echt niet mooi uit (een of andere huidziekte ofzo???), die van PES4 zien er veel realistischer uit. Maar dat is mijn mening.

@Tao Tek,

De reden waarom ik niet zo van PC gaming hou heb je net gegeven. Nix tweaken en shit, gewoon gamen.... ;) Ik ben echt benieuwd hoor, of de graphics van de Xbox versie beter zullen zijn dan die van de PS2 versie. Tweaken gaat namelijk niet op een X-box ;) .

3. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van PES 4 vind ik dat je na een actie niet meer de replay kunt kijken (alleen dan als de bal uit ga........ VIND je niet

4. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    @ niels

ik heb fifa 2005, en de career is mij juist heel erg tegengevallen, na 2 a 3 seizoenen speel je het niet eens meer omdat het niet meer leuk is, je scoort telkens de zelfde goals je wint alles, want als jij slecht gaat, bijv. 5x achter elkaar verliest,gaat de concurrentie in je comp. ook opeens heel slecht zodat je bijna altijd wel kampieon word ook op world class!, en als je uiteindelijk real madrid kan coachen dan hebben ze nog maar 3 sterren omdat iedereen weg is

5. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf ook maar ik snap er ook haast niks van die career...
    je kan dan toch ook sponsors kopen ofzo????...

6. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik doe toch liever PES 4!!! dan kun je toch nog adere goals maken!!!

7. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, alhoewel ik nog nooit iets heb gezien van pes maar ik gaat hem toch kopen om een oordeel te vellen, weet iemand misschien waar je een demo van pes 3 kan downloaden?

8. Niels-boy

Niels-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    helaas niet

10. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar met pes heb je vast ook wel een vaste manier om te scoren dat is volgens mij ook weer onzin wat jullie zeggen het blijven computers waar je tegen speelt

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het blijven idd computers, maar PES is toch echt anders. Ik speel nou al jaren deze serie, en veel dezelfde goals heb ik echt niet gemaakt hoor. Het is gewoon een hele diepe game.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ligt er ook deels aan op welk niveau je speelt. Op bijv. 2 sterren, loop je je tegenstander er zo uit. Zo scoren kun je vaak opnieuw doen. Probeer dit niet op de hogere niveuas (5/6 sterren) want daar gaat het zeker niet lukken.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou het niet weten.... Ik heb nog nooit 2* gespeeld ;) . Nee hoor, tuurlijk is dat dan zo...

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de graphics zwaar zullen onder doen voor de PES 4. Het mag dan misschien een straight poort zijn, maar dan nog zal er niet veel verschil zijn. Aangezien Konami PES 4 voor de xbox niet mag leveren met hele slechte graphics. Want hun weten dan ook dat de verkoop gaat tegenvallen.

Ik kan in ieder geval niet meer wachten om de game is zelf te spelen. En kan iemand mij antwoord geven op de vraag: Wat is de functie van de R1 en R2 knop op de PS 2 controller. Want daar heeft iedereen het over?

15. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    als het slecht met je clupie gaat word dan ook het publiek minder?

16. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    en gaan ze dan ook fluiten als je weer verliest enzo, want bij fifa 2005 als je verliest hoor je nog onwijs gejuich, erg realistich is dat

sorry

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  17. AJAX AMSTERDAM

AJAX AMSTERDAM -

Leuk Bevonden:
    0
    Anders edit je je post is een keer ..

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gast! Zie je rechtsonderaan die grote knop met EDIT erop??? Gebruik die voortaan, zo wordt het nogal onoverzichtelijk.

19. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deze game op de PS2, en het is en blijft fantastisch!
    Je kan nu ook weten hoeveel min. extra tijd je krijgt, en als een speler geblesseerd is, zit ie aan de kant of is gewoon gewisseld.
    De spelers zijn veel meer slimmer, dat is nou juist leuk aan dit spel. ;)
    Als ik een cijfer moest geven, dan was dat een dikke 10!

20. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina