Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NP :)

Ik heb er ook wel van buiten de 16 ingelegd, maar het is gewoon veel moeilijker en in sommige gevallen schiet de speler gegantisch hard en strak (zoals die kerel op de training waarmee je kan oefenen) em op andere momenten komt die bal amper vooruit.
    Ja het ligt ook de kwaliteit van de speler, dat weet ik ook wel maar over het algemeen is dat gewoon lastig..

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik verwacht over een maand een rectificatie van jouw kant *) . Dat het je verschrikkelijk spijt dat je twijfelde aan PES4 en een taart voor mijn tere geschrokken maagje.... ;)

3. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan kom ik gezellig bijjou op de koffie gezellig pes 4 spelen en nog taart eten ook *)

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat vind ik een goed plan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk. Lust je wel Senseo koffie? En wat voor taart wil jij graag, want dan kunnen we dat even afstemmen natuurlijk en dan weet onze vriend meteen welke taart hij moet komen brengen en misschien mag hij dan ook een stukje en meedoen met PES4 :p

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mensenlief, 4-3 verliezen en 9-1 winnen? Daar zit nogal wat verschil tussen... onberekenbaar dus? ;)

6. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    senseo nog beter elke taart is goed der zal toch meer gespeelt worden dan gegeeten
    nietwaar

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, dat heb jij helemaal goed gezien. In PES4 ben ik zeker veel te wisselvallig. Van al mijn vrienden ben ik zonder op te scheppen duidelijk de betere speler, maar ik kan zomaar een wedstrijdje verliezen terwijl ik de vorig nog met dubbele cijfers van dezelfde persoon won. Ik weet echt niet hoe dat komt, ik denk dat gemakzucht zich dan toch meester van mijn maakt. Maar het gebeurd dus echt, ik heb een vaste maat waar ik tegen speel en meestal verliest hij ruim, en als ik er echt zin in heb dan slacht ik hem helemaal af. Maar de volgende wedstrijd verlies ik dan gewoon.

Maar er zijn echt wedstrijden dat ik er niets van bak en dat mijn vrienden echt stomverbaast zitten te kijken. Gelukkig worden die wedstrijden wel steeds sporadischer, en ik hoop ooit in PES4 net zo goed te worden als dat ik ben in PES3. Daar gebeurde dat mij toch echt zelden. Ik heb met PES4 meer wedstrijden verloren in een maand dan dat ik in PES3 tot nu toe heb verloren. Maar misschien dat mijn vrienden gewoon beter worden hoor, dat kan ook nog natuurlijk.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zo te lezen moet je jou maar treffen als je niet teveel gemotiveerd bent. Als je dat wèl bent is een 5-0 nederlaag een mooi resultaat, als ik je goed begrijp. Geef me op live effe een maand om aan menselijke tegenstanders te wennen, daarna wil ik wel eens tegen je spelen ;)

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, om eerlijk te zijn weet ik echt niet waar ik zal staan op Live en speel ik wel veel tegen anderen maar er zullen echt wel gasten zijn die velen malen beter zijn op live. Misschien jij ook wel?? Je weet het niet natuurlijk. Een ding weet ik wel, en dat is dat ik toch echt wel veel meer PES4 moet gaan spelen want ik speel deze versie veel minder dan dat ik PES3 heb gespeeld. Maar het lijkt me leuk om tegen je te spelen ongeacht de uitslag.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Best jammer dat al mijn vrienden voetbal haten :mad: Voor mij zit het er jammer genoeg dus niet in om tegen andere mensen te spelen

Moet ik toch maar een keer Xbox Live kopen *)

11. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm we zouden ook een toernooitje kunnen organiseren een maand :cool: na de release

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja er is wel eens meer geopperd om een league te beginnen. Een toernooitje is beter te doen denk ik, want voor een league zal je toch een website moeten maken waar je alle uitslagen, standen en programma's kan bijhouden. Het schiet me terwijl ik schrijf te binnen dat in de beschrijving van PES 4 (op www.pes4.com ) stond dat je aan de hand van PES 4's rating-systeem je eigen competitie kan opzetten. Zou wel willen weten hoe dat werkt.

En já Tim, gewoon ook live kopen... je hoort er gewoon bij! :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft iemand een link of een lijst waarin allemaal staat wat je in de PES Shop kunt kopen?

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Original dribble challenge 500
    Training ground 500
    Exhibition stadium 500
    New stadium 2000
    Ball type 3000
    Ball effect 500
    ****** 1500
    Double speed match 2000
    Camera type (player) 1500
    Camera type (birds eye) 500
    BGM 100
    View stadiums 100
    Teams 1000
    Players 150
    Edit appearance (hairstyle) 3000
    Edit appearance (goal celebration) 3000
    ML starting points 10000

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    bedankt

****** 1500

wat betekend dit?

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Level 6 stars! Dus een nieuwer, hoger level!

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb het gevoel dat level 5 moeilijker is dan level 6 :{:{ (of ik ben gewoon zo goed :))

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ohja dom van mij |:-

btw heeft PES4 in het Edge Magazine een 9 gekregen.Dat is heel goed omdat ze het bij Edge stoer vinden om spellen een laag cijfer te geven en er per jaar maar een handvol spellen zijn die een 9 of hooger krijgen

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De Australische variant van Edge is geschreven door dat kontakt waar ik het over had. Van hem had ik meerdere nieuwtjes gehoord...
    Hij stuurt me het concept van zijn review over PES 4 toe als hij weer thuis is (zit in de VS). Dan kan ik het lezen op de elfde of enige dagen daarna....

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze beoordelen daar mischien realistisch. Bij de pu hebt je veel te snel een 8 of hoger te pakken. Maarja.. ken blad/site niet dus daar ga ik verder niet op in :) hoger dan 9 is overigens zwaar terecht ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina