1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    tip: kleinere kinderen ( 12 en jonger) vinden hun keeper erg interresant en laten hem (te) vaak uitlopen, net zoals me broertje.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Leuk tip... Ik heb er nog eentje:

    Kijk voordat je schiet altijd op de radar waar de keeper staat, beter nog, probeer er altijd een beetje op te letten. Dat doe ik altijd en ik heb toch een aardig aantal goals gemaakt door de keeper te verassen. Je zult verbaast zijn als je ziet waar de keeper soms staat.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik let meestal pas op de keeper voordat ik de voorzet geef waaruit gescoord moet worden.... :eek:
     
  5. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik let alleen op de keeper in de radar als ik alleen op het doel afren en het moment moet bepalen waarop ik hem verneder met een fraaie lob :) Moet zeggen dat het niet altijd goed gaat, misschien minder vaak dan er gewoon op af rennen en dan erlangs tikken maar de voldoening als hij goed gaat en je de keeper ziet grabbelen, _O_ Ben tegenwoordig ook aan het oefenen voor het kleine stifje dichtbij, dus in plaats van gewoon langs de keeper schieten een klein stifje over z'n voet. Best lastig omdat ik heb ingesteld dat ik dan Q en A moet inhouden, wat in een snelle situatie best lastig is. Toch wel gaaf als het lukt. Heb je bij PES 4 nog best veel momenten dat je 1 op 1 naar de keeper rent?

    PS: Ik heb het hier dus over PES 3 voor PC ;)
     
  6. Niels-boy

    Niels-boy Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook realistiche is dat als je replay druk ook de monden zie open gaan!!

    Ps: ben weer trug..
     
  7. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    In verband met eventuele lag zal je wellicht veel Aargh momenten krijgen met lobjes. Dat schieten moeilijker te timen is dan offline is tenminste een punt van kritiek wat ik in diverse reviews gelezen heb.
     
  8. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat dit spel veel last van lag zal krijgen!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Welcome back Niels :)
    Ja, in PES 4 komt het even vaak voor dat je 1 op 1 komt met de keeper.
    Wat mij verraste met lobjes, is dat de technisch betere del Piero minder vaak scoort uit lobjes dan Trezequet. Ik heb het vermoeden dat het aan de ster-attributen ligt. Daar heeft del Piero geen ster voor 1-1 of scoring....
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar staat dat? Ik heb bijna nog geen reviews gelezen waar ze uitgebreid op live ingaan... dus ben ik geinteresseerd in één of meer linken ;)
    Is er veel lag? Of zou dat meer zo zijn als je tegen iemand speelt die aan de andere kant van de wereld woont?
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Geen PES4 vandaag helaas... :eek:

    Nou ja, de 19e dan maar?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb Konami-europe aan de lijn gehad (zie een bladzij of 3-4 terug) en die hebben gezegd dat het officieel 19 november wordt.
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet hoe het met de stats van Del Piero en Trezeguet zit in PES 4, maar in het echte voetbal is Trezeguet natuurlijk ook wel redelijk technisch. Del Piero is wat minder verfijnd en wat meer scorend vermogen. Ik ben nog steeds niet overtuigd wat nou bepaald of een speler in een wedstrijd goed speelt: zijn motivatie (de grijze/groene/rode pijl), zijn gewone stats of zijn sterren. Natuurlijk heb je ook nog een grote factor van degene die het spel speelt, zo speel ik vaak heel slecht als ik net begin en aan het eind gaat het veel beter. Terwijl ik het elke dag speel 8)
     
  14. Niels-boy

    Niels-boy Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gehoort dat met 5 of 6 sterren ook moeilijker te scooren is!!
    Klopt dat??
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe ik denk het wel omdat de verdediging dan ook beter wordt :eek: Maar hoe bedoel je het? Dat de keeper beter wordt of dat je beter moet richten en sterkte bepalen?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Del Piero is juist veel technischer dan Trezequet volgens mij hoor...
     
  17. Niels-boy

    Niels-boy Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kan je dan wel moeilijker scooren :confused:

    :confused: :confused: |:-
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Del Piero is een beetje een flair-speler. Lekker technisch enzo. En Trezeguet is meer de man met het neusje voor de goal! :cool:
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Eh gast, ik zeg toch ook dat het dan moeilijker scoren wordt? Wtf probeer je nou te zeggen vent :confused:|:-
     
  20. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS wisten ze niet wanneer hij kwam voor Xbox :confused: forget 4 november.. het word dus de 19e.. of hebben jullie de Xbox-versie ergens gezien?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina