1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, het was alleen maar een goedmoedige steek onder water hoor... maar inderdaad, ik ken geen ene competitie waar je niet eerst lid van die site moet worden om mee te doen.
    Misschien uitgezonderd die van PESInsite, maar daar moet je dan ook betalen.
    Op ISSExtreme moet je zelfs een aantal posts (250 geloof ik) hebben om mee te kunnen doen. Dus helemaal vreemd is het natuurlijk niet. De reden is ook niet vreemd... twee redenen zelfs. De eerste is dat een passant niet zo betrokken bij de site is en er midden in de competitie kan uitstappen als hij een paar keer verliest. De tweede reden is omdat vaste bezoekers van een site elkaar al kennen en weten wat je aan elkaar hebt. Je hebt een band met elkaar.
    Misschien moeten we over dit soort dingen nadenken voor we beslissingen nemen...
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja we moeten er idd wel over nadenken. Kijk, ik ken die jongens natuurlijk wel heel goed, en het zijn iig goede verliezers (geloof me, ik heb het ze vaak zien doen, verliezen), maar jullie kennen ze natuurlijk niet. Dus ik kan natuurlijk wel zoveel zeggen, maar ik heb natuurlijk ook geen zin om verantwoordelijkheid voor hun te nemen en als er dan toch iets gebeurt, daarop te worden aangekeken omdat ik ze heb binnengebracht. Maar goed, we moeten daar maar even goed over denken. Wat we ook beslissen, even goede vrienden verder natuurlijk. Het is niet zo dat ik me dan beledigd voel, want het is natuurlijk ook wel logisch dat het een competitie is voor forumbezoekers van deze site. Enige nadeel voor mij is dat ik al altijd met hun game en dus waarschijnlijk in meerder competities moet gaan spelen. Dat is eigenlijk het enige, en verder hoor graag van een ieder die meedoet wat ze ervan vinden.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Doe ik ook! :) Ik speel ook mee op ISSExtreme en verder 'losse' wedstrijden op live, al dan niet vriedschappelijk... Is ook leuk vind ik :)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt natuurlijk aan ze vragen of ze zich aanmelden op het forum. En zich dan even "voorstellen" in deze thread. Zodat de competitieleden toch een beetje bekend zijn met hun, en niet dat het wild vreemden zijn.

    Het is natuurlijk maar een suggestie van mijn kant, ik weet niet of jullie er anders over denken.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik zal het ze even vragen, denk dat ze dat wel doen. Ze willen natuurlijk graag meedoen, dus dan moeten ze dat gewoon even doen.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is opzich wel leuk, ik moet nog ff kijken hoe het allemaal loopt. Iig ben ik met xboxworld wel van de partij. PESinsight doe ik niet mee, daar moet je voor betalen, daar begin ik niet aan.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...en ze hoeven geen 676 posts maken, zoals ik :D
    600 is meer dan genoeg :D
     
  8. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe aan de lijst, mijn gamertag is hetzelfde als mijn nickname hier (simmertje). 19 november zal ook ik PES 4 aanschaffen *)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind wèl dat iedereen op deze website een verklaard tegenstander van FIFA moet zijn, anders doe je NIET mee... :D
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, voorstanders van Fifa worden per direct gekickt uit deze thread! :+

    Kunnen we geen wachtwoord op deze thread zetten, dat alleen de PES fanaten kent. ;) :+
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk niet dat ik dat nog moet vermelden hier toch? Fifa is toch ook helemaal geen voetbalsim? Meer een veredelde versie van Pong :)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, eentje die niemand raadt, paswoord: FIFA :D
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    LOL :D _O_
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    AH... soms helpen mailtjes wel... op de homepage staat nu de correcte releasedate van PES onder releases... er staat niet meer dat hij al is verschenen.
     
  15. Yeroen

    Yeroen Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe op DE datum, ik dol iedereen. Now you know..
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    _O_ _O_ . Ik voel de angst al. Ach je mag me best dollen, zolang ik maar scoor mag jij me dollen goed?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Yeroen
    Ja, maar jij schijnt het leuk te vinden mensen uit te schelden las ik. Als je dat bij ons doet wordt je geschorst _0/
     
  18. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig gaat t daar niet om bij PES ;)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    OOOOH,

    Een scheldend manneke zie ik???? Nou dan moeten we nog maar even goed nadenken of je wel mee mag doen hoor. Ik stel voor dat we een voorzitter kiezen en ik kies natuurlijk voor Han......
     
  20. Yeroen

    Yeroen Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft over "meedoen"?! En geschorst?! Stel je niet zo aan zeg, whatever, kwil weleens tegen jullie spelen, ben zeer benieuwd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina