1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HanTerp: was ook maar geintje. Ik heb te weinig tijd om tot de echte top te komen maar ik kan me ontzettend verbijten in een game als ik die geweldig vind. Dit had ik met Topspin ook. Ik kan daar in sim toernooien aardig meekomen met de top10. Heb echter nooit eerder PES gespeeld maar ik heb het gevoel dat dit ook wel eens 1 van de games kan worden waar ik me in ga verliezen.
    Maar een leuke derby af en toe sla ik zeker niet af.

Trouwens: ik speel ook in de huiskamer maar dat maakt het soms ook lastiger omdat je dan de ander eigenlijk verjaagd uit de woonkamer als ik wil gamen. Ik kan de xbox ook wel mee naar boven slepen maar daar helaas geen Live.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als jij meekon in de top 10 van topspin, heb je in ieder geval veel handigheid in computerspellen... oppassen voor jou dus ;)

3. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet met de gewone top10 he....met de SIM toernooien. Die zijn toen opgezet als tegenreactie op de mensen die de hele tijd niets anders deden dan riskshots gebruiken en tegen de cheaters waarvan er veel waren. Er is toen een leuke community opgezet via www.intertopspintour.com waar regelmatig toernooien georganiseerd worden.
    Ik heb dus enige vaardigheid maar niet voldoende. Wat shooters betreft ben ik bijvoorbeeld ontzettend slecht. Is dus gewoon afhankelijk van de hoeveelheid tijd die ik in een game stop maar dat geld voor bijna iedereen wel denk ik. Oppassen is een te groot woord, we zien wel ;)

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    We kunnen een aantal 'friendlies' spelen om er wat in te komen. Jij hebt (als ik het goed begreep) geen ervaring met PES, maar wel op LIVE. Bij mij is het andersom, dus wel PES-ervaring, geen LIVE.
    We kunnen dus wat van elkaar leren :)

5. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het offtopic gaan, maar hoe ben je daar terecht gekomen. Ik ben ook gestopt met Topspin om bovenstaande redenen.

Verder denk ik dat simulatiespellen zoals TopSpin en Pro Evo vooral oudere gamers aanspreken en spellen zoals Halo 2 het wat jongere publiek. Ik ben zelf trouwens niet zo heel erg oud (23 ), maar vindt mezelf niet tot het jonge spul behoren.

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  6. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja heb je goed begrepen. Lijkt me prima om te doen. Heb je wel eens via Lan o.i.d. gespeeld of alleen nog maar tegen cpu?

7. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    even offtopic dan maar:
    MaScH: Ik was aan het begin vrij fanatiek met Topspin en stond toen in de ranking ook bij de eerste 50. Kwam toen ook veel op het officiële xbox.com forum en daar waren een paar nederlanders die die toernooien zijn gaan organiseren van de ITST. Er was ook nog een amerikaanse tegenhanger de global topspin arena (gta) waar ik ook member van was. Na een paar maaanden zijn een paar mensen gestart met die zogenaamde sim toernooien (geen riskshots, geen dropshots) en die groep groeide zodanig dat ook hier speciale toernooien voor georganiseerd worden. Ik ben toen deze gaan hosten met een paar anderen bij de ITST.

en nu weer terug naar PES ;)

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ooit met een hele oude versie (nog van playstation 1 :) ) via een emulator on-line gespeeld maar dat spel behoorde nog tot de ISS(International Superstar Soccer)-type voetbalspellen van Konami en de gameplay was totaal anders dan die van PES 4, dus niet te vergelijken. Bovendien deed ik dat maar een korte tijd.

9. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is inderdaad een tijdje geleden. Online is totaal niet te vergelijken met offline. De onvoorspelbaarheid van je tegenstander maakt het leuk. Met name de wat betere tegenstanders kunnen zich in de loop van een spelletje zich aan jouw gameplay aanpssen waar door je creatief soms moet zijn. De controls goed onder de knie krijgen is een eerste vereiste dus ik zal ook eerst redelijk wat offline gaan oefenen daarvoor.

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Nog eentje erbij.. (weet niet of dit de laatste lijst is)

M@cer = Macer77

Heb me ook opgegeven voor een online PC competitie en speel daar met Manchester United.. Denk op de Xbox ook..

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    -->Securer:
    Ja, oefenen! Dat zeg je goed. Spelen tegen de cpu kàn oefenen zijn, maar hoeft niet.
    Ik denk dat je niks leert hoe je moet spelen tegen mensen als je alleen maar tegen de cpu oefent. Zo oefen ik vrij thematisch. Gisteren bijvoorbeeld heb ik partijtjes gespeeld waarin ik alleen maar probeerde naar de spits te spelen, bal vasthouden tot de rest is bijgesloten en dan kijken of je kansen kon creeeren. Een andere keer oefen ik alleen maar op 1-2tjes, enzovoorts. Maar vóór ik dat in een partijtje oefen ben ik een tijdje bezeig in de free training mode.
    Gewoon vriendschappelijke partijtjes zonder doel tegen de cpu spelen heeft denk ik niet zoveel zin omdat (zoals je terecht zegt) mensen totaal anders spelen.

12. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg je inderdaad goed. Ik vind het handig om op die manier de controls goed onder de knie te krijgen want als ik meteen online ga dan beperk ik me waarschijnlijk in eerste instantie tot de basic controls en daar kom je waarschijnlijk niet ver mee. Het is inderdaad én én i.p.v. of wat het beste is.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pff, zit je eventjes America's Army te spelen zijn er ondertussen weer 3 pagina's bijgekomen! 8)

Hoezo populair? :eek:

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    of de tijd gaat gewoon ontzettend hard als je America's Army speelt... ;)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nou nee, want k kom niet verder. Maar dat kun je in het Overige/PC Games forum lezen en dan het AA 2.2 topic ;)

16. Cr4ziE Warr!or

Cr4ziE Warr!or Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook xbox life nemen binnekort.
    Hopen dat ik er dan wat van bak, want ik heb nog nooit een spel in de pes reeks gespeeld.
    Speel wel vaak fifa, verschilt dat nou echt veel de moeilijkheidsgraad.
    Of is het bij pes gewoon moeilijker om alles onder de knie te krijgen.

17. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor pes moet je der inderdaad wel effe voor zitten heb zelf ook een aantal jaartjes fifa gespeelt en dit is toch wel wat anders gewoon even doorzetten aan het begin want ik vond het aan het begin ook een drama spel maar als je eenmaal alles on de knie krijgt dan ga er echt geen genoeg van krijgen van PES 4

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    PES is gewoon moeilijker dan Fifa omdat het zo realistisch is. Het is voor een beginneling vrij lastig om 'm onder de knie te krijgen (lees: om te wennen). Maar na een tijdje speelt het als een droom, dat neemt dan niet weg dat PES makkelijk wordt, want het blijft een uitdagend spel.

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Het is zeker moeilijker om mee te beginnen omdat het erg verschilt van Fifa. In een goede manier natuurlijk, maar je moet wel aan alles wennen. Gelukkig geeft de goede trainingsmode daar kans toe, het is wel gaaf om het te ontdekken. Ik denk dat de moeilijkheidsgraad ook wel iets verschilt, omdat ik bij PES 3 wel het gevoel had dat ik het hoogste niveau wilde spelen. Bij Fifa wilde ik alleen doelpunten maken :+

20. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, wat gaat het toch hard in dit topic ;) Ben iedere dag 20 minuten bezig met alles te lezen wat de voorgaande dag gepost is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina