1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht trouwens wel dat als iemand PES 4 voor de xbox officieel heeft gekocht in de winkel, dat hij dit meldt...zodat de anderen hem ook meteen kunnnen aanschaffen die dag....

    15 november is de eerste mogelijkheid geloof ik..
     
  2. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schreeuw het overal op het internet als GCShop mijn PES4-status veranderd in 'verzonden', is dat ook goed?
     
  3. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon naar mijn vaste adres de media markt daar hebben ze hem altijd wel voor voor de release date
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook mee mijn gamertag Maen machine
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is eigenlijk maar 1 manier om goed PES te leren en dat is alles wat je in FIFA geleerd hebt overboord gooien.. Als je in PES gaat spelen zoals in FIFA zal je blijven verliezen.. Je moet denken als een echte voetbalwedstrijd..

    Vorig jaar was ik op een gegeven moment zo verslaafd dat ik als ik TV zal te kijken soms me controller aan het zoeken was :) :)
     
  6. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt Maen machine en niet Mean machine is, heb je nu een request van mij ontvangen, net als de rest trouwens.
     
  7. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijst tot nu toe:
    En Sunrise ik heb je friends request ontvangen, ben je zeker wel even bezig geweest? ;) En wat is leuker, een toernooi met groepsfase en knock-out(á la WK) of normale competitie?(HCE)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  8. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    allebei tof lijkt mij!
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar tóch zul je moeten kiezen! ;)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik doe nog nie mee, speel namelijk voor de 1e keer PES. Dus eerst oefenen :)! En dan gaan we eens mee doen aan toernooitjes.

    Maar, voor jullie, HCE lijkt me het vetst toch? Dat je Uit en Thuis moet spelen. Dus je kan altijd revanche nemen! :D Heerlijk!!

    En met zo'n knock out lig je er straks al gelijk uit, da's minder :p!
     
  11. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de groepsfases, league duurt erg lang, en zoals Han eerst zei, je moet dan een site hebben.

    Maar goed, ik wil ook wel meedoen, ik weet echter niet of ik hem al op de 19de heb, ik zeg wel als ik hem heb, en tijd heb natuurlijk *) Want ja, er is ook nog een school :mad:
     
  12. Yeroen

    Yeroen Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Fok man, ik kwam vanmiddag bij een maat van me, die had niks anders dan Fifa 2004, het grappige is dat ik t jaar daar voor 2003 voor t eerst speelde dus dit keer ook weer een jaar na dato.

    Ok, ik denk we gaan even spelen, ik vond 2003 niet super slecht maar kon bij lange na niet op tegen Pro 3.

    Ik begin tegen em te spelen, ik dacht elke voetbal game is wel een beetje t zelfde, tenminste bij veel voetballen spellen die ik hier voor heb gespeeld was dat wel redelijk zo. Maar GODVER, wat is dit een KUTSPEL!! Nu weet ik weer wat een mijlen afstand er zit tussen de 2 reeksen. Ik kon niet een bal aanspelen, niet iemand vrijlopen, niet fatoenslijk counteren of fatsoenlijk rennen 't was gewoon niet te geloven. Mijn tegenspeler speelt dit spel al een jaar en hij speelde ook ballen over de zijlijn die totaal niet nodig waren. Doelpunten waren uit vrije trappen, die je haha doormiddal van op 't juiste knopje tussen 2 balkjes moest drukken, niks lekker richten en op gevoel knallen.

    Sorry voor deze commentaar, maar t moest er even uit: Lang leve de Pro reeks _O_
     
  13. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het viel nog wel mee, eerlijk gezegd. D'r moeten natuurlijk niet nog eens 250 mensen bijkomen.

    En we kunnen gedurende de komende maanden zowel een WK als een competitie spelen, tijd zat. En dat je een site nodig hebt, is niet echt een probleem. Dat kan wel met een simpel editortje. Kan ik ook eens wat nuttigs doen met mijn geringe HTML skills.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik doe ook graag mee: gaizka --> tag is ook gaizka

    toernooitje met groepsfase lijkt mij het leukst
     
  15. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Om homer effe te helpen;)

    Als we voor de groepfases gaan, dacht ik aan hetzelfde systeem als de Champions League:

    XBW League

    Aantal spelers: 32
    Aantal groepen: 8

    Er wordt geloot, team 1, team 2, team 3, team 4.

    Eerste wedstrijd: 1-4, 2-3,
    Tweede wedstrijd: 3-1, 4-2
    Derde wedstrijd: 1-2, 3-4
    Vierde wedstrijd: 2-1, 4-3
    Vijfde wedstrijd: 1-3, 2-4
    Zesde wedstrijd: 4-1, 3-2

    Nummers 1 en 2 gaan door naar de volgende ronde.

    Er kan daar in een poule gestreden worden, maar het kan ook in knock-out, ik zelf ga voor de groepfases.

    In poule 1 zitten dan, Nr. 1 uit Poule 1, nr. 1 uit Poule 8, nr. 2 uit poule 2, nr. 2 uit Poule 7. En zo verder.
    Als het goed is krijg je dan 4 poules.

    Daar gaan opnieuw de nrs. 1 en 2 door. Dan krijgen we de knock-out fases.

    Tussen haakjes het poulenummer, voor de teams staat het wedstrijdnummer.

    1. Nr. 1 (1) - Nr. 2 (2)
    2. Nr. 2 (1) - Nr. 1 (2)
    3. Nr. 1 (:cool: - Nr. 2 (4)
    4. Nr. 2 (:cool: - Nr. 1 (4)

    Eerst worden de wedstrijden zo gespeeld, daarna volgen de returns.

    Halve finales, gaan zo:

    Winnaar 1 - Winnaar 4
    Winnaar 2 - Winnaar 3

    Ook hier weer returns.

    Nou de finale lijkt me duidelijk. Ook nog een 3/4de plaats-wedstrijd?


    Ik wil me best aansluiten bij het organiseren.
    Nou laat me maar horen wat je ervan vindt, ook hoor ik graag suggesties,

    Wat ik ook nog niet weet, is of er een vaste wedstrijddag moet zijn...
     
  16. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    champions league systeem lijkt me idd wel een goed systeem. gaat iemand hier nog een website voor maken of houden we het gewoon op het forum cq per mail bij?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  17. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEEEEEEl GOED IDEE!! Laat de organisator alles loten zodat alles eerlijk verloot. En ik zeg het nog maar een keer voor de zekerheid haha, ik moet echt met juventus spelen:p. Leuk idee jongens, ik verheug me erop!
     
  18. Yeroen

    Yeroen Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel joinen, zonder gescheld O-)
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoho... dat gaat te hard... Weliswaar ben ik ook voor een WK-stijl toernooi, maar er zijn wat probleempjes te bespreken: Wie zegt dat wij exact 32 spelers krijgen?
    We kunnen beter eerst kijken hoeveel er meedoen en naar aanleiding daarvan bepalen welk toernooi we kunnen doen.
    Als je bijvoorbeeld achttien spelers krijgt moet je kiezen tussen zes groepen van drie of twee groepen van vijf en twee groepen van vier, enzovoorts.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vooral dat smiley doet't hem :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina