1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    kan iemand niet beter een nieuw topic maken waarin alles over jullie toernooi staat.Lijkt me een beetje overzichterlijker als je het hier bij het PES4 news houdt en in een ander topic over het toernooi.Anders staat alles door elkaar
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Moeten we eerst aan de moderator vragen denk ik...
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    als ik arsenal heb join ik ook wel :D
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op het xbox live gaming forum woorden vaak zat toernooien ezv georganiseert dus ik denk niet dan je de toestemming van een mod nodig hebt om daar een topic te openen
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar jij hebt het nu opeens over een heel ander forum, terwijl het hier gaat om een toernooi van onze forum-bezoekers....
    Apoc, ik dacht wel dat jij mee wilde doen :) We hebben eigenlijk nog geen idee wat voor toernooi het wordt, maar ik kan me wel voorstellen dat er meerderen zijn die hetzelfde team willen. Misschien moeten we daarover ook loten.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als jij nou een website wilt maken en daar eventueel een forum opzet dat geheel gericht is op onze competitie, dan kunnen we daar over praten zonder dat we dit forum daarvoor moeten overbelasten.... Idee??
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ander forum??

    hier kun je toch makkelijk zat een nieuwe thread posten?

    http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=40
     
  8. Prospect

    Prospect Guest

    Ik heb hem sinds vanavond (samen met Halo 2) en hij is erg cool! Ik ga zo weer even spelen en dan zal ik even mijn mening geven, ik heb hem nu niet gnoeg kunnen spelen nog :) Maar sfx,geluid en gameplay zijn al zeer goed te noemen :D!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Da's een beetje verwarrend, want je had het over een Xbox Live forum en die bestaat namalijk ook, zij het in het Engels. Nu heb je het over een Xbox world forum en dat begrijp ik beter :D
     
  10. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ILIGALE SHIT
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    die champions leauge lijkt mij idd het beste, als 32 man niet lukt (moet volgens mij wel lukken, desnoods was onbekenden) kan het ook met 24 man of zelfs met 16.

    dan is het 4 pouls van 4, daarna nr 1 van a tegen 2 van b, 2 van a tegen 1 van b enz.

    dat kunnen we dus ook doen, en over team keuze:

    wie het eerst komt wie het eerst maalt lijkt mij logisch
     
  12. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou dan een plekje voor mij vrij:p
    Ik zal hem zo snel mogelijk kopen...
     
  13. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ivm geringe HTML skills lijkt een forum een beetje buiten mijn mogelijkheden te liggen. Een topic (apart forum :9 ) op het Xboxworld forum lijkt me al een stuk handiger. En daarnaast dan een website met actuele standen, uitslagen, programma's, spelregels, overig nieuws etc.


    Over de website:
    Ik ben meer in voor het opzetten van een simpele website structuur, en die dan tijdens de toernooien te onderhouden. Als er mensen zijn die gemakkelijk ingewikkelde structuren kunnen maken, dan mogen zij zich uiteraard aanbieden. Ik wil het dan wel bijhouden. En zo niet, dan rommel ik zelf wat in elkaar.


    Het lijkt me handig om de eerste competitie pas zo begin december te laten beginnen, een beetje proefdraaien enzovoorts.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja doe jij dat maar :) Klikt goed!
    Maar je hoeft geen forums te maken hoor... er zijn forums te vinden op het web waarvoor je je kan inschrijven en dan een link op te geven naar de website waarop hij moet komen....
     
  15. Prospect

    Prospect Guest

    Ja so? Ik kan hem iig al spelen :p

    Maar ik mag hier niet praten over het spel aangezien het niet de orginele versie betreft dus ik hou me kwek wel :)
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als jij hem illigaal hebt, val ons er dan AUB niet lastig mee. Wij willen gewoon de echte ervaring, en echt waar voor je geld hebben en neit illigaal zijn.

    Pfff... Nog 2 weekjes, kan echt niet wachten om me broertje in te maken (AJAX - Utrecht)
     
  17. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    OK.
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan eventueel wel een apart forum op mijn website hosten hoor voor een online competitie.. Dit houdt het wel zo overzichtelijk... Forums zijn er in alle soorten en maten, ik heb zelf aardig wat ervaring met PHPBB (www.seat-online.nl heb ik gemaakt)..

    Misschien is een website waar we alle standen invullen ook wel makkelijk (mocht dit niet in Live worden bijgehouden), iemand hier zin/tijd/verstand in/voor/van??

    Als we dan toch de clubs al gaan verdelen, ik ga voor Manchester United.. :)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is niet zo het punt. Het probleem begint als je NIET zulke mooie aantallen hebt als 16 of 32 spelers. Daarom noemde ik als voorbeeld 18, maar er zijn andere incourante aantallen, waar je niet kan uitkomen op 16, 8, of 4 teams na de voorronde...
     
  20. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zou graag ook meedoen met het toernooi , heb em al gepreordert bij gcshop

    gamertag : Tony Montana NL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina