1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je bij frs fable pre-orderd, krijg je alleen special dvd... lekker proffesioneel :{:{ Koop lekker bij gcshop. Scheelt je geld, en je krijg goede service.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ach, in dit geval weet ik wat ik zoek, dus heb ik de verkopers dan niet nodig.
    Zolang ze het spel het eerste hebben, dan koop ik het daar.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik las van het Engelse tijdschrift Xbox World Magazine dat zij een review van de game hebben op DVD, met in-game video... heeft één van jullie toevallig dat blad?

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey Han... PES4 heeft 1 klein nadeeltje met de ML. Als je bijv. teveel geld uitgeeft met nego.round (ff niet goed opgelet |:- ) en je komt op minder dan -10000, dan ben je game over. En aangezien dit m'n enigste game was, kan ik helemaal overnieuw beginnen. Is het niet mogelijk om gwoon verder te kunnen spelen met dezelfde save-game?

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, helaas...
    Maar dat is nu juist de kunst van de Master League: Zo optimaal mogelijk gebruik maken van het geld zonder teveel uit te geven.... ;)

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik had een groot artikel in de pu verwacht...:mad: maar het cijfer is oje!

maar over de xbox besturing wordt helaas niks vermeld!

7. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad, daar begin ik me steeds meer te ergeren aan de PU, de review's zijn eigenlijk vreselijk kort!(net als Fable bv.) Ze lullen eerst 1 Alinea vol met andere dingen en hoe cool de redacteuren wel niet zijn en andere domme dingen. Daarna schrijven ze de 2e alinea over geschiedenis van het spel, 3e alinea lullen ze nog even over de game zelf, en that's it. Hun review's zitten ongeveer 100 woorden, wat veel te kort is :{ Maar ja, als je een brief schrijft, krijg je toch geen serieus antwoord alleen maar een dom antwoord zodat ze zichzelf weer lijp voelen

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben een paar jaar geleden heel kort abonnee van PU geweest, maar dat had ik snel gezien, om precies die redenen die Homer noemt.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb nu het nieuwe Veronice Magazine voor me liggen en daar hebben ze in de gamesectie een vergelijking gemaakt tussen Fifa 2005 en PES4. En daar zeggen ze ook dat PES4 dé beste footie is die er is!

Ze schreven ook dat Fifa op paar fronten beter was dan PES4, zoals de geliktere graphics en de licenties. Maargoed, ze waren het er wel over eens, zoals aan je aan de quotes kunt lezen, dat PES4 toch de uitblinker is qua gameplay etc!

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PES is gewoon veel realitischer dan Fifa

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja inderdaad. Ik heb gewoon even gequote wat er in het Veronice Magazine stond! :)

Ze hebben ook een heel stuk over Halo2 en bij de programmering van 10 November staat een kleine advertentie van Halo2 met daarin NOG 1 DAG.

Hehe, grappig dat ze dat hebben gedaan.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hehe, grappig dat Microsoft daarvoor heeft betaald :cool:

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Gaan we nu al wéér over Halo praten... ;)

Vreemd trouwens dat reviewers blijven denken dat de graphics van FIFA er beter uitzien. Als ze punt voor punt de graphics gaan vergelijken, zouden ze nog voor verrassingen komen te staan....

14. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ''Als je bij frs fable pre-orderd, krijg je alleen special dvd... lekker proffesioneel Koop lekker bij gcshop. Scheelt je geld, en je krijg goede service.''

Dat is dan niet bij ons filiaal gebeurd en sowieso is de service van frs gewoon heel goed.
    Je kan altijd binnen 14 dagen ruilen en als ze fable goed afrekenen kunnen ze gewoon zien op de bon dat er 2 stuks zijn verkocht als iemand fable koopt.
    de game aanslaan voor 59.98 en de speciale content dvd voor 0,01 dus ik snap et probleem niet zo.
    Het vervelende is alleen als er in de winkel wat misgaat wat overal gebeurt dat er ook mensen misbruik van maken.

15. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen idee, waarom ik nog lid ben :confused: Ach heb toch geld teveel 8)

Maar mijn favo opstelling is altijd 4-1-2-1-2 , met welk team kan ik dat het best doen. Ik kan met alle teams wel redelijk vinden maar niet echt een uitblinker

16. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor in dat filmpje geen geluid hoort dat zo

17. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt het wachte waard nu ik dat filmpje hier voor me zie

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja ze zullen er genoeg voor betalen! ;)

Sorry Han! :eek:

Maar dat zag ik staan, en viel me op!

Zal niet meer over Halo2 praten!

:+

19. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PU was naar mijn mening veel te kort over Pro Evo 4, ze hadden misschien wel zo'n vergelijkend artikel kunnen doen. Mn lidmaatschap wordt ook steeds onbegrijpelijker voor mezelf :+

20. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    graphics zien der wel beter uit hoor maar dat is mijn smaak voor mij gaat het nog steeds om de gameplay en als dat goed in elkaar zit boeit het me echt niet of de graphics er beter uitzien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina