niet alleen bij rpg is verhaal belangrijk hoewel het bij dit soort spellen het verhaal belangrijker is dan bij de meeste genres maar bij veel (goede)actie-spellen zit er tog echt wel een verhaal in, ik bedoel hierbij spellen zoals splinter cell, mgs2ubstance, THUG, en zo kan ik nog wel ff doorgaan... het is inderdaad zow dat de meeste shooters bijna tog geen verhaal hebben maar daar compenseert de snelle en spectaculaire actie, die de meeste goede shooters hebben, dit gebrek...en bij racegames die eenverhaal hebben dat niks toevoegd aan de spelervaring is het meestal zo dat de ervaring van snelheid en de omgeving waarin je racet + een goede opbouw van de circuits ervoor zorgt dat het tog een goede game is...mede dat doordat bij deze games je unlockable wagens/circuits hebt....en ik ken geen enkel voetbal spel waarbij je spelers kunt unlocken of andere stadia/teams, en ik heb niet al te lang geleden bij een vriend vamme op de ps2 Pes3 gespeeld en ik kon echt geen onderscheid maken van wie nou wie was(in-game dan he, over de replays hoor je mij niet klagen...want als je inzoemt is het wel goed te zien)
Laatst bewerkt: 9 nov 2004