1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Was 22 oktober soms voor de PS2 ofzo? Herinner die datum ook niet meer, heb lang gelooft in 4 november, jammer genoeg ging dat feest niet door.
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen ik ben nu om de tijd wat korter te laten blijken de wolf patch aan het instaleren voor pes 3 pc ! is dit eenvoudig?
     
  3. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft gewoon een afgeknipte panty op zijn hoofd :p
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ga ermaar vanuit, dat je al je fifa delen ritueel gaat verbranden. Als je pes hebt gespeeld, wil je nooit meer fifa :)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...maar reken er wel op dat je in het begin nog niet zo het bijzondere van het spel zou aflezen, maar speel een weekje door en stel hier evt. vragen. Dan zal je het spel na die week zo gaan waarderen dat je nooit meer terug wilt. :)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is idd waar. Controls moet je zeker even door krijgen. Tis een kwestie van trainingen volgen, waar alles goed wordt uigelegd met voorbeelden. Maar plezier ga je er zeker aan beleven.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik snap ook niet waarom mensen eigenlijk er over zeuren dat PES4 te moeilijk is.

    Ik vind het veel leuker als je een spel moet "leren" spelen.De lol is er toch snel af als je al van begin af aan goed in het spel bent en het je geen moeite kost om op de hoogste moeilijkheidsgraad te winnen.Hierdoor gaan spellen snel vervelen.

    Daarom vind ik racegames ook zo leuk.Telkens als je speelt vind je weer een manier om een ronde net iets sneller te rijden.Zelfs als je een perfecte ronde hebt gereden weet je dat het altijd nog wel iets sneller gaat.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA vond ik altijd al te makkelijk, dus een hogere moeilijkheidsgraad vat ik als positief op. :) Mocht het me niet lukken, dan laat ik het hier wel weten. Zijn er veel verschillen tussen de FIFA- en de PES-serie?
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    algemene verschillen of verschillen met betrekking tot de moeilijkheidsgraad?
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Een groot verschil is dat het vééél vlotter speelt.
    In fifa erger ik me soms dood wanneer je countert!
    Als je past naar een speler past die altijd NAAR een speler, nooit ervoor.
    In pes passen de ventjes meestal zoals je het zelf wilt & daardoor speelt het gewoon veel vlotter.
    Ook kun je veel makkelijker eens een man dribbelen.
    En ja, er zijn zoveel verschillen:)
    Koop hem gewoon & je zult wel zien.
     
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga em nog ff checken op de gamexpo (als ie er dan is tenminste) dan kijk ik of ik em definitief koop
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowel algemene verschillen als verschillen in de moeilijkheidsgraad. Viel me bijvoorbeeld op dat FIFA er scherper uitziet (graphics), terwijl ik overal lees en hoor dat de gameplay van PES stukke beter is.

    Dat is wel relaxt. Binnenkort kan ik PES 4 spelen, want ik heb 'm vandaag gepreorderd. ;)
     
  13. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    voetbal spellen.....in mijn ogen de slechtste spellen die er bestaan net als alle sportsims.... ik bedoel er zit in negen van de tien gevallen geen verhaal in, het commentaar is vaak ook K*T en de spelertjes zijn vaak zow klein dat je ze in-game niet eens herkent...tuurlijk iedereen mag houden waar hij of zij van houdt maar alsje blieft het kan niet mogelijk zijn dat ik de enige ben die er zo over denkt, kijk als ik een spel koop leg ik daar geld voor neer en niet te weinig ook, ik bedoel een xbox spel kost al gauw zo'n 50 tot 60 euro, en voor dat geld verwacht ik een ame met een goed uitgediepte verhaal lijn en mooie graphics(herkenbare characters, als dit nodig mocht zijn) en in bijna alle sportsims mis ik dit gewoon zo erg.. dat ik sportsims geen eens games meer wil noemen want ik kan er me er gewoonweg niet me vermaken en daar draait het uiteindelijk om bij games
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    @ joker: Van mij hoeft een game niet persé over een goed verhaal of over een goed ontworpen hoofdkarakter te beschikken. Gameplay vind ik bijvoorbeeld belangrijk in een game. Sportgames kun je blijven spelen, omdat iedere wedstrijd die je speelt anders is (vooral tegen vrienden). De replay value is dus erg hoog. Bovendien is sport in het echie ook (maar) een spelletje...

    Maar goed, zo is er voor ieder wat wils. ;)
     
  15. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    @ joker???: ik beleef de laatste jaren jusit veel meer plezier aan sportgames omdat deze nooit gaan vervelen. de spellen van tegenwoordig hebben niet meer de grootste gameplay van vroeger terwijl ik vind dat de sportsims er steeds beter op worden. ik ben het dus niet helemaal met je eens...
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Verhaal? Misschien een zeer essentieel onderdeel van een RPG, maar natuurlijk niet in een sportsim. Zeker niet bij een sportsim, dat wordt vaak juist afgekraakt (kijk maar naar DTM Race Driver, het verhaal voegt helemaal niets toe aan het spel). Bovendien is een verhaal bij sommige RPG's nodig omdat de gameplay pauper is, maar bij sportsims draait de hele game om de gameplay. Is deze slecht, dan is het spel slecht. Over die mannetjes die je niet kunt herkennen, dat is wel bullshit hoor. Sinds wanneer heb jij geen sportsims meer gespeeld? Het commentaar is inderdaad niet om naar huis te schrijven, hoewel dat de laatste jaren wel verbeterd. Commentaar bij sportsims moet natuurlijk wel geimproviseerd worden, terwijl dat bij andere spellen al vaststaat wat ze moeten zeggen. Sportsims zijn dus hun geld waard omdat het een totaal ander genre is, dat in mijn ogen minstens even goed is als RPG's of shooters.
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    *dubbelpost*

    XBW flipte :confused:

    Ik zou je oordeel niet teveel laten afhangen van een paar minuten speeltijd, omdat PES wel tijd nodig heeft om onder controle te krijgen. Let niet teveel op de graphics, maar op soepelheid van de game en ga lekker wat klungelen met de bal. Dat zijn punten die je gelijk kunt waarderen, maar als je het eenmaal echt langdurig begint te spelen wordt het een meesterlijke game.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  18. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen bij rpg is verhaal belangrijk hoewel het bij dit soort spellen het verhaal belangrijker is dan bij de meeste genres maar bij veel (goede)actie-spellen zit er tog echt wel een verhaal in, ik bedoel hierbij spellen zoals splinter cell, mgs2:confused:ubstance, THUG, en zo kan ik nog wel ff doorgaan... het is inderdaad zow dat de meeste shooters bijna tog geen verhaal hebben maar daar compenseert de snelle en spectaculaire actie, die de meeste goede shooters hebben, dit gebrek...en bij racegames die eenverhaal hebben dat niks toevoegd aan de spelervaring is het meestal zo dat de ervaring van snelheid en de omgeving waarin je racet + een goede opbouw van de circuits ervoor zorgt dat het tog een goede game is...mede dat doordat bij deze games je unlockable wagens/circuits hebt....en ik ken geen enkel voetbal spel waarbij je spelers kunt unlocken of andere stadia/teams, en ik heb niet al te lang geleden bij een vriend vamme op de ps2 Pes3 gespeeld en ik kon echt geen onderscheid maken van wie nou wie was(in-game dan he, over de replays hoor je mij niet klagen...want als je inzoemt is het wel goed te zien)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  19. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] @ Joker

    Wat een enorm domme post, waarschijnlijkt sport jij zelf ook niet. Het is een "genre" ! Sportspellen zijn ongelofelijk populair en PES is uitstekend _O_
    Ik zelf hou niet van Race spellen omdat ik 't saai vind, maar dat is een mening. Als je sport spellen af gaat kraken op het verhaal?? Kom op, Fable heeft een aardig verhaal maar is veel te kort en te lineair vind ik. Halo 2 leuk verhaal alleen veel van hetzelfde. Dat heb ik niet met sport spellen hoor. Sportspellen zijn absoluut geen geldverspilling en waarschijnlijk sport je zelf niet eens en dat telt ook mee _0/
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit is heel eenvoudig!

    Even alle 6 die bestanden downloaden, daarna uitpakken met winrar, en dan het data_e.afs bestand vervangen met het origineel dat in de "dat-directory" zit. *:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 3\dat.

    Goeie PES3.exe overschrijven en je bent klaar!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina