1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Konami het zich misschien wel kan veroorloven weinig aan marketing te doen. Bij de kenners is algemeen bekend dat PES4 het beste is, die kopen het dus toch wel. Konami geeft nog net t bestaan van t spel toe maar daar houdt t dan ook zo'n beetje mee op en toch zit dit forum vol met mensen die niet kunnen wachten tot hij uitkomt.

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks. Je hebt een PM terug :)

Ik voorzie trouwens wel een erg hoge beoordeling, mocht ik de review doen. De PS2 versie is niet minder dan geniaal. En de Xbox versie heeft daar nog eens Xbox Live play, snellere laadtijden, beter geluid (en betere graphics naar horen zeggen van mensen met de reviewcopy), en de mogelijkheid oneindig replays op je HD op te slaan.

Sweet!

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ben benieuwd Marius :)

4. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Helaas ben ik in de week nadat Halo2 uitkomt, en de week zelf van de release van PES4 op vakantie. In een centerparcs, zonder dat ik online kan.

Geen online multiplayer deze week, met de 2 beste spellen die de Xbox ooit heeft gezien :'-( ... Ach, kan ik nog even goed oefenen offline. Heeft altijd even nodig bij mij.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Marius, had jij ook interesse je op te geven voor onze XBW on-line league? We hebben speciaal ivm het bespreken van de regels en de organisatie een nieuw forum geopend:XBW-TOERNOOI-FORUM Daar kan je je eventueel ook aanmelden :)

Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb zeker interesse in een online competitie met bekenden (mede forummers, ookal ken ik ze niet allemaal even goed). We hebben in het verleden hier een errrrg tof concept gehad, de XBW MotoGP competitie. Zelfs via een aparte mainpage op XBW (Klik :))

Hier kom ik nog op terug, na mijn vakantie!

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    We beginnen zelf trouwens pas een maand na de release van PES 4 hoor, dus iedereen heeft nog tijd om wat te oefenen ;)
    Ik ga die site van je zo even bekijken... :)

8. The owner

The owner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan jullie pes4 direct halen en met de fransse versie zitten of wachten jullie noch een weekje op de engelse???

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit wordt toch de engelse versie? Of bedoel je dat ze hem uit het buitenland laten komen?

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, het wordt gewoon een Nederlandse versie en die zal overal in Nederland deze week uitkomen :)

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nederlands... Engels.... alles beter dan Frans :cool:

12. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop niet dat als ik morgen een copy van pes 4 heb bemachtigd alleen maar tegen fransen speel want dat is echt 3 keer niks

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    de release is dodnerdag toch?

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Officieel wel.... maar sommige hebben hem een paar dagen vroeger...

Ik heb nog een vraag voor de LIVE-spelers: Ik wilde een heel lijstje van gamertags toevoegen aan mijn Friends-list, maar na een totaal van 17 friends gaf hij de melding 'friendlist full'.... na 17 gamertags!
    Van die 17 zijn er 10 een request for adding friends... is er een maximum aan requests of zo?

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laat maar... ik keek niet goed. Ik kreeg een foutmelding dat de requested players list was vol NIET mijne :)

16. Tukker12

Tukker12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is PES 4 bij media markt geodkoper of even duur bij nedgame is hij 55€ !

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Geen idee, maar €55 is niet duur hoor, ik heb prijzen van €64 gezien.

18. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    die paar dagen eerder bedoel je daarmee dat hij in de winkels al eerder is of alleen die internet winkels?

19. AJAX AMSTERDAM

AJAX AMSTERDAM -

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de thread anders is door , daar kan je het antwoord vinden.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    hij bedoelt ermee dat als PES4 officieel op vrijdag uitkomt , veel winkels hem bijvoorbeeld op woensdag al geleverd krijgen.Ze mogen hem dan pas officieel op vrijdag verkopen maar veel winkels verkopen hem dan al op die woensdag.

Dus je hebt grote kans dat PES4 bij sommige winkels al op woensdag/donderdag ligt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina