1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik wist niet dat er een apart forum was, ik zal er eens even kijken en mij dan aanmelden. Thnx voor de info.

2. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit punt is zeker al duizenden keren behandeld, maar het is toch lastig zoeken in 4 delen van elk +60 pagina's...

Je hebt de gewone competitie....de spaanse...nederlandse etc..
    Daar kan je gewoon in beginnen..en een seizoen spelen...met je favoriete team...???

Je kan ook masterleaugue spelen...die is het beste te verglijken met een soort euro competitie? of zie ik dit helemaal verkeerd?

Je kan op elk gewenst moment aan een van beiden beginnen...zonder daarvoor eerst doelen te halen of niet?

Is dit al beantwoord, dan zou ik graag weten welke pagina ongeveer ;)

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja
    Ja
    Ja
    De Master League is meer dan een Europese league. Het is een mode waarin je ook manager bent en spelers kunt kopen/verkopen om zo je eigen Europese topteam te bouwen. Voor elk resultaat (winst-gelijkspel) krijg je punten. Die punten is je geld. Als je genoeg punten hebt, kan je nieuwe spelers kopen op het moment dat de transfermarkt opengaat. De Master League is ook de moeilijkste competitie omdat je tegenstanders (computergestuurd) ook hun team kunnen versterken. Bovendien spelen ze taktisch sterker dan in andere leagues en daarom is het de grootste uitdaging als je niet tegen een menselijke tegenstander speelt.

4. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    En weet iemand al of ze hem bij sommige plekken binnen hebben?
    Ik heb E-plaza gebeld, maar daar zat ie nog niet bij de levering.

Bart Smit moest ik straks nog eens bellen, want die waren nog niet toe aan de levering.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als-ie er op e-plaza nog niet bij zit ben ik bang dat hij nergens nog is vandaag... :'-(

6. Antiz

Antiz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij bol.com gaat kijken en je zoekt op games naar Pro evolution soccer dan krijg je bij xbox "in winkelmandje" en bij PC versie staat nog steeds reserveer nu dus misschien hebben ze hem toch :confused:

dus misschien krijgt de gameshop hem toch vandaag ?

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ga vanmiddag ook ff bellen met o.a. e-plaza, je weet maar nooit (zag je ook met halo 2, ene winkel wel, de andere niet)

heb jij al wat gehoord van gameshop hanterp?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoi Antiz, leuk je hier ook te zien :)
    Maar Bol.com vertrouw ik niet zo... volgens mij is dat een verkoop truuk, die zeggen dat ze hem al hebben en als je besteld hebt wachten ze gewoon tot ze hem echt hebben en sturen hem dan pas...

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Gameshop was vaag: Die zei 'we hopen dat hij vandaag komt, maar vaak krijgen we geen leveringen op maandag...' Dus ja, daar kan ik niet veel mee....

10. Antiz

Antiz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je misschien ook wel gelijk in er staat ook bij engelse versie nou die komt pas de 26e :) er was hier toch iemand die hem bij bol besteld had in deze topic ?

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik dacht het ook, maar ik geloof dat ik die hetzelfde verteld heb :)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben net ook bij de plaatselijke Musicstore en Intertoys geweest en geen van beide hadden hem :'-(

Ze zeiden ook beide dat ze hem op z'n vroegst op woensdag kregen maar waarschijnlijk pas op donderdag :'-(

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, twee dagen voor de officiele releasedatum is het meest waarschijnlijk... vandaag zou extreem vroeg zijn, eerlijk gezegd. Al heb ik nog een vleugje hoop. De baas van gameshop zit toevallig vandaag bij de importeur(die overigens nooit aflevert op maandag) voor iets anders en als daar PES 4 al ligt, neemt hij het gelijk mee....

14. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand begint over het feit dat hij PES4 heeft dan kan dat ook echt zo zijn want hij is op een niet l*gale manier te verkrijgen via het *nternet.. ik wou het maar even kwijt.

Edit// GEEN BETA VERSIE

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat betekent dat hij 'ergens' al verkocht wordt, maar wáár? Of dit is het werk van mensen die één van de importeurs als kennis heeft...

16. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het bij ### niet weten. De officiele versie is gewoon gelekt.. klaar ;) Laten we er maar geen woorden meer aan vuil maken anders krijgen we problemen.. ;)

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik goor zojuist dat de importeur van Gameshop hem pas morgen krijgt, waardoor hij overmorgen bij Gameshop is, zoals ik al vermoedde. :'-(
    Misschien dat andere zaken eerder zijn, zal morgen eens rondkijken.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Waarom is er nog niemand online? Ik zie helemaal geen tegenstanders.....

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Omdat we de game nog niet hebben... jij wel??

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee joh, ik ook niet. Ik wilde even kijken wie er zou schrikken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt sta te springen hoor verder. Zoals velen heb ik hem ook al op de PS2 en de meeste gaan toch eerst zitten oefenen voordat ze online gaan. Natuurlijk sta ik wel voorin de rij als hij uitkomt, maar ik ben minder zenuwachtig dan toen ik hem op de PS2 ging halen. Toen sliep ik bijna voor de deur van de FRS haha....

Maar of ie nu morgen of donderdag uitkomt maakt mij niet zo heel veel uit verder. Als ik in het weekend maar online kan tegen wie dan ook..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina